winstpunten en wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

winstpunten en wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 12:33

tellen de winstpunten die je op kringwedstrijden haalt ook mee?
misschien een rare vraag maar dat vroeg ik me af.
En hoeveel winstpunten moet je hebben om een klasse hoger tekomen? minimaal 5 en maximaal ???.
ik zag het namelijk niet in het proefenboekje staan.

Ik heb 6 april mijn eerste officiele wedstrijd, ik ben van plan om er rijdend heen tegaan omdat het heel dicht bij is. (20 min stappen).
Ik neem denk ik mijn oude schooltas mee, daar kan ik makkelijk mijn laarsen in doen.
ik rij er heen met een zomer deken, mijn zweetdeken is zo vies en dan word mijn dekje ook vies.

Hebben jullie misschien een paar tips?
Of kan ik beter mijn spullen (laarsen, enz) met de auto laten brengen? mijn ouders komen toch.

Dilayla Shadow
Stacy Shadow


Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 16:07

Nou van die kringwedstrijden weet ik niet precies, daar heb ik geen ervaring mee. (ik denk van wel....)
Maar je mag max. 15 winstpunten hebben en dan MOET je naar de volgende klasse.
Ik zou trouwens je ouders de spullen enzo laten brengen, want ten eerste lijkt het me niet erg handig zo bepakt en bezakt(kweenie hoeveel je mee wilt nemen) en met een rugtas waar je laarzen in kunnen (moet toch aandig groot zijn) belemmert je bewegingen...

Maar in ieder geval vast veel succes!

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:28

Ik zou ook je spullen laten brengen. En kun je je laarzen niet gewoon aandoen? Dan hoef je die alvast niet meer mee te nemen.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 19:12

ja, laarzen en alles alvast gewoon aan, te paard kan het amper vies worden Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:07

Kringwedstrijden tellen gewoon voor winstpunten. En je spullen laten brengen is wel zo fijn, dan kan je ook een emmer voor water en evt. een dek enzo laten meenemen. Veel succes in elk geval!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Marije_jiplover

Berichten: 25294
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 00:21

Ik ging met Estor ook heel vaak gewoon rijdend naar een wedstrijd. Meestal kwam er wel iemand met een auto mee (of mijn voorlezer op de fiets met fietstassen) en dan namen die wel mijn spullen mee. Laarzen had ik altijd al gewoon aan, alleen mijn jasje niet, dat vond ik vaak te warm. Verder zaten in de tas altijd mijn portemonnee en papieren en wat te drinken en een hoevenkrabber en een zachte borstel. Verder meestal mijn pijpkousen, want op de heenweg had Estor bandages om, maar op concoursterreinen wilde hij niet altijd even braaf stilstaan om helemaa te bandageren, omdat hij wist datie dan weer naar huis mocht en pijpkousen gaan nou eenmaal vlugger om.
Een keer kon er niemand meefietsen en ook niemand op tijd mijn spullen komen brengen (mijn vader kon net op tijd zijn om de proef te zien) en toen heb ik alles in een rugzak gepropt en die gewoon op mijn rug meegenomen. Dat ging eigenlijk prima, met alleen stappen had ik er geen last van. En terug naar de manege konden mijn spullen wel in de auto, dus op de terugweg konden we nog lekker een eindje galopperen.
Volgens mij tellen kringwedstrijden ook gewoon mee voor punten en idd, bij 5 winstpunten mag je over en bij 15 moet je.
Suc6 met je wedstrijden.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, monsera, Paardengek81 en 93 bezoekers