Nou ook mijn verhaaltje dan maar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Nou ook mijn verhaaltje dan maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 19:46

Toen we aankwamen op de manege werd mij verteld dat ik op Melanie zou rijden, een Hafje... Wat een verschil qua grootte zeg met Kasmier Haha! \

In de stal was het een eigenwijs Hafje, maar wel leuk... Toen nam ik haar mee naar de bak en singelde verder aan en steeg op. Ik kwam er al snel achter dat ze geen fan was van knollies bij d'r bips, oortjes plat en nog net niet uithalen...

Toen de weg op, mevrouw begon te dribbelen, zat wel erg grappig, zeker als je paarden-gangen gewend bent. Ik kon prima zitten. Toen begon mevrouw zich verwend te gedragen, dat heet meppen met d'r hoofd minispurt en dan BOK. Vaag beest Verward

Toen begon het al wat minder te bevallen, ze kon af en toe superbraaf meelopen en dan ineens weer wiebel-wiebel-BOK. Hoe klein ze was des te beter kon ze bokken. Gelukkig heb ik redelijk kunnen oefenen met Iduna op het gebied van blijven zitten met bokkenreeksen Haha! Dus helaas Melanie kreeg me er niet af, maar ik was eruit ik moest dat beest echt niet *helaas*

Weer een aantal spurtjes en bokken later schrok ze van een andere geschrokken knol en begon als een gek te rennen en te bokken, schiet ergens rechts een heuveltje op en gaat vrolijk verder met mij proberen te dumpen Frusty ze spurtte verder en ik kreeg kreten dat ik haar de groep in moest sturen, zo gezegd zo gedaan en warempel ze stond stil Verward

Toen ben ik afgestapt. Ik had een spuughekel gekregen aan dat beest en was niet van plan nog een meter op zo'n explosief bommetje te hobbelen. Gelukkig was Karin zo lief om te ruilen. Ik kwam op Marietje te zitten. Praktisch 2 paarden in 1 *LOL* Ze was erg lang en best aan de maat, maar wel heel braaf. Ze was wel sterk en hing flink in m'n handen, maar ze probeerde me tenminste niet te lanceren. Ik heb me met haar kostelijk vermaakt.

Lekker tussendoor een galopje gemaakt als ik ver genoeg achter lag Haha! en zelf een sprongetje na een verwoedde poging haar om een boomstam heen te leiden, hihihi... Gelukkig, ze kon springen Tong uitsteken

Ik heb verder veel gelachen en lekker gehobbeld. Ik heb nu onwijs spierpijn en een gevoelig achterste Huilen maar het was wel erg leuk allemaal.

Marije en Sandra, bedankt voor het organiseren!!! Toppie gedaan!!! Party!! Iedereen weet dondersgoed dat jullie er niks aan kunnen doen dat de paarden niet zo braaf waren als ze leken Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers