Sommige mensen! :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Sommige mensen! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 07:54

Jee, sommige mensen, snap ik gewoon niet Zoals veel weten is ons hengst te koop. En zoals een paar weten er was al iemand geintresserd. Hij is 3 keer komen kijke, 1x gekeken , 1 x bij ons gereden, en 1 x in de oefen parcour gereden. Daarna hebben we eigenlijk niks van hem gehoord. Terwijl we dachten dat hij wel geintresseerd was. Mijn stiefvader erachter aan gebeld, ja dit en dat, hij was op vakantieen telefoon en auto deed het niet..jaja..! Dan denk toch bij mezelf van, je hebt vast een huis telefoon, en een auto en trailer kun je vast ff regelen, kun je mooi je paard komen ophalen, nou nee. Dit was de eerste keer er achter aan gebeld. Daarna ook talloze keren gebeld en niemand pakt op. Ja ik weet dat hij het druk heeft maar kom op, als je echt geintresseerd in een paard ben, wacht je niet zo lang! >;) Daarna (een week later ofzo) weer achteraan gebeld, was er iets met zijn moeder..oke, dat kan, (als het waar is >;) ) maar bel je dat dan de volgende keer ff door van, he ik kom niet. Verward Ja dat zou die dan doen. Daarna weer wat gebeld en weer pakt ie niet op en eindelijk hebben we hem aan de telefoon. Vorige weekend, hij wou dinsdag (gisteren) om half 7 bij ons zijn. Oke is goed! Ik en mn moeder waren dr nog om 6 uur en moesten nog eten dus ik zei van naja wachten we gewoon ff tot hij dr is, eten later wel, want hij was altijd te laat en dat haten we dus konden wij het natuurlijk ook niet doen Haha! .
Wachten, wachten, wachten....niemand Half 8 belde mijn stiefvader hem en niemand pakte op. Later die avond half 9 of 9 uur, had ie hem eindlijke te pakken, begint ie te zeuren dat ik zijn bezoek op bokt.nl zet Bloos! ..wat is toch het probleem? Ik heb zijn naam (ja hij is samen met miljoen anderen hoefsmit)niet hier bekend gemaakt. Wel de ruiter.En dat het paard hier te koop stond ' terwijl wij wisten dat hij hem zou kopen' ..nou, 2 dingen, ten 1e: Het paard staat hier al een hele tijd, nog voor hij geintresserd was en ten 2e: Wanneer was die van plan om zijn paard te kopen Verward ?
Ik weet niet hoor, maar mijn ervaring als je een paard gaat kopen doe je er geen maand over, tenzij afgesproken, en dat was niet het geval bij ons. Het paard wordt weer op internet gezet en als hij hem nog wil kan die nog een keer reageren, maar we nemen ook andere mensen aan.

Zo! *LOL*
Die is er uit..Jullie mening graag... Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Skitter op 25-08-04 07:59, in het totaal 1 keer bewerkt

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3


santalyd
Berichten: 83
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: Lienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 07:57

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Wat een aparte meneer... Scheve mond
Als je iets graag wilt hebben dan zeg je dat en maak je duidelijkd afspraken wanneer je het op komt halen, dat is toch met een paard niet anders? En dat jij het hier neer zet maakt ook niet uit, je zet toch geen naam en adres erbij enzo...
En ik zou zeker het paard weer op internet zetten en andere reacties aannemen, want nu na al dat gedoe heeft hij nog niet gezegd "ik wil hem" ofzo, dus hoe ver gaat de interesse nou eigenlijk... Verward
Vaag hoor, maar jij hebt helemaal gelijk! Succes met de verkoop! OK dan!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:18

Ik zou hem niet aan hem verkopen, als hij al zo vaag doet dan weet je nieteens of je paard wel een goed tehuis krijgt. Ik zouer zelf ook niet achter aan gaan laat hem dat maar doen.
Gewoon weer op internetzetten en aan iemand anders verkopen...


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:45

Je heb groots gelijk hoor.Lekker aan iemand verkopen waar je wel van opaan kan.Mijn man verkoopt auto's en bij ons gaat het ook regelmatig zo hoor.Ze bellen en komen hun afspraak niet na.Of ze zeggen we kopen hem,wij de hele auto klaar maken gekeurd gepoetst en wel.komen ze nooit meer terug.Wij zijn eigenlijk ook te goed van vertrouwen.Maar ja wat moet je dan.Ik hoop dat je gauw een lief baasje vind voor je hengst.

Bart..we zullen je missen r.i.p

vonne
Berichten: 132
Geregistreerd: 03-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:35

Heel apart. Verkoop je paard maar aan iemand anders, waarbij je een goed gevoel hebt. Ik heb dat niet bij jouw verhaal!

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:52

als die meneer er nu al bijna nooit is zal die ook wel weinig tijd besteden aan "jullie" hengst.
gewoon wachten op een andere koper

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:36

Sommige mensen....
Zeg gewoon duidelijk óf dat je het paard wilt, maak afspraken en regel de boel
óf zeg gewoon dat je hem niet wilt. Ook niets aan de hand en weten jullie i.i.g. waar je aan toe bent.

Voor hem een gemiste kans, simpel toch?!? Veel succes met de verdere verkoop. Ik hoop dat jullie een goed huis voor hem vinden.

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:04

Net zeggen als ie hem echt wil hebben reageert ie maar wat sneller.
En wat dan nog als iedereen het weet.Als ie bij hem op stal staat zegt ie toch ook nie ..neuh die is nie van mij?

Kadans -->Z2
Graciano SJ --> Z1
En waar blijft mijn nieuwe crack ?

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:05

ppffttt, die wilde gewoon lekker goedkoop rijden, had helemaal geen interesse. Heb een vriendin die dat ook doet, vreselijk, ze doet heel geintreseert, ga 1/2 keer rijden, en blaast dan de boel af. Heb het al zovaak met haar besproken dat het niet eerlijk is, beetje pennyachtig.
hopelijk vind je iemand voor jullie paard. succes

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:12

droppie_18 schreef:
ppffttt, die wilde gewoon lekker goedkoop rijden, had helemaal geen interesse. Heb een vriendin die dat ook doet, vreselijk, ze doet heel geintreseert, ga 1/2 keer rijden, en blaast dan de boel af. Heb het al zovaak met haar besproken dat het niet eerlijk is, beetje pennyachtig.


??????? Hier heb ik nog nooit van gehoord? Wat belachelijk! Goedkoop rijden? Wat heb je hier aan? Je leert het paard niet kennen, je krijgt geen les en je bedonderd ook nog eens een heleboel mensen!
Ik zou die vriendin van jou eens goed de waarheid zeggen!

Ontopic: het is een vervelende situatie. Ik ben het met je eens dat als je een paard wilt kopen je er geen maand over doet. Je hebt er goed aan gedaan om hem weer op internet te zetten!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:28

Tsja, zo zitten sommige mensen in elkaar, deze zul je altijd houden, dat ze er opeens tussenuit knijpen, mja, je kan er niks tegen doen, gewoon wachten op de volgende (aan deze man zou je toch zowieso niet je paard willen verkopen?! )

droppie_18 schreef:
ppffttt, die wilde gewoon lekker goedkoop rijden, had helemaal geen interesse. Heb een vriendin die dat ook doet, vreselijk, ze doet heel geintreseert, ga 1/2 keer rijden, en blaast dan de boel af. Heb het al zovaak met haar besproken dat het niet eerlijk is, beetje pennyachtig.
hopelijk vind je iemand voor jullie paard. succes


Ik dnek niet dat ze dat lang vol blijft houden

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:35

Als ie hem echt wil hebben reageert ie wel sneller hoor Scheve mond
Laat hem maar lekker, ik zou een andere eigenaar zoeken die zijn afspraken nakomt en waarbij je het gevoel hebt dat ie goed terecht komt! Succes

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:50

[quote="Lame"]??????? Hier heb ik nog nooit van gehoord? Wat belachelijk! Goedkoop rijden? Wat heb je hier aan? Je leert het paard niet kennen, je krijgt geen les en je bedonderd ook nog eens een heleboel mensen!
Ik zou die vriendin van jou eens goed de waarheid zeggen!

Heb je hier echt nooit van gehoort???je zou die mensen eens de kost moeten geven Haha! Waar ik vroeger rijde, deden heel veel meiden het. Heb er nooit aan mee gedaan, je belazert iemand er zo mee. Scheve mond Heb het al zo vaak gezegt, niet doen, daar zijn die mensen niet mee geholpen, kinderachtig gedrag. Als antwoord kreeg ik dan, nou heb lekker gereden door het bos hoor Scheve mond

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:14

Ach, er lopen overal rare kwibussen rond. Jaaaaren geleden heeft een kennis van me een veulen verkocht. Hij had handgeld gebeurt en in het najaar zou diegene hem komen ophalen..... Hij is nog steeds niet geweest Haha!

Mi_Amore

Berichten: 14821
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:21

pfff andere kopers genoeg als je maar lang genoeg wacht zou ik zo zeggen Haha!

nog veel suc6 !!!

https://www.equinection.be/webshop

Dé webshop voor hoefverzorgingsproducten.

www.clickeracademie.be

De énige, echte, onvergelijkbaar paardvriendelijke opleiding!

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 10:52

droppie_18 schreef:
ppffttt, die wilde gewoon lekker goedkoop rijden, had helemaal geen interesse. Heb een vriendin die dat ook doet, vreselijk, ze doet heel geintreseert, ga 1/2 keer rijden, en blaast dan de boel af. Heb het al zovaak met haar besproken dat het niet eerlijk is, beetje pennyachtig.
hopelijk vind je iemand voor jullie paard. succes


Dit ken ik, is ook bij mijn haffie gebeurt..een gezin van 3( Bloos! ) meiden, wouden ff mijn pony zien, toen die te koop stond..Alle drie erop..ging goed, ik de jongste een beetje helpen..Moeder en vader beetje met mij overleggen..Vertellen ze, ja dit weekend komen we weer met de dierenarts ff laten keuren, maar denk dat het wat wordt Lachen ..
Zijn ook nooit weer gekomen...

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amazonbot, Fayyah19, Jane808, lotte_dl, Vagabondo, xYaartje en 7 bezoekers