Tallie heeft een felicitatie verdiend!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Tallie heeft een felicitatie verdiend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 15:29

Vandaag heb ik Chantal en SuperPablo weer les gegeven, en Paabje had er zin in. Om hem wat losser te maken hebben we een balkje op de grond gelegde en daarover voltes gestapt. Hij liep netjes rond en kwam al wat losser op de rechterhand. In draf hetzelfde allen dan op de grote volte. Toen zat Paabje niet op te letten en struikelde hij over de balk (sjongejonge Frusty Haha! ) en besloot ie even een bok na te geven en er vandoor te racen. Dat was op de BE lijn en ze gingen recht op de muur af... Chantal zat al wat los vanwege de bok, en toen ineens draaide Pablo vlak voor de muur naar links terwijl Chantal nog rechts zat Haha! Maar ze bleef zitten! Toen een sprongetje en Chantal was echt ergens boven het hek aan het bungelen... ik dacht dat ze tegen het hek gelanceerd zou worden. Toen weer een spurt.. en nog steeds zat ze! Toen kreeg ze hem stil zonder er af te vallen... echt een goeie actie! Ik had er allang naast gelegen denk ik en het was ook echt kantje boord.

Dus bij deze, Chantal, gefeliciteerd met het uitzitten, super gedaan. Maar als je de volgende keer eens valt moet je trakteren he Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 19:00

Super super super super super super super, snel weer buitenritje hoor!!!! Haha! GefeliciBokt!!!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 22:19

ik heb ook geen idee hoe ik ben blijven zitten.
Ik zag eerst die muur op me af komen. Ik da cht als hij nu in sliding stop gaat dan knalt hij me zo tegen die muur op.
Maar toen schoot hij dus naar links met gevolg dat ik opeens met 2 benen aan 1 kant zat.
Ik kon op dat moment 2 dingen doen. Ik kon me laten vallen met het gevolg dat ik tegen het hek werd gelanceerd of proberen me been weer terug te krijgen en kijken waar het schip strandt.
Ik heb dus voor de 2e mogelijkheid gekozen.

Maar phoe... dat viel e ven niet mee. Ik had nog niet mijn been erover of hij begint me toc h opeens te crossen.
Ik zag iedereen al kijken van die ligt eraf.. Hij ging echt heel hard.
Maar ik bleef dus zitten tot ieders verbazing.

Pablo spoort echt niet af en toe, maar wat liep hij super vandaag. Was apetrots op hem.