[AR]Roos en Nicky voor het eerst in het tuig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31467
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

[AR]Roos en Nicky voor het eerst in het tuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 20:47

Vandaag heb ik Roos en Nicky beide voor het eerst in het tuig gehad. Beide hebben nog nooit zo iets gedaan dus het was voor beide helemaal nieuw. Door een suffe actie van Yaar kan ik met beide beginnen te beleren Lachen. Tess en Spike zijn hier te logeren geweest toen ze op vakantie was en ze heeft haar tuig laten liggen Lachen.

Roos maakte er helemaal niets van, tuig d'r op, hoofdstel d'r aan en gaan met die banaan. Ze stapte meteen keurig voor me uit. Ze liep alleen wat met dat bit te knoeien, ze had nog nooit eerder iets anders dan een dubbel gebroken trensje in gehad, dus die liverpoolstang was een beetje raar. Maar dat wende ook al snel en toen ging het beter. Zodra ik wat te veel met m'n handen deed werd ze onrustig met haar hoofd, maar verder deed ze het super. Ik ben echt trots op haar!!!! Ik denk dat ik haar morgen al kennis laat maken met de sleep en haar misschien van de week al voor de sleep zet.

Met Nicky verwachte ik eigenlijk meer problemen. Die vind nieuwe dingen meestal niets en is veel heter en drukker in haar hele doen en laten. Maar dat ging zelfs nog beter dan bij Roos. Tuig er op, hoofdstel d'r aan en gaan met die banaan. Keurig ook meteen voor me uit stappen. Het was wel te merken dat ze het nog nooit eerder gedaan heeft(had wel gekunt, ze is 4,5 en net een paar maandjes bij ons) maar deed het keurig. Ik heb niet een keer op haar moeten mopperen ofzo. Dus voor haar volgt morgen het zelfde, een kleine kennismaking met de sleep en er waarschijnlijk van de week voor Lachen.

Dat dat jonge grut waar ik zo nu en dan toch echt ruzie mee heb zich op 1 dag beide zo verschrikkelijk netjes gedragen vind ik echt super.

Ik zei al tegen m'n zusje 'Op naar het 2span Haha!'.


[edit] [AR] voor de titel [/edit]

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:04

Super, fijn dat ze het zo goed oppakken allebei.
Succes en vergeet vooral geen foto's te maken Cheese!

santalyd
Berichten: 83
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: Lienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:24

Klinkt super! Ik ben ook erg nieuwsgierig naar foto's

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:32

leuk joh.
succes verder

Dennis

Berichten: 31467
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 12:03

Vandaag heeft Roos zelfs al voor de sleep gelopen!!! Ik vroeg m'n zusje met de sleep mee te lopen zonder hem er achter te hangen, maar ze gaf geen kik Haha!. Gister heb ik niets gedaan omdat het zowat de hele dag geregend had en m'n land blank stond. Dus dit was pas de 2e keer in het tuig.

Ik heb ook foto's. Die zal ik zo ff uploaden Lachen.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:05

Yes, foto's Haha!
Het is en blijft gewoon een superroos Knipoog

Dennis

Berichten: 31467
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 12:53


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:58

Ik zie geen roosje voor de sleep, alleen een vosje.

Dennis

Berichten: 31467
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 13:05

Was een foutje, nu doet hij het wel.

Rinskee
Berichten: 3916
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: In nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:28

wow vet leuk dat alles goed ging! ik hoop dat jullie echt heel ver komen ! en idd twee span is leuk