Verslag limbomeeting nr 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Verslag limbomeeting nr 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 17:22

Hoihoi!
Vanochtend ben ik ook al redelijk vroeg opgestaan (lag pas om half 3 in mijn bed, dus om half 9 opstaan is dan erg vroeg Gaaaap ) en tegen 9 uur naar het zwembad gegaan om Aukje (flubke) op te halen. Even gekeken hoe goed Aukje kan synchroonzwemmen (ze is de beste van haar groep!)

Toen hebben we ons even heel erg hard gehaast om toch nog om 10 uur op de boerderij te zijn. Net toen wij daar aankwamen, kwamen Yentl en Lara(wjerdo) ook aan. Even later kwamen Roy(sypheron) en Dennis(Dennis v m) ook.
We hebben nog tot half 11 gewacht, omdat we niet zeker wisten of er nog meer mensen zouden komen, en toen maar begonnen met de 'rondleiding'. Alle beestjes geshowed. Lara was helemaal weg van Freddy (en ze rook er ook na, (lees: STONK)) *LOL* En was ook helemaal weg van ons kleine varkentje Miep Lovers
Theike het veulen heeft nog ff flink laten zien wat voor een ontzettende etter het is, door te steigeren, bokken, bijten en irritant te doen, maar verder is ie wel lief hoor Schijnheilig

Tegen een uur of half 1 zijn we op de fiets gestapt naar Klein Zwitserland. Het vervoersprobleem was ineens geen probleem meer, omdat er maar heel weinig mensen waren, dus iedereen had lekker een fietsje (behalve lara en yentl die op de scootscoot zaten (of was het een brombrom? Verward))
Daar aangekomen hebben we ons heerlijk uitgeleefd en lara heeft haar angst overwonnen bij de hele hoge TarzanSwing en de supersteile glijbaan.
De leukste attractie was toch wel de TarzanSwing en ook de Buis was erg 'spannend' en hoofdpijn-opwekkend *LOL*

Ook nog een stel stomme foto's geschoten door Roy, waaronder eentje waarbij ik op mijn gezicht ga *LOL* Bloos *schaam* En mijn hele leuke zusje *not* staat ook op de foto terwijl ze op d'r gezicht gaat (zou het in de familie zitten Knipoog *LOL* )

Het was een hele gezellige dag vond ik en de frieten en daarna pannekoeken waren ook lekker Vork

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 17:34

En zo is het maar net! Superdag, lekker weer gehad en weer eens wat personen aan mn meetinglijst toegevoegd!

Ik lag gisteren om 2 uur in bed, want ik had nog een film gekeken Schijnheilig en vanmorgen had ik mn wekker op half negen gezet, maar om half tien ben ik toch maar uit bed gekomen Bloos Party!!

Er zal vast wel een Limbomeeting II komen en dan komen er hopelijk ook wat meer mensen van buiten Limburg!

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 18:41

oh...de foto van mij zit der helemaal ni bij!!
haha!!(IK BLIJ:D)
nou ja de groetjes
xxxxx
Anne Party!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 19:19

nou... eigenlijk wil ik er geen niet-limburgers bij hebben.. deze groep was veeeeels te gezellig Knipoog

Nouja, Kom maar gewoon allemaal WEL! Kunnen jullie zien hoe gezellig limburgers zijn!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Re: Verslag limbomeeting nr 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 20:36

assie schreef:
Hoihoi!
Lara was helemaal weg van Freddy (en ze rook er ook na, (lees: STONK)) mijn jas ruikt er nu nog steedsnaar en mijn handen, daar hebbenw e het maar niet over *LOL* En was ook helemaal weg van ons kleine varkentje Miep Lovers KLEIN ????? hallo dat was een mega piggie passen die van mij 10x in *LOL*

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:21

hihi ja het is inderdaad een enorm gevaarte, en toen ik mijn friet aan het eten was kreeg ik elke keer een vlaag van freddy naar me toe.
*LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 20:24

flubke schreef:
hihi ja het is inderdaad een enorm gevaarte, en toen ik mijn friet aan het eten was kreeg ik elke keer een vlaag van freddy naar me toe.
*LOL*


haha ja dat was te merken en de opmerking van lara was ; eens even kijken of ik niet naar freddy proef

Tong uitsteken *LOL* ja was veeeeelste gezellig, daar zouden de niet limburgers vast ZIEK van worden *LOL*

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Verslag limbomeeting nr 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 21:43

assie schreef:
Vanochtend ben ik ook al redelijk vroeg opgestaan (lag pas om half 3 in mijn bed, dus om half 9 opstaan is dan erg vroeg Gaaaap ) en tegen 9 uur naar het zwembad gegaan om Aukje (flubke) op te halen. Even gekeken hoe goed Aukje kan synchroonzwemmen (ze is de beste van haar groep!)

ja duuuuuh das ook niet zo gek als je in een groep zwemt met allemaal van die eehm tja ik weet niet hoe je het schrijft, zeautje. nou ja zoiets spreek uit, zudje, met een u en geen uu. nou ja zoiets.