Wie komt er wel eens op de Utrechtse paardenmarkt!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Wie komt er wel eens op de Utrechtse paardenmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 11:24

Dit is een oproep voor iedereen die onlangs (afgelopen paar weken wel eens op de Utrechtse Paardenmarkt is geweest.
Ik ben dringend op zoek naar mijn oude Paint merrie en ik heb gehoord dat zij misschien gezien is op markt. Wie kan mij vertellen of dat zo is, en misschien ook door wie ze opgekocht is.
Voor details moet je maar even in dit topic kijken: [WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Zo zag ze er uit toen ze van mij was...
Afbeelding

Afbeelding

En zo nadat haar huidige eigenaar haar verwaarloosd had
Afbeelding

Voordat je vragen wilt gaan stellen over het hoe en waarom en hoe ze er zo uit kan komen te zien, lees dan eerst de topics even die daar over gaan:
[WN] foto's Fly en Pretty
[WN] Wanhopige oproep... wie kent deze man??

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:39

Ik wil dit even aanvullen door te zeggen dat het tevens ook mogelijk is dat zij ergens op een stal verblijft (en dus niet perse op de markt te zijn geweest)
Kijk even goed naar de bijzondere aftekeningen en denk even na of je deze merrie de afgelopen tijd hebt gezien
(francis vanaf wanneer is ze verdwenen?)

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:06

Ik ben maandag 2 Aug. op de markt geweest. Toen was ze er niet. Er liep maar 1 bonte & dat was een (zeer weldoorvoed) afgekeurd rijpaard dat van over de grens (wrsch. Duitsland) kwam.

Ik volg je verhaal en wilde je bij deze nog even heel veel sterkte wensen met je zoektocht. Is het mss een idee om systematisch de najaarsmarkten af te lopen?

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 12:30

Ik heb inmiddels een handelaar gesproken die vrij zeker wist dat ze zo'n week of 6 geleden op de markt heeft gestaan.
Dus als iemand er rond die tijd geweest is, of een handelaar kent die daar elke week heen gaat, zou ik graag willen weten of die haar misschien gezien hebben en misschien ook weten aan wie ze verhandeld is.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 14:29

Die vlek op haar rug moet toch makkelijk te herkennen zijn.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 19:58

Ik weet inmiddels dat het zo'n week of 6 geleden is dat ze daar waarschijnlijk gezien is. Het is dus niet 100% zeker dat zij het is en daarom zou ik dus van anderen willen horen of ze een bonte merrie gezien hebben die aan de beschrijving voldoet.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:23

is ze niet geregistreerd of gechipt? anders kan je via die instantie het paard mss terug vinden!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:26

dit paard stond toch in soest

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:37

'Stond' ja dat heb je goed Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 21:46

Ze is wel gechipt en heeft een paspoort (wat ook nog steeds op mijn naam staat), maar via geen enkele instantie is ze daarmee te traceren (geloof me, ik heb ze allemaal al gebeld...totaan de RVV toe). Er wordt n.l. nog nauwelijks op chips gecontroleerd, zelfs op een paardenmarkt niet en ook nauwelijks nog als ze op transport gaan enz..
Zo blijkt maar weer wat een enorme onzin dat chippen is... Juist voor het enige waar het voor gebruikt zou kúnnen worden, wordt het niet voor gebruikt.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis


Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:28

*schop*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, IASCrawler, YandexBot en 39 bezoekers