Heb denk ik een engeltje boven mijn hoofd hangen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Heb denk ik een engeltje boven mijn hoofd hangen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 19:25

Ik heb voor de zoveelste keer in mijn leventje ontzettend geluk Haha! , ben dus ook heel erg blij.
3 jaar geleden kocht ik Mountain Horse High Rider laarzen hier bij de plaatselijke ruitersportzaak. Na een jaar van deze laarzen genoten te hebben begaf de rits het, een gevoelig punt bij dit soort laarzen. We zijn toen terug gegaan naar de ruitersportzaak en deze hebben ze opgestuurd naar de fabriek. Na 2 dagen kreeg ik een telefoontje dat ze besloten hadden mij een geheel nieuw paar te geven. Hardstikke goede service natuurlijk en heb met plezier weer verder gereden.
Weer 1,5 jaar later ging de rits van dit nieuwe paar weer stuk. Natuurlijk weer terug gegaan naar de ruitersportzaak en deze hebben ze weer opgestuurd naar de fabriek. Helaas heeft dit heel erg lang geduurt en heb ik zelfs strafpunten gehad op wedstrijd omdat ik maar met chaps moest rijden Boos! . Ik heb ze wel weer netjes gemaakt terug gehad uiteindelijk, maar ik had deze keer weer gemengde gevoelens.
Een half jaar later liet de stiknaad van de gemaakte laars los, deze ging rafelen. Daar was ik natuurlijk niet blij mee en heb de gok genomen door de importeur te mailen. Hier kreeg ik een emailtje van terug dat ze er niks mee konden want ze konden ze zo niet beoordelen. Weer langsgegaan bij de ruitersportzaak en mijn laarzen weer ingeleverd om opgestuurd te worden. Na 2 weken ging ik langs om te vragen hoelang het nog ging duren, waarschijnlijk nog 3 weken want de fabriek was een week dichtgeweest Verdrietig . Lekker balen natuurlijk maar niks aan te doen, ik mag van geluk spreken dat mijn laarzen die al eeuwen over de garantie heen zijn toch steeds weer netjes gemaakt worden.
Nu krijg ik net dit emailtje, en ik kan wel een gat in de lucht springen;

Beste Ilse,
Wij hebben de laarzen ontvangen en ze bekeken.
Wij hebben geconstateerd dat het inderdaad te snel en te vaak is voorgekomen dat de ritsen kapot zijn gegaan.
Wij vonden de laarzen er verder goed onderhouden uitzien.
Omdat u al veel pech gehad heeft met de laarzen, willen wij u graag een nieuw paar aanbieden, maar dan van het nieuwe model.
Dit model ziet er precies zo uit als de Highriders die u heeft gehad, maar er zit een vernieuwde rits in die veel steviger is.
Deze laarzen worden opgestuurd naar het uw ruitersportzaak.
Wij hopen dat u van deze laarzen veel rijplezier zal hebben.
Met vriendelijke groet

Dat wordt mijn 3e paar laarzen in 3 jaar, terwijl ik maar een paar betaald heb, en ik in principe geen eens gerantie meer had Bloos! .
Ik heb gewoon een engeltje boven mijn hoofd die dit toch steeds maar weer constant voor mij regeld, en ik ben nu zeeeeer te spreken over Mountian Horse OK dan!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:17

heeeej ,die verdienen de warme douche van het tv programma radar.Als je ze daarvoor opgeeft kun je misschien eens vaker een potje bij ze breken.veel plezier met je nieuwe laarzen.

Bart..we zullen je missen r.i.p

c_alsemgeest

Berichten: 20624
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:20

wat een perfecte service! dat zie je niet veel meer tegenwoordig... en succes met je nieuwe laarsjes

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

_ortiz_

Berichten: 523
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:21

jeej jij heb echt een engeltje boven je hoofd Haha!
echt supper van mountain horse!!! OK dan!

:# ...o0o.ortiz.o0o... Party!!:# ...o0o.smurf #3.o0o... Party!!:#...o0o.hardcore-fan #3 .o0o... Party!!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:04

Welke ruitersport zaak heb jij bij de mijne is presies t zelfde gabeurt maar niet terug gestuurd ook binnent jaar snif
jij heb gewoon vet geluk!

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever


MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:22

Ja Mountain Horse heeft dat netjes opgelost Haha! Ik heb zelf een jas van ze en dat is echt een superding. Echt weer en wind bestendig.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 11:23

Ik zit hier nog steeds een beetje verwonderd te kijken Haha!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

vonne
Berichten: 132
Geregistreerd: 03-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:27

wat een super service!! Dat hoor je niet vaak. En tja, mag je ook een keer geluk hebben. Een eigen paard is leuk, maar kost ook genoeg. Een meevaller is altijd meegenomen, toch? Veel geluk met het nieuwe paar!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:28

ja een warme douche bij radar, dat is leuk Lachen
www.bokt.nl wordt beroemd :p

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:02

Dat is echt super service+:)+ ik zou ze maar een bedankmailtje sturen!:)

Kadans -->Z2
Graciano SJ --> Z1
En waar blijft mijn nieuwe crack ?

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:15

dat is echt geluk hebben, ik weet zeker dat niet iedereen dat voor elkaar krijgt

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:03

ja idd. en heb je ze al die nieuwe?? en hoe is de rits?? ik wil namelijk ook mountains horse laarzen maar ik hoor zo vel commentaar er over.. dus tja.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:34

Zeker geluk hebben!
Bij mij ging de rits na een paar maanden al stuk Verdrietig
ook erg lang op moeten wachten en met oude laarzen en chaps gereden..
succes met dit nieuwe paar!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:52

Nou dat is geweldig!!
Hen wel bedanken he!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:59

dat is echt goede service. ik kan me voorstellen dat je daar hartstikke blij mee bent.

Z1+1

Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:22

Zeker een hele goede service!! Veel plezier met je nieuwe laarzen!!

M'n topper voor altijd...♥Thomas♥

Leo3hoekje
Berichten: 520
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:32

wow echt helemaal geweldig, zo zie je maar weer; nee heb je, ja kun je krijgen... je kan het dus altijd proberen!!!! maaruhhh echt mega goeie service

get off my back

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:35

dat is idd top.
Ik heb het bij Horka gehad een broek die na 1 week al kapot ging, het leer liet los van de rest van de broek, opgestuurd en ik kreeg een nieuwe terug na 3 weken weer hetzelfde probleem. deze keer werd die broek gemaakt.en wederom was hij na 2 weken kapot.
omdat ik steeds naar een ruitersportzaak in een andere plaatst moest heb ik het er bij gelaten.
voor mij gene horka meer maar de service was erg goed

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:39

Leuk engeltje zeg ! Topservice gewoon, je kunt ook echt wel een
beetje van geluk spreken zeg ! allang over de garantie en dan toch
iedere keer die reperaties/nieuwe paar !

En nu ook nog het nieuwe model ! Wauw ! Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:43

Dit is ook bij mij gebeurd..alleen dat iets anders, de rits ging ook bij mij kapot, ik teurg naar de winkel, zeiden ze dat ze op hun kosten zou laten maken..naja..oke..week later..krijg ik ze terug...paar dagen mee rijden...WEER kapot..weer terug naar de winkel..vertellen ze dat ze alleen met zo'n knijp ding langs de rit zijn geweest..tja..kun je ook niet verwachten dat ze niet meer kapot gaan Boos!
Maar nu zouden ze het wel op sturen naar het bedrijf..oke..2-3 weken later..krijg ik ze terug..WEER KAPOT!! Boos!

Toen heeft mijn moeder mountain horse zelf, (dus in zweden of waar ze ook zijn Haha! ) een email gestuurd en kreeg een terug. Daar in stond dat ze dit belachelijk vonden en zouden de winkel bellen. Winkel gebeld, kom ik eraan en nieuwe laarzen..en een heel andere paar he..die van mij waren licht bruin en elastiekjes kwamen erdoor , noem maar op. Deze waren donkerder van kleur, gladder leer, steviger rits..leek wel een heel ander soort laarzen..Maar..de winkel was niet echt bij dat wij over hun heen rechtstreeks mountin horse hadden ge emailed..maar goed..anders bleef ik wachten op mn laarzen en daar had ik niet voor niks zo veel geld aan uit gegeven, om alleen ze elke keer naar de winkel terug te brengen..maar goed..idd een goed service van mountain horse! Die willen hun klanten wel tevreden houden

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Dartel, GrapeshotBot, Ilona__, kreekie, majemalo, Miekie74, ola42, Padoertje, Rubio, StalNollie en 44 bezoekers