mijn verslag van ermelo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

mijn verslag van ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 21:39

Om half 7 Gaaaap liep hier de wekker af... FF zitten en wakker worden, en om 7.15 richting stal.
Onderweg laura opgehaald, en toen naar honey toe. Honey in de bandages gezet, extra deken erbij, en de trailer in.
Om 8 gingen we weg, en we hoopte er om 10 uur te zijn, echter, het was dichterbij dan we dachten, dus we waren er om 9.15...
Trailer geparkeerd, even bij hon gekeken (stond lekker van haar hooi te smullen) en toen zelf even wat drinken. Daarna terug naar hon, en haar even gelongeert om haar beentjes te laten strekken. (hon wilde liever gaan rollen in dat zand, maar dat wist ik gelukkig te voorkomen).
Inmiddels kwamen er mensen aanlopen naar de trailer naast ons, en ik had zo'n vermoeden dat dat ciska was Haha! Dus ik roepen, CIS??? "Hey hoi!" Was dus echt stom toeval
Toen hon met glitters gezet, en weer in de trailer gezet.
Even achter de promo stand gezeten, en toen belde Rian dat ze er waren. Dus nog even koffie gedronken, en toen hon maar gaan zadelen.
In het begin was hon behoorlijk druk, ging 1x bijna overeind, maarja, wat wil je als enige merrie tussen al die hengsten...
We konden nergens een plekje vinden om behoorlijk los te rijden, dus heeft ze op het harde maar even aan de longeerlijn wat gestapt en gedraafd. Het was helaas niet anders, het was flink klote georganiseerd.
Ondertussen werd er vrolijk hoi naar me geroepen, en ik had echt zoiets van: Moet ik jou kennen dan Verward Dat bleek dus sonja (Mika hier) Te zijn... Bloos Sorry sonja!!! Haha!
Toen de bak in. Helaas was de bak half afgezet, en daar moesten we het maar mee doen. IPV 20x40 moest ik het doen met 20x20 ofzo Frusty
"Gelukkig" lukte de 1e galop poging niet, waardoor het einde nog steeds uitkwam met de muziek.
Ik ben echt super trots op Honey en Kirsty, ze hebben het super gedaan! (en dat voor een meisje van 7!)
Toen kirsty klaar was snel afzadelen, halster om, en klaar maken voor de mini jumping.
Ook dit was helaas een chaos (vond ik tenminste)
Ook had ik nog een klein probleempje. Na de eerste 3 sprong, ging ik linksaf, en honey rechtdoor Verward
Mijn touw wat om een of andere rede los gegaan van de klip, en hon liep dus los.
Dus ik als de donder hon gepakt, halstertouw even provecorisch aan het halster vast geknoopt, en zo verder. Tja, je moet wat.
Ging allemaal redelijk, alleen liep er een hengstje steeds wel erg kort op honey, maar vooruit.
Nouja, hon maar weer op de trailer gezet, want pepper moest nog foto's maken van de kampioenen.
Een beetje rond geslentert, tot dennis moest.
Dennis was in de ring, en ik stond met een vrouw over dennis te praten.
"is hij shetland gefokt?" Vroeg ze. Dus ik had gelijk zo iets van, owhjee (aangezien shetland een beetje het verboden woord is geloof ik). Dus ik heel voorzichtig: Euhm, jah, ik geloof het wel....
Nou zegt ze, ik vind het een dondersmooi beest! Dus dat viel me alweer mee.
Ik wist dennis zijn nummer niet meer (138, kan het nu dromen Haha!) dus ik vroeg aan het meisje naast me of ik even in haar boekje mocht kijken. Dit bleek dus Berdientje te zijn, en dat zegt die MUTS niet even! Frusty Dus nog een onverwachte meeting, kom ik net via PB achter....
Dennis deed zijn 1e ronde goed, en werd opgeroepen voor een 2e bezichtiging. Super gedaan dus, iig een 1e premie! DUs ciska even goed gefeliciteerd.
Na de 2e bezichtiging moest ie nog een x de ring in met de groep, en toen kreeg ie zijn fel begeerde oranje lintje!
Toen moest ie nog een x de ring in.
Ze draafde een rondje, en cisca we eruit geroepen en in een hoek gezet. Dus wij (fanclub Haha!) hadden echt zoiets van, wat is dit nou?
Het bleek dat ze in de verkeerde groep was geroepen, en dus even moest wachten.
Afijn, toen bleek ie dus DAGKAMPIOEN te zijn!!
Adriaan moest nog wat hengsten op de foto zetten, en toen zijn we helemaal moe maar naar huis gegaan Gaaaap
tot zover....

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:44

JA ik ben een muts ja!! ik herkende je al toen je bij de stand van het NMPRS zat. En later bij Ciska, maar ik ben veel te verlegen Frusty ik durfde niet Haha! niet dat jullie eng zijn hoor Knipoog Het was een geweldige dag!!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:49

Ik heb je dus helemaal gemist. Helaas. Ik zou ook te verlegen zijn hoor. Het is dat Stef en ik dagelijks met elkaar teuten via MSN en dat Sonja(Mika) naar mij toe kwam maar anders.

Het was een geweldige dag he! Ik zou het zo nog eens over doen. Dennis is nu erg stoer. Hij ging net zelfs nog op z'n achter benen Verward . Echt recht op toen ik hem uit de wei haalde(hij mocht nog ff met z'n vriendinnen spelen).

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 21:53

hehehe, en tamara maar schelden dat ze hem net had verkocht! Haha! Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:55

Hihi, meent ze niet hoor. Maar ik denk wel dat ze het toch jammer vind. Maar we doen toch alles op paarden gebied samen. Dus ook met Dennis. Zo veel is d'r niet veranderd sinds ik hem gekocht heb. Alleen zijn de kosten nu bijna allemaal voor mij en verder is het nog het zelfde.
We delen zijn overwinning dus!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 13:26

Nee hoor, ik meen het niet.
Dennis had in geen betere handen kunnen komen !
En we hebben het samen gedaan. En ik ben de eerste die een veulen van hem heb (in de toekomst)