pensionstalling omgeving Meeden (Gr.)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PatriesjeMR2

Berichten: 836
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Meeden

pensionstalling omgeving Meeden (Gr.)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 15:11

Hoi,

ik wil strakjes zelf een paard kopen, maar wil ik wel eerst een geschikte pensionstal kunnen vinden omdat ik bij huis te weinig ruimte zal heb.

Waar moet de stalling aan voldoen? Weidegang 's zomers en 's winters ook zoveel mogelijk buiten en dan het liefst met meerdere paarden. Ruime nette stallen en voeren. Liefst natuurlijk ook een (binnen)bak erbij of in de buurt. En niet al te ver bij Meeden weg ivm reistijden.

Weet iemand een geschikt adres?


SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:29

In meeden zelf heb je een manege waar ook pensionklanten staan. Manege de Vennehoeve. Misschien zou je het daar eens kunnen proberen. Dan heb je in Veendam manege Lipizza nog. Daar staan ook veel pensionklanten.

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

PatriesjeMR2

Berichten: 836
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Meeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 17:09

Mijn voorkeur gaat uit naar een pensionstal zonder manege, maar als ik niks anders kan vinden zijn dit wel goede opties....

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:16

denk dat je bij de manege in Meeden weinig kans zult maken omdat die domweg de ruimte niet hebben. Daarbij komt dat zij GEEN weidegang kunnen bieden en als ze al naar buiten kunnen is dat in een buitenbak.
Denk dat je er verstandiger aan doet om eens te vragen bij de boerderijen die nog wel land hebben. Naast de manege ligt ook een boerderij (weet niet hoe ze heten) maar die hebben ook paarden.

....ongeloof...daardoor sprakeloos....

monkey

Berichten: 302
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: westerlee GN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:10

De boerderij naast de manege in Meeden heeft ook pensionstalling! Moet je daar even vragen.

PROFIEL BIJGEWERKT!!!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:07

Die boerderij die er bedoelt wordt is van de fam. Koster. Volgens mij zit hun dochter ook op bokt dus misschien kan je haar even vragen. Ik zal wel even voor je opzoeken hoe ze hier heet.

En wat betreft de manege in meeden, die hebben wel degelijk weidegang al is het alleen maar in het weekeind. En in de bouwvak staan ze er 3 week.

Dat meisje die ik net bedoelde is Corland op bokt. Misschien kan je haar even pb en.

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

PatriesjeMR2

Berichten: 836
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Meeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 20:55

Bedankt, heb haar een pb'tje gestuurd


CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:18

Wij hebben ook nog stallen leeg.
Wedde is ongeveer 20 minuten met de auto, we hebben een buitenbak en je kan hier mooi buitenrijden

[o]

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:07

Leo_American schreef:
Die boerderij die er bedoelt wordt is van de fam. Koster. Volgens mij zit hun dochter ook op bokt dus misschien kan je haar even vragen. Ik zal wel even voor je opzoeken hoe ze hier heet.

En wat betreft de manege in meeden, die hebben wel degelijk weidegang al is het alleen maar in het weekeind. En in de bouwvak staan ze er 3 week.

Dat meisje die ik net bedoelde is Corland op bokt. Misschien kan je haar even pb en.


ja dat weet ik.....maar ik denk dat topicstartster met weidegang bedoeld dat ze 7 dagen per week in de wei staan en niet alleen in het weekend of 3 weken met de bouwvak.

....ongeloof...daardoor sprakeloos....

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:43

Ik weet op de grens Muntendam/Zuidbroek nog een adres waar nog plek is. Maar: géén binnenbak, zélf uitmesten, en voeren in overleg met de andere pensionklanten. (Zoals het nu lijkt doet de pensionhouder dit dus niet). Lage prijs, incl. gebruik stal, groot weiland, hooi, stro en binnenkort een nieuwe buitenbak.

Gradus06
Berichten: 286
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: vlagtwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:21


vele woorden kunnen soms weinig zeggen.
http://www.welzijnscentrumlaricha.nl

Martine

Berichten: 10266
Geregistreerd: 14-03-07

Re: pensionstalling omgeving Meeden (Gr.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 15:46

VSW -> ED

Ony Ony (Fontaine TN x Spielberg x Ferro) L1
E.T. (Spielberg x Ferro x Lector) ZZL + 1
Travers (Freestyle x Ferro x Lector) Z2 + 4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laura1982 en 14 bezoekers