christoffel @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chris_Fire
Berichten: 1031
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: nuland

christoffel @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 22:06

hier zie je christoffel in stap. Het gaat al stukken beter als eerst vind ik. Draf foto (2de) was hij niet goed rond maar fotograaf (sanne) had foto te vroeg genomen ik was net gaan draven dan loopt hij nog niet helemaal mooi rond na 1 rondje pas goed. En springfoto keek ik naar beneden maar ik moes weer ff wennen na 2 maanden niet meer gesprongen. Dus ik moes weer ff wennen. Commetaar mag maar wel oplopend Tong uitsteken
stapfoto
Afbeelding
draffoto
Afbeelding
springfoto
Afbeelding
xxxx margo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:07

je houd je benen erg ver naar voren vind ik...verder wel leuk paard OK dan!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:10

Ik weet niet hoe het eerst ging, maar vind dit er eerlijk gezegt niet echt fijn uitzien. Het is allemaal veel te gespannen en geforceerd...

Ik zou hem wat meer lengte geven en meer richten naar het ontspannen rijden ipv zo. Laat hem van voren meer los, dan wordt het hopelijk al een stuk beter.
Veel succes nog!

Chris_Fire
Berichten: 1031
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: nuland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 22:16

eerst racede die de hele bak door en had ik helemaal geen controle. Daarom gaat het al beter als eerst maar nog lang niet zo goed als hoort. Ben hard aan het werken.
xxxxxxxxx margo

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:30

Je moet hem idd van voren meer los laten..
Verder erg leuk paardje Lachen

Nano05

Berichten: 2195
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: hier en niet daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 07:55

Wat mij inderdaad inderdaad ook als eerste opviel is dat je je benen echt heel erg naar voren houdt. Dit ziet er niet netjes uit. Maar goed, je zegt het zelf al, je bent ermee bezig. Als je maar niet alleen met je paardje bezig ben maar ook met je eigen houding. Allebei belangrijk. Succes