Update: Shiloh en haar rokjes fobie!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Update: Shiloh en haar rokjes fobie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 19:40

Nah het vorige topic over mijn rojes fobie waarbij ik een rokje had gekocht voor het latin dansen bij wedstrijden straks!

[AM] Shiloh en haar rokjes fobie...

BEn ik vorige week jarig geweest waarbij ikv an mijn ouders een geld bedrag had gehad om zelf te besteden, besloot ik daar mijn wedstrijd outfit van te kopen, zodat ik met een lekker flink budget op stap kon en iig niet over het geld zorgen hoefde te maken!

Maar goed, in tilburg had ik de winkels inmiddels wel gezien, dus was ik met mijn danspartner en een andere vriendin van het dansen in utrecht gaan shoppen. Na eerst wat modewinkels (WE, Miss Etam, coolcat etc) te hebben gehad, waarbij ik maar bleef roepen dat we in dat soort winkels je ECHT niet ging vinden waar ik naar op zoek was.

Tot die vriend een winkeltje aanwees waar we wel eens iets zouden kunnen vinden. Het was maar een klein winkeltje, maar we trokken gelijk al 3 rokken uit de rekken die geschikt waren voor het latin dansen, en na ze alledrie aangehad te hebben bleek de eerste toch ECHT het beste te zijn! Ook vonden we daar een truitje, die ik eerst maarniks vond, maar later steeds leuker, maar wel beetje breekbaar maar dat komt goed Knipoog

hier is de outfit!

Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:42

Hey te gek!! Dat is nog eens Latin Haha!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Priscilla18
Berichten: 44
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:53

alles is aan te leren:P

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:54

Gááf! Lijkt me super om te dansen en staat je erg goed!

Maarruh, aan de lengte van dat rokje te zien ben je wel redelijk over je fobie heen, ofniet? Knipoog

You can either agree with me or be wrong.

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:55

Wow!
Ziet er gaaf uit!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 19:57

Eliane schreef:
Maarruh, aan de lengte van dat rokje te zien ben je wel redelijk over je fobie heen, ofniet? Knipoog


WHahaha nee nog lang nie Tong uitsteken

Het punt is niet zozeer dat ik kort erg vind (nou jah eigenlijk wel)

Maar het grootste punt is is dat ikr okjes dus gewoon echt LELIJK vind, echt AFGERIJSELIJK... ik vind het zo stom! zeker die dingen die er nu zijn, die korte rechte rokjes, van spijkerstof en dan met die hardgevouwen plooien erin, die je echt overal ziet, maar ik vind die dus ECHT lelijk, terwijl iedereen ze leuk en mooi vind!... maar jah....

maar jah zoiets als ik nu heb vind ik wel mooi, maar jah zie het met de mode van tegenwoordig maar eens te vinden...


nu nog naar de zeeman voor een zwart broekje Knipoog want ik moet 1 keer draaien en ik sta in mijn string Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:09

Shiloh schreef:
Het punt is niet zozeer dat ik kort erg vind (nou jah eigenlijk wel)

Ah, ik méénde mij al iets te kunnen herinneren van het vorige topic Knipoog
Citaat:
Maar het grootste punt is is dat ikr okjes dus gewoon echt LELIJK vind, echt AFGERIJSELIJK... ik vind het zo stom! zeker die dingen die er nu zijn, die korte rechte rokjes, van spijkerstof en dan met die hardgevouwen plooien erin, die je echt overal ziet, maar ik vind die dus ECHT lelijk, terwijl iedereen ze leuk en mooi vind!... maar jah....

Hahaha; rustig maar hoor, adem in, adem uit.... Ik vind die dingen ook verschrikkelijk.... De enige keren dat ik ooit een rokje draag waren vroeger dus met stijldansen en in de zomer als het héél warm is een lange rok gemaakt van een kanga (afrikaanse doek). Begrijp je afschuw dus helemaal
Citaat:
nu nog naar de zeeman voor een zwart broekje Knipoog want ik moet 1 keer draaien en ik sta in mijn string Knipoog

Lijkt me idd handig... Ik heb wel eens gehad dat er juist een blauwe string *boven* mijn zwarte rok (die was ietjes te groot) uitkwam Bloos! Dus even goede 'voorbereiding' voor het geval dat kan geen kwaad Vork

Wanneer heb je eigenlijk je eerste wedstrijd?

You can either agree with me or be wrong.

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 20:12

Eerste wedstrijd is 10 oktober pas helaas, maar goed, beter optijd goed voorbereid dan op het laatste moment iets stoms kiezen Knipoog

Voor de ballroom ga ik ngo een wat simpeler truitje kopen, wel een mooi ovallend kleurtje, maar een neutraal en simpel, met liefst een hele brede hals, de moeder van een vriendin gaat een ballroom rok voor me maken. Ballroom is ook veel minder show als latin, dus dan kun je het beter wat neutraler houden!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:27

Oh jee, hier een echt rokjes meisje, ik heb meer rokken dan broeken in mijn kast Bloos maar dat is gewoon omdat het me beter staat Haha!

Maarehm...ziet er leuk uit hoor OK dan! Belangrijker is natuurlijk dat je er lekker in kunt dansen, maar dat gaat vast wel goed komen

Kana

Berichten: 9043
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:29

Je hebt juist prachtige benen voor onder een rokje!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:59

OK dan!

Super Haha! Zie je, zo erg is 't niet Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:47

wat goed! Staat je ook goed hoor!
Veel succes straks met je wedstrijd!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:57

Wat heb jij mooie benen! *hebbe* Tong uitsteken
Het staat je super hoor!

لا شيء يدوم

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:58

Wauw, dat ziet er echt super uit, je hebt iig het figuur/de benen ervoor! Hou ook absoluut niet van rokjes, tenminste, tot boven de knie, korter moeten ze niet worden. Durf ook niet in rokjes te gaan dansen, veelste bang dat er vanalles onderuit zwiert als ik 1x draai, dat zie ik bij ons op les nog wel es gebeuren. Maar vind het wel supermooi, zeker voor wedstrijden, al ben ik bang dat ik nooit zo ver kom... Scheve mond Succes met je wedstrijden, enne, hou ons op de hoogte he! Knipoog

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 22:02

jah jah zal ik zeker doen!

Voor dat er wat te zien is als je draait hebben ze iets heel moois opgevonden Knipoog ik ga namelijk gewoon een zwart kort legginkje halen die ik eronderaan doe, dan is er niks aan de hand als alles een keer omhoog zwiert Knipoog ... en ach de wedstrijden doen we vooral voor de lol, en jah, beetje presteren is dan ook wel leuk jah Knipoog maar het plezier gaat voorop!

Ik mag trouwens nog wel fftjes een maandje nog zonnebanken Knipoog want ben nog best wel wit!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:07

Shiloh schreef:
jah jah zal ik zeker doen!

Voor dat er wat te zien is als je draait hebben ze iets heel moois opgevonden Knipoog ik ga namelijk gewoon een zwart kort legginkje halen die ik eronderaan doe, dan is er niks aan de hand als alles een keer omhoog zwiert Knipoog ... en ach de wedstrijden doen we vooral voor de lol, en jah, beetje presteren is dan ook wel leuk jah Knipoog maar het plezier gaat voorop!

Ik mag trouwens nog wel fftjes een maandje nog zonnebanken Knipoog want ben nog best wel wit!


Das idd wel ideaal, dat zou ik dan ook doen, heb alleen nog niet zon ding dus voorlopig geen rokjes voor mij... Tong uitsteken Ik heb btw ook niet echt goeie dansrokjes, maar 1 stretchding en ik moet wel een stretch hebben of zon hele korte, ik maak nl nogal redelijke passen Bloos

Wedstrijden lijkt me wel supergaaf, dus als ik ooit nog es de mogelijkheid krijg... Knipoog

Enne, over de zonnebank gesproken, dan heb je mij zeker nog nooit in een rokje gezien... Wil je trouwens ook niet, ik geef zo ongeveer licht! Hele lichte huid, heel blond haar, dan krijg je dat Scheve mond

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 22:10

Dat heb ik ook enorm, heb melk witte benen (de foto geeft best een vertekend beeld, door de panty en de flits en het slechte licht in mijn kamer... , maar zonnebank is niet alleen voor de benen, ook voor bovenaan Tong uitsteken , het is een heel leuk truitje, maar je moet er wel een beetje kleur voor hebben.

Maar ik ben ook erg onzeker over mijn figuur, niet alleen over mijn figuur, vooral heel erg over mezelf... dat is gewoon iets wat met de jeugd is meegekomen, lang verhaal...

maar jah, als ik dan merk dat die goede vriend "het warm krijgt" als die mij in zo'n outfit ziet Knipoog whahaha dan denk ik, dan doe ik toch nog iets goed Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:27

Shiloh schreef:
Dat heb ik ook enorm, heb melk witte benen (de foto geeft best een vertekend beeld, door de panty en de flits en het slechte licht in mijn kamer... , maar zonnebank is niet alleen voor de benen, ook voor bovenaan Tong uitsteken , het is een heel leuk truitje, maar je moet er wel een beetje kleur voor hebben.

Maar ik ben ook erg onzeker over mijn figuur, niet alleen over mijn figuur, vooral heel erg over mezelf... dat is gewoon iets wat met de jeugd is meegekomen, lang verhaal...

maar jah, als ik dan merk dat die goede vriend "het warm krijgt" als die mij in zo'n outfit ziet Knipoog whahaha dan denk ik, dan doe ik toch nog iets goed Knipoog


Alles staat leuk als je een beetje een kleurtje hebt, maar je lijkt al behoorlijk bruin hoor! Enne, lang leve de pantys toch! Knipoog

Als je t kwijtwilt, PBknop staat open, maar ik vind dat je absoluut niet onzeker over je uiterlijk hoeft te zijn, dat ziet er hartstikke goed uit! Innerlijk weet ik natuurlijk niet, maar dat zit vast ook wel goed Knipoog Enne, das toch lekker, als iemand t warm van je krijgt, lekkere egoboost, geniet ervan! Knipoog

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:37

Bloos! Sexy hoor!
Misschien had je wel 18+ in je titel moeten zetten Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:39

Staat je super OK dan! Ik herken het truitje, maar kan me niet meer herinneren van welke winkel *LOL* Waar ben je uiteindelijk geslaagd? (Naam winkel?)

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

paultje3181
Berichten: 51
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:46

SEXY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maak me gek!!! Fap fap Knipoog

Nee ff serieus, ben blij dat we goed geslaagd zijn met het kopen van je kleertjes (en je tas Haha! ). ik weet zeker dat wij de show gaan stelen bij dansen Haha!

XXX je partner Haha!

Winkel was de Amazone volgens mij in Utrecht binnenstad bij de Phone house vredenburg... (weet naam van de straat niet, twee winkels voorbij de Canadian stocks iig)

Jouw naam kan hier staan!!! Stuur een PB voor mijn rekeningnummer en maak wat over.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:51

Ik vind deze combinatie veel beter als je eerste. Staat je hartstikke goed!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 07:29

Ziet er heel goed uit Siloh!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:43

staat je hartstikke leuk joh!! Stukken beter dan het vorige

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:42

Wow, lang leve bokt! Je vorige setje was "wel leuk", maar hier ga je echt de show mee stelen!!

Heel mooi uitgezocht!
Veel succes in oktober...

ik droog ook nooit rokjes trouwens, maar als ik jouw benen had zou ik er zeker serieus over gaan nadenken!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, CarpeDiem_, corinec, Dammie, Domiinique, Femke_Tweety, fro, Julimy, Marive, Meliaforever, mirriejj, Muronia, N_B_N, perdjes, Priscilla27, SentiBot, Silenna, TessaxQuincy, topsylover, Unoo en 52 bezoekers