rode vlek op mijn gezicht, bijzonder?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

rode vlek op mijn gezicht, bijzonder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 21:23

hallo,

zoals sommige mensen denk ik al wel weten, heb ik een rode geboortevlek op mijn gezicht. Als je het nog niet wist, dan zal ik onderaan dit bericht eventjes een foto ervan plaatsen. Maar goed, als ik dus bijv. door de stad loop, gapen mensen me soms echt aan, soms blijven ze me na staren terwijl ik allang voorbijgelopen ben en dan draaien ze zich om om te kunnen kijken!!! en ik ben er ook heel erg mee gepest, en soms, als ik gelijk ergens mee heb, zeggen ze ook, donder op, roodoog! Ik heb ook wel eens gehad dat ik bijna verkering had met iemand, en dat diegene zei: " ja ik durf niet me jou in de stad te lopen, hand in hand, want ik schaam me er voor " ...dat soort dingen...

ook al zegt iemand: " wie is Mariet ook weer? "
" ja, met dat rooie oog "

Boos! Verdrietig ik word daar soms zo depressief van! is het dan echt zo erg? Verdrietig
Afbeelding
en
Afbeelding
dit is een foto van mij, ben ik dan echt zo rood? en lelijk?

ik word hier soms echt depri van en wil graag weten wat bokt hierover wil zeggen...

Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Faux op 24-08-04 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt


_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:25

Waar zit dat rode dan? Scheve mond
Ik zie het niet zitten.. Of misschien hangt je haar er voor ofzo?
Maar ik vind je helemaal niet lelijk, je moet je niks van de anderen aantrekken Ach gut
Ik weet het, het is moeilijk, ik kan het zelf namelijk ook niet..

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:26

Umm, misschien ligt het aan mij, maar ik zie helemaal niets Verward Bedoel je dat een wijnvlek hebt? Bij welk oog zit het dan (misschien onder je haar bij deze foto?)

Anyway; je moet je vooral nergens voor schamen: iedereen heeft wel 'iets' en als andere mensen er problemen mee hebben zijn ze jou gewoon niet waard. Ik vind dat je er hardstikke leuk uitziet en daar mag je juist best trots op zijn!

You can either agree with me or be wrong.

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 21:30

ik had eerst, die laatste foto alleen, maar nu zie je hem bij de eerste wel, hij zit op MIJN linkeroog. mijn haar hangt er bij de 2e foto idd voor

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:33

Op de eerste foto zie je het wel,maar ik vind het echt niet raar hoor.....Vind het ook raar dat ze je ermee pesten hoor Verward.....En als een jongen zo tegen je doet is hij je niet waard,als hij je echt leuk vind moiet het hem niet,en zo erg is het helemaal niet...Echt niet te druk over make laat al die mensen zelf maar eens in de speigel kijken Knipoog .....En ik vind je trouwens ook helemaal niet lelijk hoor.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:34

Je ziet er inderdaad hartstikke goed uit en mensen staren sowieso wel naar elkaar, dus misschien heb je meer zelf het idee dat ze naar je vlek staren dan dat er werkelijk naar je vlek gestaart wordt....kop op hoor, laat je er niet gek door maken! Ach gut

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:38

Ik vind het echt meevallen hoor, als ik die foto zo zie
Mensen die daarom l*llig tegen je doen zijn je aandacht echt niet waard Als je je er echt zo rottig om voelt, kunt je het dan niet iets camoefleren (hoe schrijf je dat?) Je moet je iig niet gek laten maken meis Ach gut

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 21:38

ik weet wel dat ik me er niks van aan moet trekken, maar, dat is zo moeilijk als je er zo vaak mee gecofronteerd word !!

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 21:39

en ik camoufleer trouwens wel es hoor Knipoog bij een feestje, of schoolfotograaf

pimkie
Berichten: 748
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: {hartje van turnhout}

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:39

je ziet er echt goed uit hoor
ok op de eerste foto zie je het wel maar op de tweede foto is er niets van te zien
je bent helemaal niet lelijk hoor *als je dat denkt van jezelf *
Ach gut het is echt niet zo erg als je denkt

I never want to grow up

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:41

Nu ik die eerste foto zie vind ik het héél erg meevallen! Maak je daar maar echt geen zorgen om!
Ik kende vroeger een meisje waarvan haar lichaam voor meer dan 50% wijnvlek was... Ze had ook door haad gezicht een soort 'lijn' lopen van half wijnvlek, half niet... Maar ik was daar totaal aan gewend en zag het gewoon niet eens meer. Zo is dat bij jou ook: mensen die je kennen zien het vanzelf als een deel van jou, en vinden het dan echt niets raars of geks meer. Dus, don't worry!
peeky schreef:
Je ziet er inderdaad hartstikke goed uit en mensen staren sowieso wel naar elkaar, dus misschien heb je meer zelf het idee dat ze naar je vlek staren dan dat er werkelijk naar je vlek gestaart wordt....kop op hoor, laat je er niet gek door maken! Ach gut

Dat is idd ook heel erg waar!

You can either agree with me or be wrong.

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:42

je hebt nu van die consealer die je kan kopen via zo'n tv reclame. die schijnen ook goed te werken bij wijnvlekken.
maar waarom verbergen, je bent een mooie meid. gewoon jezelf accepteren zoals je bent, laat die anderen maar praten Knipoog

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:45

Mensen die zulke dingen zeggen zijn de moeite gewoon niet waard Boos! Ze zijn gewoon niet slimmer. Ik vind dat je een knap meisje bent hoor en je ziet het haast niet.

[o]

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 21:47

die concealer heb ik al ja, en verder iedereen: heel erg bedankt voor je reacties

ik heb het er met mijn beste vriend ook wel eens over, en hij zegt ook dat het gewoon bij mij hoort, evenals mijn andere vrienden. maar toch, kijk, er ZIJN inderdaad wel mensen die er normaal mee omgaan en daar ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel blij mee, en meer heb ik ook niet nodig, maar het BLIJFT me dwars zitten! Iedereen denkt: gut, wat een lelijk kind, met zo'n stomme vlek.

soms zeggen zelfs volwassenen zoiets, of soms kijken die zelfs zo, en dat vind ik echt erg, kijk van KLEINE kinderen begrijp ik het...maarjaaa...

Verdrietig

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:51

RoWyGo schreef:
Iedereen denkt: gut, wat een lelijk kind, met zo'n stomme vlek.

Dat denkt heus niet iedereen! Je moet ook niet denken dat iedereen die je aankijkt oid dat doet vanwege die vlek. Misschien kijken sommige mensen je wel na omdat ze je een leuk meisje vinden.. Je kan geen gedachten raden, dus dat moet je ook niet proberen Lachen

Citaat:
soms zeggen zelfs volwassenen zoiets, of soms kijken die zelfs zo, en dat vind ik echt erg, kijk van KLEINE kinderen begrijp ik het...maarjaaa...
Verdrietig

Maar als mensen er dus echt iets van zeggen is het een heel ander verhaal: dat is gewoon ontzettend onbeschoft! Boos! Als je er nog eens hoort dat iemand er iets over zegt moet je gewoon naar die persoon toelopen en iets terugzeggen. Of met een brede smile naar ze zwaaien... Schrikken ze zich dood, en terecht!

You can either agree with me or be wrong.


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:53

ik zie het wel,
maar vind je er echt niet lelijk door,
vind het zelfs juist wel wat hebben,
mensen die je neit accepteren moet je links laten liggen !

Karaat_the_newforest op Instagram

Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:00

Mensen staren vaak naar elkaar... Je kunt elkaar gedachten niet lezen, en soms denk je dat ze naar over je denken, terwijl ze in het echt enkel bij zichzelf zeggen: "Jeetje wat heeft zij haar haar leuk!" Of iets naar dat...
Het is echt heus niet zo dat mensen gelijk denken: Je, wat is ze leijk... Maar ook eerder zich afvragen: "Hoe zou dat meisje eraan komen"... Of helemaal niet naar je vlek kijken!

Probeer het te negeren, al weet ik dat dat best moeilijk is. Probeer er boven te staan!
Ach gut

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:02

Meid, ik vroeg aan mijn man wat hij van je vond (rustig mensen hij is geen pedofiel, hij is net 22 geworden!) en hij zei dat je totaal geen lelijk meisje bent.
(knap durfde hij niet te zeggen, dan denkt hij dat ik gelijk ga flippen!! Haha! ).
Ik vind je erg natuurlijk overkomen, gewoon mooi zeg maar.
Er zijn altijd mensen die je raar aankijken.

Ik zelf heb nogal een, tja hoe zeg ik dit, bobbel op mijn neus. Daar ben ik bijna mijn hele leven ongelukkig door geweest. Ik dacht dat ik nooit van zijn leven een leuke vriend zou ontmoeten en ik dacht altijd heel laag over mezelf.
Nu ben ik 23 jaar oud, twee jaar getrouwd en heb een schitterende dochter van anderhalf jaar. Ik lig niet meer wakker 's nachts door die neus van me!
(Al moet ik zeggen laat ik hem volgend jaar hoogst waarschijnlijk wel corrigeren Bloos! )

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:03

RoWyGo schreef:
Iedereen denkt: gut, wat een lelijk kind, met zo'n stomme vlek.


Heeft iemand dat ooit tegen je gezegd? Vast niet, dus dit zijn je eigen gedachten dan....tegen mij zei een jongetje weleens "Mijn moeder vind je een lelijk kindje" Nou, dat komt hard aan kan ik je zeggen maar dan nog: je moet sterk zijn en je concentreren op de mensen die er echt toe doen: je vrienden en familie en die vinden het heel normaal!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:06

Ik vind die 2e foto echt een leuk foto! En okeej je ziet het natuurlijk wel een beetje maar het is niet zo dat het me stoort op die foto! Bij die foto dacht ik meteen dat is een leuk meisje.. helemaal niks van wat heeft die nou voor vlek...

Dus kom op trek je niks aan van al die mense die er niks van snappen joh! Wees trots op je zelf en dat vlekje hoort toch gewoon bij jou! Wie zou jij zijn zonder dat vlekje?

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 22:11

peeky schreef:
Heeft iemand dat ooit tegen je gezegd? Vast niet


vaak zat, wel dus Verdrietig

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:21

op de eerste foto zie ik het een beetje,als je het niet gezegd had was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen. Op de tweede foto zie ik helemaal niks.
Maak je er dus maar niet te veel zorgen over Lachen

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:22

Nou, bij mij dus ook. Dat doet pijn, maar dat moet je van je af leren zetten. Dat is best moeilijk, zeker op jouw leeftijd (jaja klinkt cliché en je wilt het vast niet horen nu, maar met de jaren leer je er echt beter mee omgaan) maar toch proberen meissie. En echt, je ziet er prima uit, en ook als je er tussen haakjes 'gewoon' uitzag dan waren er nog mensen geweest die je 'lelijk' zouden noemen, dus dat hoeft helemaal niet aan de vlek te liggen. Vergeet niet dat mensen vaak ook nare dingen zeggen uit jaloerzie!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:23

Op de eerste foto zie je het idd wel.
Ik kan me opzich best voorstellen dat mensen even "vreemd" kijken.. Maar je na gaan staren (al kun je nooit zeker weten waarom ze naar je kijken) of er vervelende dingen over zeggen vind ik gewoon heel triest. Ik ken ook een meisje dat zulke vlekken over haar hele benen e.d. heeft, het valt wel op als je het nog nooit gezien hebt, maar daar kan je iemand gewoon niet op beoordelen..
Op de tweede foto valt het helemaal niet op, ik vind je daar gewoon een heel leuk vrolijk meisje en lelijk ben je echt niet hoor! (Is ook gewoon een hele leuke foto!)
Van die opmerkingen moet je je niets aantrekken (makkelijker gezegd, dan gedaan, ik weet het)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:26

Ik moest echt wel even goed kijken hoor, ik vind het echt erg meevallen!

Een dorpsgenoot (tevens vroegere klasgenoot van mijn broertje) had hele donkere wijnvlek op zijn gezicht (ong 50% van zijn gezicht) en ik had het na een keer te gezien hebben het wel gezien. Hij heeft het en het mistaat hem niet zo heel erg hoor!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Danseresje, Fayyah19, Jacquelinee_, Jaydee_WP, JudithGigi, LiannePuthzy en 171 bezoekers