Dekjes-vraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Dekjes-vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 21:01

Hey bokkers.

Ik heb toch maar besloten om mijn setjes-collectie uit te breiden (ik hoor sommige mensen al diep zuchten Haha! ) Ik wil al een tijdje een lekker pittig kleurtje. Ik zit te kiezen tussen licht rose en knal oranje *LOL*

Maar.....waar zijn deze dekjes te koop. Ik weet dat Mr-ed 1 dekje had (oranje) die ik erg gaaf vond, maar ik denk dat tie onderhand verkocht is Huilen (oke, questie van even kijken idd) maar misschien neem ik wel rose. Maar deze verkopen ze daar niet, weten julie waar je de rose kunt krijgen met bandages natuurlijk Tong uitsteken

En dan nog een vraagje. Wie heeft er ervaring met het Baseline merk van divoza? Het lijkt me een vrij goed merk. Wat is julie mening erover?
bedankt alvast

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:05

Baseline heb ik een dekje van, is goeie kwaliteit en past goed op mijn paard. Waar ze rose dekjes hebben, geen idee, hebben ze die niet bij Divoza? En ze hebben zoiezo bij Divoza een oranje dekje, zowel zadelvormig als vierkant.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 21:11

hey

dan moet ik snel daar gaan kijken!! Misschien neem ik ze wel allebei haha

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:17

BR dekjes hebben ze in alle kleuren van de regenboog!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 21:27

idd, dat weet ik, maar ik vind ze zo onwijs dik onder mijn zadel liggen, dus daar heb ik geen goede ervaringen mee, maar wel bedankt

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:09

Wet niet waar je ze kan kopen, maar vind oranje echt een hele leuke kleur. Gewoon even rondkijken denk ik. Je brengt me wel op een idee, ga ook maar eens op zoek naar oranje.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:20

bij de meeste ruitersportzaken, kun je ze vaak gewoon bestellen, een ruitersportzaak heeft natuurlijk niet alles in de winkel maar kan wel alles bestellen, als het een goede zaak is bestellen ze het gewoon voor je.