thun liep los over de dijk!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

thun liep los over de dijk!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 01:18

vandaag zijn thun en ik weer wezen pootje baden in t ijselmeer. Toen ik m'n schoenen weer aan wilde trekken maakte thun een vage beweging en zat het halstertouw tussen zijn voorbenen onder zijn buik door.....Hij schrikken natuurlijk, en ik kon m niet tegenhouden omdat het touw onder zijn buik zat. Hij wegrennen en ik hing nog aan t touw....Ben zo'n 20 meter meegeleept en heb toen uiteindelijk toch losgelaten....Thun dus als een gek racen over de dijk met een touw tussen zijn voorbenen, en tot mijn schrik kwam er zo'n hele groep motoren aangereden.
Thun helemaal in paniek. Toen rende hij de hoek om en zag ik m niet meer. Ik op 1 schoen erachter aan gerend (die ander had ik nog niet aan)
maar ik kon m niet meer vinden. Toen heb ik mijn fiets gepakt en ben er achter aan gefietst (nog altijd op 1 schoen) en was na een half uur keihard trappen weer op de manege zonder paard.....Kwam ie aanlopen alsof er niks aan de hand was...!! Wonder boven wonder mankeerde hij niks....

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 10:44

gelukkig rend een paard eigenlijk altijd terug naar huis hoever je ook bent hun weten de weg wel terug,vooral als je het al vaker hebt gelopen.

mazzel dat hij helemaal niets mankeerde. Schijnheilig