Sky dive gewonnen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Sky dive gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 18:28

Ik ben deze week promotie werk aan t doen op introductie markten voor studenten. Ik was gister in Leiden aan t werk en ik ging even over de markt lopen met een collega, ze deelden overal gratis dingen uit, en bij 1 stand moest je je telefoonnummer achter laten en dan kreeg je een lollie. Dus wij dat invullen voor een lollie Tong uitsteken Ze zeiden er wel bij dat je een sky dive kon winnen, maar ja ik win toch nooit wat dus daar deden we t niet voor. Maar nou werd ik dus net ineens gebeld dat ik een skydive heb gewonnen! Dus ik blij thuis vertellen en mn moeder vroeg wat t was, dus ik zeg ja een soort bungy jump. Ik ging toch nog even op internet zoeken wat t nou precies was, kom ik er dus achter dat t uit een vliegtuig is! Aaahh Scheve mond Vind t wel supervet! Heb ik altijd als eens willen doen maar dacht dat dat gewoon parashute springen heette Tong uitsteken
Dus morgen onder werktijd mag ik gaan skydiven.. ben benieuwd Lachen Iemand dat al eens gedaan?


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:30

LEUK LEUK LEUK en als jij niet durft wil ik wel! Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt me helemaal geweldig!


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:33

Haha, jammer dat ik niet kan kijken Haha! Kan niet iemand een foto maken ofzo of gaat dan niet Verward

Gamble


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lonneke, Berdien, carina, ChanelR, Emmaa_92, GoogleAdsense, karelien, Laarvv, Lestria, Lola25, LuCa88, Luxorvalkje, meintje, Meliaforever, Moonlight17, RenskeFrea, speedfiets_2, Thami, Wopkebrok en 61 bezoekers