politie-opleiding???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

politie-opleiding???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 00:42

Een tijdje geleden vroeg ik wie er interresse hadden in de politie-opleiding. Nou is het zeker dat ik erheen ga (test gedaan en geslaagt) in de regio haaglanden (denhaag) met ingang van 1 november. Kom dan in een soort brugklas. Wie gaat er ook heen of volgt de opleiding al??



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 09:49

Ga je de nieuwe opleiding doen, die van een paar jaar?
Ik heb een paar jaar geleden de "oude" opleiding (POMB) gedaan, 1,5 jaar intern in Lochem was ontzettend leuk (veel feesten Haha! )
Nu werk ik al weer en paar jaar in Ermelo en ben sinds vorige week aangenomen als hondengeleider in Harderwijk.
De hond heb ik ook vorige week gekregen, Mechelse herder teef genaamd Kyra, als we samen het certificaat gehaald hebben kunnen we aan de slag.

Veel succes op de opleiding en ik hoop dat je net zo´n gave tijd zal krijgen als ik er heb gehad.

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 12:50

Ik wil volgend jaar ook z'n opleiding doen voor 5 geloof ik. Ik was wezen kijken bij een opendag en daar stond de politie toen ook alleen zeiden ze dat ze helemaal geen mensen nodig hadden voor 5 en 6. Maar ze zeggen toch overal dat ze veel mensen nodig hebben dat snap ik dan niet Verward

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 13:59

Ik ga ook een politieopleiding doen, maar voordat ik daaraan toekom zijn we ook weer 2 jaar verder Haha!

En wat haffie zegt, over dat ze overal zeggen dat ze veel mensen nodig hebben en dan weer niet snap ik ook niet. Ze maken wel overal promotiedingen om meer mensen te lokken, maar ondertussen... Verward

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 19:33

wat bedoel je met 5 en 6 dan??

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 08:34

Ik heb de opleiding ook gedaan, nou ja een half jaar. Ik moest helaas wegens ernstige blessures stoppen. Erug jammer maarja mijn gezondheid gaat voor.
Ik vondt het sport gedeelte erg saai, niet motiverend en ala leger.
Ik had ontstekingen aan mijn botvlies en mocht (lees: kon) niet meer lopen. Dus dan kom je erg ver achter met sporten, voor alternatieven stonden ze niet open (ik zat overigens in regio Rotterdam) helaas.
Naja weer wat geleerd.
Blijf respect hebben voor degenen die het wel gehaald hebben want die opleiding is echt niet makkelijk.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 09:43

Ik heb in 1996 nog de oude opleiding gevolgd, de POMB in Heerlen. Ik heb 2x stage gehad, en toen heb ik tijdens mijn laatste periode op school mijn meniscus gescheurd en toen was voor mij alles over..... Ik zou alleen nog maar mijn eindstage hoeven doen, en nu zou ik alleen voor de sport nog naar school moeten. (na revalidatie) Dat betekende dat ik intern moest gaan zitten voor een paar blokken sport per week. Ik had zo'n verschrikkelijke hekel aan het intern zitten, en zeker in mijn uppie (zonder les te volgen), dat ik ermee gekapt ben...
Stom achteraf, ik werk nu nog steed voor de overheid, (VWS), maar mis het hele politiegebeuren af en toe nog heel erg, al is het al zoveel jaar geleden....

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, C_estmoi, ComscoreBot, DDD3, Floko, JudithGigi, Kimberley_, Lugea, Melissa0304, Mutti, Oehlala, Paloma_Janet, Pieneappel, rosalie_a, Sterre34 en 133 bezoekers