Zien jullie ook wat ik zie? + UPDATE

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Zien jullie ook wat ik zie? + UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 02:46

Terwijl ik zojuist de foto's aan het bekijken was, viel het volgende mij op.. ik meende een behoorlijke wond te zien bij Pandor. Zelf als ik inzoom lijkt het me nog steeds het geval. Zie ik het goed? En is iemand van jullie dit nog opgevallen? Mij niet namelijk.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Honeybee op 24-03-02 22:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 02:54

Jezus JA!! Inderdaad! Flinke jaap zeg! Deze foto was na het rijden gemaakt? Ben je toevallig ook met Pandor door de bosjes geskeurd??
Ziet er niet echt lekker uit! Neem aan dat als ie dit voor de rit al had, dat het wel opgevallen was!
Hmm ziet er niet echt best uit! Moet wel gehecht worden zoals het er uitziet!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 03:00

Na diep nadenken weet ik zeker dat dit niet tijdens de rit is gebeurd. Ik had namelijk behoorlijke uitwijk manoevres voor bosjes (behalve mijn hoofd dan.. ). Van tevoren is het mij ook niet opgevallen, dit meer omdat ik veel te druk was met andere dingen. Heb hier ook niet echt op gelet. Ik zal ze morgen toch maar eens bellen om te checken hoe dit nou precies zit.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 21:46

Ziet er idd niet lekker uit.
Maar dan moet het dus zaterdag of voor zaterdag al gebeurd zijn, en als je maandag belt en als het hun al opgevallen is, dan komt de DA dus pas maandag of dinsdags en hij had er dan toch meteen bij moeten komen?
En meteen afspuiten en ontsmetten.

Dit zal dus allemaal wel niet gebeurt zijn en ik denk dat ze er toch niet speciaal (spoed) de da voor bij halen.
En als ze dat wel van plan zijn (hoop ik van harte) laten ze dan Rocky ook eens nakijken en dan vooral het gebit.

Hij wou het hoofdstel niet indoen en tijdens het rijden ging de kop vaak in de lucht en met het hoofdstel indoen viel mij op dattie een rare tand had, misschien levert die de problemen op.

Zullen ze wel niet doen, maar toch, je kan het altijd zeggen.
Ik denk dat ze het er daar namelijk niet zo nauw mee nemen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 22:20

Ik heb net dus met Gasselte gebeld. Dit was al bij hun bekend. Hier heeft vorig jaar een gezwel gezeten, wat ze toen weg hebben laten halen. Het lijkt nu een open wond, doordat er alleen een dun stukje huid over schijnt te zitten en zonder haar...

pfff.. gelukkig maar!

stallionlover
Berichten: 25
Geregistreerd: 05-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:31

Als jullie dit pas op een foto na afloop zien heeft de ruiter van dit paard tijdens de rit het paard niet goed verzorgd. Of het nou een manege paard is ofniet je hoort zo'n paard voor en na het rijden te checken.