[gez] Iemand die foto's van mijn paard wilt maken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

[gez] Iemand die foto's van mijn paard wilt maken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 11:50

Zoals de titel dus al zegt... jullie zijn hier erg bezig met foto's maken geloof ik Lachen Dus dacht misschien heeft iemand zin een x mooie foto's van mijn paard te komen maken Tong uitsteken Foto's van hem staan in mijn profiel. Laat maar weten als je zin hebt..

groetjes priscilla

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:17

ik heb er wel zin in, maar de link van je woonplaats doet het niet, waar ligt barendrecht? ben niet zo topografisch, eerder fotografisch! haha, nee maar ik zou het graag voor je doen!

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 15:39

Ik woon zelf in barendrecht, alleen staat Charly ( mijn pony ) in Hendrik Ido Ambacht. Misschien is dat beter bekent voor je?

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:35

Als je met Charly naar Grunn'n komt Tong uitsteken Tong uitsteken Haha!
Maar als je iemand vind wil ik wel de resultaten zien!! Tong uitsteken Haha!

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:37


Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 18:39

Ja maar dat kost ook aardig wat.. en zij komt geloof ik vanuit eindhoven of die richting.. en ze moet richting rotterdam komen dus ook de reiskosten worden dan hoog... Een echte orginele foto reportage wil ik laten maken wanneer hij mooi is uitgegroeit dus ongeveer rond zijn 3e of 4e jaar... Aangezien hij nu ook nog lekker veel verandert..

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:05

Hoe ver woont Dyonne eigenlijk bij jou vandaan??
Want zij heeft net een nieuwe Digi en wil vast wel een keertje komen om haar digi wat uit te tesen Haha!

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 19:10

Tja dat is tog nog een ruim half uurtje.. en met de trein denk ook zo iets, maar we spreken een x af in de vakantie Haha!! Dan komt zij naar mij en ga ik naar haar toe.. Lachen hihi maar het is niet te doen om 1 dag ff naar mij toe te komen op een middag voor wat foto's.. want sgool begint ook weer.. *zucht*

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt en 18 bezoekers