bit/hoefslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

bit/hoefslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 19:15

Ik wil graag op een van deze twee een abonnement. Welk blad vinden jullie leuker/beter en waarom?

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:28

Bit *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:30

hoefslag en waarom omdat bit erg duur is (vonden me pappie en mammie) en ik heb eigenlijk altijd al hoefslag gehad dus ja...

Pling *LOL* Haha! Party!!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:32

Ik vind Bit veel en veel leuker omdat de Hoefslag voornamelijk op de sport (lees dressuur en springen) en KWPN paarden gericht is. Ik vind dit niet zo interessant en daarom lees ik liever Bit want Bit vertelt van alles wat. Er worden veel verschillende takken van paardensport behandeld (mennen, endurance, western etc. etc.) en ook veel praktische dingen in gemeld zoals tests van verschillende zaken (halstertouwen, peesbeschermers, rijbroeken enz.) en specials over hoefverzorging, het opknappen van stallen en fokkerij.
Succes met het maken van je keuze.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:21

Ook ik vind Bit een veel beter blad. Er staat over allerlei onderwerpen wat in. De Hoefslag is echt op sport gericht.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 22:14

ik ga me binnenkort ook aboneren op bit....

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 02:40

Geen van beide. Haha!

Bit is opzich een mooi blad maar je geld verdwijnt in de advertenties.
Ik denk ook dat ik hem na 7 jaar maar opzeg. Ook deze maand weing intressants(voor mij dan).
Fokkerij gaat hoofdzakelijk over het KWPN, zou leuk zijn als ze ook eens een ander ras nemen na 7 jaar.

Hoefslag is persoonlijk voor mij niet intressant genoeg wegens al die sport uitslagen. Okay ik lees wel ff snel PAARD wat 1x in de maand erin zit.

Maar goed dit is dus voor mij persoonlijk.

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 09:43

Ik ben lid van allebei.
Het is maar net wat je wilt! Wil je veel over sport en fokkerij weten en op de hoogte blijven, kies dan voor de Hoefslag. Wil je juist een heel breed beeld hebben over vanalles en nog wat, kun je beter Bit kiezen.
Vanaf '84 ben ik al lid van de Hoefslag en van de Bit heb ik alle nummers!!! Ik vind ze beiden goed, dus blijf ik geabonneerd!!!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 14:06

Ik ga met Biebel mee, van de Hoefslag ben ik abbonee, leuk blad en je blijft lekker op de hoogte met interessante onderwerpen. De Bit koop ik elke maand maar ik zit er over na te denken om ook lid te worden. Een heel mooi blad maar het komt dan ook maar 1 x per maand.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 14:11

Bit.. al ish et wel achteruit gegaan, ik hebnu bijna 2 jaar een abbo, maar ik ga hem toch weer verlengen, in de hoefslag staan som s wel goeie interviews maar ook heel veel sport en das jammer!

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 14:49

Hoeveel kost een abbonement op de bit dan? (heb hem een paar keer gelezen bij de tante van een vriendin en vind em wel leuk Lachen)