De aanstaande "lover" van Mika !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

De aanstaande "lover" van Mika !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 23:06

Vandaag naar de hengstenkeuring van het NMPRS geweest om eens wat hengstjes te gaan bekijken.
Met Mevr. Fiege had ik het er al heel uitgebreid over gehad en zij adviseerde mij om NFC Egyptian King Special Effort te gebruiken. Hij is 100% amerikaans gefokt en daardoor krijg je gelijk een heel mooi papier bij het veulentje. Hij is 86cm en donkervos roan panterbont qua aftekening....Hij schijnt hele aparte kleuren door te geven...
Ik ben heel benieuwd, fokken is toch een gok en omdat ik kleiner en luxer wil hoop ik dat special effort een goeie keus is.....Zelf krijgt hij steeds 2e premies, raar maar waar, maar zijn afstammelingen doen het allemaal erg goed, vandaag stonden er ook 2 in de kampioenskeuringen, ze zijn echt mooi!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mika op 23-03-02 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 23:08

hij is echt super mooi, mika zal wel blij zijn met zo'n Kwijl vriend Lachen
Ben ook super benieuwt wat voor veulen er dan komt, maar ja dat duurd nog wel ff Lachen

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 23:15

Zullen we eerst maar eens afwachten wat voor veulen er dit jaar geboren gaat worden.......... Knipoog Knipoog
Ik ben wel zooooooo nieuwsgierig!! Het is net of de banden al een beetje zakken maar ze moet volgens mij nog zo'n 3 weken, al wist Anke de dekdatum niet precies.......

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 23:49

*zucht* nog een paar weken geduld Sonja Pling
Als het eindelijk zover is dan komen we BESCHUIT MET MUISJES ETEN Knipoog

Mooi hengstje trouwens hoor Kwijl

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 23:58

Altijd goed Jacque !!!!!!!!!!!
Stiekem hoop ik wel dat we dan roze muisjes eten als je het niet erg vindt... Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:20

Hey...ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n mooi hengstje...hij heeft zo'n iel figuurtje...en hij heeft zijn kont thuis gelaten Haha!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 00:42

Hij lijkt zo idd ook niet zo heel erg mooi, en hij is vrij luxe, maar zijn nakomelingen doen het allemaal hartstikke goed, veel stermerries en een stel goedgekeurde hengsten....
Dit hengstje zelf krijgt elke keer 2e premie, maar nogmaals, zijn afstammelingen zijn helemaal te gek! En hij is 100% amerikaans......

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:44

Mika schreef:
Hij lijkt zo idd ook niet zo heel erg mooi, en hij is vrij luxe, maar zijn nakomelingen doen het allemaal hartstikke goed, veel stermerries en een stel goedgekeurde hengsten....
Dit hengstje zelf krijgt elke keer 2e premie, maar nogmaals, zijn afstammelingen zijn helemaal te gek! En hij is 100% amerikaans......


Nou, en daar gaat het om toch. Mika heeft wel een lekker rond figuurtje (sorry als dat een belediging is Haha! )...dus een combi van die twee zal wel eindigen in een mooi, chique veulentje!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 00:50

Mika is ook vrij luxe hoor, alleen geeft die dikke zwangere buik een heel vertekend beeld momenteel...... Boos! Ze is echt heel rank en smal maar door die buik is ze helemaal uit het verband.....Ziet er even niet uit nu, maar hopelijk trekt dat snel weer bij als ze haar veulentje heeft..... Haha!