Weather Beeta dekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Weather Beeta dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 14:57

Ja misschien een beetje vreemd topic hoor maar ik ben gister naar Divoza geweest en heb daar twee WB dekens mee genomen. De landa Combo's. En ik moet zeggen dat ik bijzonder onder de indruk ben over die dekens. Zeer goede sluitingen, alles goed afgewerkt, stevig en beslist bestendig tegen heel wat geweld.

Ik vraag me eigenlijk af of er meer zijn die de WB's gebruiken en wat jullie ervaringen zijn want ik ben eigenlijk van plan om mijn dekens allemaal te vervangen voor deze dekens.

'Paint' it 'Black'


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:00

Ik heb ze vroeger wel eens gebruikt, maar ik heb ze dus allemaal weggedaan en Rambo's gekocht. Bij mijn pony zaten ze niet erg mooi en op de meesta zat een naad op de rug waardoor hij nooit 100% waterdicht was...

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:06

Ik heb een weatherbeeta Landa (blauw geruite) en een 400 grams winterdeken met halve hals ervan. Allebei tot nu toie echt ge-wel-di-ge dekens. Super pasvorm, mooi afgewerkt en absoluut waterdicht. Daarbij een van de weinige dekens volgens mij die bij mij absoluut nooit schuren.
Bovendien zijn ze ook wel leuk (vooral mn geruite deken staat schattig)

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:11

ik heb er vorige winter 1 gehad, en ik vond ze ook enorm goed en sterk!! maar ja, mijn paard verwoest elk deken, dus voor haar geen dekens meer!

(Ze heeft hem na een paar dagen scheef kunnen trekken en er dan op gaan staan en er stukken uitgetrokken Verward )

trotse mama van 5 kindjes!!!
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass !!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:13

M'n zusje heeft een WB regendeken. Ook bij Divoza vandaan. Hij heeft zich nog niet hoeven bewijzen. Kwa materiaal en afwerking vind ik hem heel mooi. Kwa pasvorm een stuk minder. Zeker als ik hem vergelijk met mijn Rhino regendeken in de zelfde maat.

Moet ik wel zeggen dat ik geen makkelijke modelletjes paard heb lopen. Bijna alle kleine maatjes zijn verkleinde paarden maten ipv aangepast op de bouw van een pony. De Rhino's zijn daar wel op aan gepast.

Verder kan ik er dus nog niets nuttigs over zeggen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:16

Ik was gisteren bij Divoza en daar hadden ze allemaal mooie WB zweetdekens liggen, ooohhhh wat heb ik hard mijn best gedaan om me in te houden. Haha! En het is nog gelukt ook, maar dat was meer omdat Stupa's maat niet bovenop lag Knipoog

Ik heb voor Stupa een winterdeken van WB, ligt echt perfect en dat terwijl andere merken -bij hem, schuren doet de WB overigens ook absoluut niet bij Stupa, schuiven ook niet- nog weleens een beetje raar willen liggen. Ultra waterdicht en enorm schuurvast -al zaten er van de winter wel twee enorme scheuren in, maar dat kon ook haast niet anders; Stupa was achter een boom vast blijven zitten Clown maar daar zitten nu mooi aan beide kanten stukken cape band overheen en hij ziet er weer perfect uit-. Lesgenootje van mij heeft precies dezelfde deken en is ook heel tevreden.
Laatst bijgewerkt door Amulet op 24-08-04 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:18

Ik vind zowel de WB als Horseware (rambo en rhino)dekens geweldig
Beide zijn van goede kwaliteit en pasvorm.

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)


Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:27

Ik heb jarenlang een WB gehad, waterdicht (en dan ook écht waterdicht!!!), groen-blauw geruit, zonder loopsplit, en dat ding was oerdegelijk. Echt, als ik die deken weer zou kunnen krijgen kocht ik m zo weer, zaten geen fratsen aan, maar prima kwaliteit en de voering werd ook niet echt dunner.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Pantykous

Berichten: 10476
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:49

ik heb ook WB dekens en ik ben er absoluut tevreden mee! Super dekens zijn het vind ik, oersterk Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 20:27

Nou wat die pasvorm betreft, ik heb inderdaad ook niet de makkelijkste paarden maar hier past ie perfect.

De sluitingen hebben allemaal nog een extra flap om overheen te doen. Super.

En wat ik hier hoor zeggen over dat niet-schuren, daar wordt ik dus helemaal vrolijk van. Echt goed om te horen. Fijn dat er meerderen zijn die er zo over denken. Voordat ik weer tot impulsieve aankopen overga Haha!. Maar ik denk dat ik dan toch maar mijn andere wel-schurende dekens ga vervangen voor de WB's. Rustig aan. Heb nog even voor het winter is Haha!

'Paint' it 'Black'

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:20

Ik had altijd een eenvoudige winterdeken van WB. Heb ik heel lang mee gedaan!

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:34

ik heb ook een WB deken en die bevalt prima!

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, YandexBot en 22 bezoekers