nee he, nu is Quentin ook weer kreupel.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

nee he, nu is Quentin ook weer kreupel.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 19:22

het zit weer eens lekker mee allemaal Scheve mond

Quentin heeft 6 weken stilgestaan ivm mijn nek, toen heb ik 3x gereden en daarna schrok hij terwijl hij gelongeerd werd en dus bijgezet was, en trok zn mondhoek kapot, dus ik heb hem 2 weken geen bit in gedaan zodat het goed kan herstellen(hij heeft al kloofjes vanaf ik hem heb, en nu na die 6 weken rust was zn mond mooi genezen)

nu zijn zn mondhoeken zo goed als genezen, en wilde ik morgen naar de clubes gaan, en anders vrijdag en dan zou ik hem morgen of woensdag bijgezet longeren, zodat hij wat soepeler werd voordat ik weer zou gaan rijden(om zn gestaak te voorkomen Knipoog )

maar vandaag had ik hem dus nog even aan het halster gelongeerd, en hij liep zo sloom linksom, maar wel regelmatig
toen rechtsom en ipv weg te draven gallopeerde hij weg, voor zat ie in de rechtergalop, achter in de linkergalop, dat doet ie anders nooit, dus ik liet hem draven, en toen liep hij wat stijf en moeilijk
dus ik liet hem even extra doordraven om te kijken of het dan zou verbeteren/verslechteren
nou toen werd het dus nog veel erger, maar het vreemde is, op de rechtervolte loopt hij linksachter te hinkelen en rechtsachter loopt hij gewoon goed
maar de rechtergalop wil hij achter niet doen en springt rechtsom achter steeds links aan Verward

maandag gaat Destiny naar de DA(gebit & 'wanhopige' extra poging Tildren, zie: [PP] Destiny gaat weer naar de DA..... )
strax kan ik als desje daar staat, Q gaan ophalen en kan terwijl desje het infuus krijgt de DA bij Q een kreupelheidsonderzoek doen Scheve mond
ik heb zn hoeven en benen nagekeken, maar er zit niets in zn hoeven, ze voelen ook niet warm aan en zn benen zijn nergens warm, dik of gevoelig

dus waar die kreupelheid vandaan komt......

maargoed, dat wordt dus nog langer niet rijden..... al meer dan 2 maanden doet Q dus eigenlijk niets, had gehoopt dat als mn instructeur over 2 weken terug is, Q en ik thuis alweer genoeg hadden gereden om meteen weer flink te kunnen gaan trainen, en in oktober weer te gaan starten, maar voorlopig rij ik dus nog helemaal niet Scheve mond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:27

Even dat kreupelheidsonderzoek afwachten, misschien valt het allemaal wel heel erg mee.
Sterkte iig!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 19:41

ja ik kijk het nog even aan, is het met een par dagen niet beter, dan sleep ik Q gewoon ook mee als desje naar de DA gaat.
die arme man zal wel denken, nee he ben ik net terug van vakantie(hij komt de 29e thuis en maandag de 30e is zn 1e werkdag Knipoog ) heb je haar weer met 2 kreupele paarden
t scheelt dat hij Q al kent vanaf jaarling, en desje heeft hij inmiddels ook al iets te vaak gezien, dus hij zal er geen probleem van maken als ik even bel om te zeggen dat ik niet met 1 maar met 2 paarden kom

maar eerst maar eens kijken hoe hij morgen en woensdag loopt....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:55

Dat is wel weer even balen.. Inderdaad kijk het even een paar dagen aan, misschien verbetert ie snel weer. Maar kan me voorstellen dat je het echt jammer vind, terwijl je zelf weer kan beginnen.
Sterkte!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:23

Dat van die galop is misschien verklaarbaar doordat in de rechtergalop het linkerachterbeen het zwaarst moet dragen omdat dat het been is dat als enige en eerste been op de grond komt na het zweefmoment... Door achter om te springen ontlast hij het linkerachterbeen. Andrew deed hetzelfde als hij 1 van zijn spatdipjes had.

Wel heel erg balen hoor!!! Ik hoop voor jou dat hij zich gewoon verstapt heeft, of wat spierpijn heeft, en dat hij snel weer opknapt... Het zit jullie niet mee... Is het je paard niet die in de lappenmand zit, dan ben je het zelf wel... Sterkte!!!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 08:44

Kun je niet beter een andere sport uitzoeken Haha! Schaken ofzo Tong uitsteken
Je hebt wel altijd pech he...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 09:31

het zit jou ook niet mee he!!
idd kan je beter gaan schaken of dammen zoals griebels zeg Haha! *LOL*
nee hoor, heel veel succes ermee. en ik hoop dat ie snel weer goed loopt...!
en hou ons op de hoogte!


Vriendjes zijn?

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 10:24

Jeetje zeg, het zit je ook niet meer hoor! Ik hoop dat het snel weer beter gaat met Q. Sterkte!

:D M2 + 8 :D


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 15:20

tnx Lachen

helaas liep ie vandaag nog niet veel bter, hem hem dus weer terug in de wei gezet.
hij kon trouwens nog wel de andere 2 wegjagen bij wat appels die in de wei lagen, dus zo'n pijn zal hij niet hebben denk ik dan maar....
morgen ga ik een stuk op de weg stappen met hem en dan donderdag maar weer kijken hoe hij loopt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, Esperanza, Jet, Mark0919, Sting, SunnyHorse, Vagabondo, Waratje en 34 bezoekers