direct auto verzekeren, waar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

direct auto verzekeren, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 20:07

Graag jullie ervaringen met verschillende verzekeringsmaatschappijen mbt wa+ verzekering voor personenauto's.

Het is de bedoeling dat de verzekering direct afgesloten kan worden en redelijk geprijst is.

Polis direct heb ik al gehad en die heb ik al uitgesloten omdat deze gigantisch duur is en je er weinig voor terug krijgt.

28-09-2007
Nothing compares too you...


Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:35

Centraal beheer? Is het onder je eigen naam? Omdat je jong ben is het sowieso al duur.

Kijk eens op http://www.verzekeringssite.nl/auto/ Volgens mij kun je hier verschillende verzekeringen vergelijken.

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:20

Ik zat bij Alianz, die was voor mij op dat moment het voordeligst. Laats kwam er iemand voor verzekeringen langs van Unive, die was toch nog weer € 60,= goedkoper per jaar. Je kan de verzekeringsmaatschappij gewoon opbellen en de gegevens van je auto doorgeven ( meldcode) en dan wordt het meteen afgesloten.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 21:25

Unive is idd vrij goedkoop, mijn wa verzekering bij polis direct was nog duurder dan een wa+ bij unive. Maar het gaat mij niet alleen om de prijs maar ook om wat er gedekt wordt.

28-09-2007
Nothing compares too you...

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:33

mijn ouders zijn allebei bij fbto verzekerd en zijn daarover op alle fronten, meer dan tevreden.

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:17

Ik zit bij Polis Direct en dat is voor mij toch echt wel de goedkoopste. Unive heb ik ookal gehad, maar dat was juist erg duur.

Glenn M1+11 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:29

Ik heb mijn auto bij de Bovemij verzekerd. Goede maatschappij OK dan!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:39

ik heb de mijne bij sterpolis verzekerd. Kwam bijna overal als de goedkoopste verzekering uit.
Hoe ze precies overweg gaan met schadegevallen??? geen idee ik rijd voorlopig nog lekker schadevrij. Via internet is het direct af te sluiten. Telefonisch kun je sowieso een verzekering al in laten gaan

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:41

Ik ben sinds een maandje bij Univé verzekerd. Ging allemaal erg snel en voor nog een aardige prijs ook.

If you change the way you look at things, the things you look at change. (Wayne Dyer)

Op zoek naar leuke handgemaakte producten? MooiVanMo

MadDonna

Berichten: 79
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:48

Heb één auto's en twee motoren bij Univé verzekerd, in totaal natuurlijk een hap geld, maar hoe meer verzekeringen bij Univé hoe goedkoper. En bovendien willen zij auto's en motoren ouder dan 8 jaar nog all-risk verzekeren. Zeker als je ook je andere verzekeringen bij Univé onderbrengt. Bovendien heeft Univé geen winstoogmerk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:53

MadDonna mijn auto is ook ouder als 8 jaar en toch ook all-risk verzekerd. Dus Unive is gelukkig niet de enige die dat doet Lachen


MadDonna

Berichten: 79
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:54

Sorane schreef:
MadDonna mijn auto is ook ouder als 8 jaar en toch ook all-risk verzekerd. Dus Unive is gelukkig niet de enige die dat doet Lachen


KNMV verzekeringen, van de Koninklijk motorsport vereniging doet dat dus niet. Bij ouder dan 8 jaar, alleen maar wa of wa+

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 14:32

Voor mij was de aegon de goedkoopste en dekte het meeste in wa+ dus dit heb ik gedaan.

Polis direct was voor mij bijna 20 euro p/m duurder dan de verzekering die ik nu heb en dan was ik bij polis direct wa en bij deze wa+ verzekerd.

28-09-2007
Nothing compares too you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, AngeliqueB, ellen05, gigil, KleinBoefje, love_mandy, SayaJones, Selina en 158 bezoekers