Mijn kleine meid kan nu echt aan t werk...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieke

Berichten: 641
Geregistreerd: 27-01-04

Mijn kleine meid kan nu echt aan t werk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 11:41

Ondanks dat ik sinds vorige week weet dat ze licht dempig is, leer ik haar verder op. Er zijn dagen bij dat ze niet hoest en op andere momenten hoor je haar blaffen zoals een hond. Hopelijk blijft de spuit van de veearts lang genoeg en goed genoeg werken. En anders zal het zoiets met een maskertje worden na verloop van tijd.
Haar terug wegdoen kan ik niet...wie weet waar komt ze dan terecht....
Gisteren ben ik dan uiteindelijk toch gaan shoppen voor een zadeltje voor haar. Resultaat:

Afbeelding

Hmmm, er ligt nog wel een oude handdoek onder, maar kheb nog geen zadeldekje voor haar. Aan de longe loopt ze al heel netjes. En sturen met de lange lijnen verloopt ook vrij goed. Binnenkort een ruitertje zoeken.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:45

Ahh wat lief!!!
jamemr dat de foto een beteje wazig is Scheve mond

eel succes ermee!!

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:03

oooh, zo lief Lachen
hoe groot moet jouw ruitertje zijn? Schijnheilig

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:34

het is een schatje hoor. Alleen vind ik het een beetje gevaarlijk om haar zo aan haar bitje vast te zetten.

Veel plezier met haar.

Nieke

Berichten: 641
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 12:39

sammetje schreef:
het is een schatje hoor. Alleen vind ik het een beetje gevaarlijk om haar zo aan haar bitje vast te zetten.

Veel plezier met haar.


Zo stond ze maar even vast hoor, anders loopt ze weg alvorens ik een foto kan nemen van haar. Trouwens bij een paard dat zich durft lostrekken doe ik dat zowiezo niet...

Nieke

Berichten: 641
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 12:44

dutske schreef:
oooh, zo lief Lachen
hoe groot moet jouw ruitertje zijn? Schijnheilig


Thanx, tis echt een schatje, daarom krijg ik het niet over mijn hart ze na een maand nog terug te brengen naar die handelaar. Wie weet doet em haar naar de slacht.

Euhm kdenk da Roeselare nogal ver van Beveren ligt voor ruitertje te zijn voor Ginnie. Ginnie is trouwens rond de 95 cm schoft, dus ehm rond de 1m50 max.

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:53

Achosie wat een schatje!!!!
Succes met het beleren van je kleine meid !

ElkeT
Berichten: 56
Geregistreerd: 21-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:07

Aww, dat zadeltje Haha! Die handdoek lijkt net een western onderlegger Lachen (Ik geraak niet meer op ZaimFahd, daarom ElkeT :s)

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:11

Oewww, wat een schatje! Lachen Kom nou wat dichter bij wonen, dan kan ik d'r verzorgen Knipoog

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:13

Nieke schreef:
Thanx, tis echt een schatje, daarom krijg ik het niet over mijn hart ze na een maand nog terug te brengen naar die handelaar. Wie weet doet em haar naar de slacht.

Euhm kdenk da Roeselare nogal ver van Beveren ligt voor ruitertje te zijn voor Ginnie. Ginnie is trouwens rond de 95 cm schoft, dus ehm rond de 1m50 max.

dacht ik al Lachen
ben er ook te groot, en denk te zwaar voor (54 kilo)
veel succes met het zoeken van een ruitertje, rij je ze zelf in? of laat je ze inrijden door dat ruitertje?

cooper

Berichten: 4475
Geregistreerd: 12-11-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:15

Woow wat is ze lief!!
Veel succes

Nieke

Berichten: 641
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 13:41

Kga ze wel zelf inrijden, ook al ben ik wa te zwaar, nie echt veel te groot, 1m60. Tis maar voor één of twee keer. Ik wil de zekerheid hebben dat er niemand mee verongelukt... en dan mag het ruitertje beginnen met af en toe te berijden(omwille van haar dempigheid hé) en dan kan ik verder helpen bij het rijden.