Grrr...veullies....in de worst ermee! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Grrr...veullies....in de worst ermee! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 11:54

Tjonge jonge, hoe kan je dag al meteen ´s morgens vroeg verpest worden? Boos!

Nou zo dus...
Ik ging vanmorgen Lotje en Zotje buiten zetten. Ik kom de stal in en ga Lotjes halster omdoen. Vanuit mijn ooghoek zag ik al een ontzettend ondeugend snuitje met glimoogjes naar mij loeren, zo van " Hehe, die gaan we zo even pakken"... Extreme duivel
Ik doe Lotjes halster om en word ineens aan mijn staart naar achteren getrokken. Ik roep " Auw, gvd laat los oliebolveullie" Boos! Maar het was al te laat want daar stond in de hoek heel verbouwereerd Zotje naar me te kijken met een blonde pluk haren in zn mond. Stoom uit je oren
Had Zot gewoon een hele pluk haar uit mn hoofd getrokken! Verdrietig
Nou toen ging ik Lotje poetsen en toen zag ik dat er aan haar manen en staart gekloven was!! Boos! En dat ze onder de bijtplekken zat. Dat *$%&##$grr...veullie is gewoon mijn sportmerrie helemaal aan het mismaken! Ze mist een heel stuk staart en dr manen zijn helemaal pluis en dun. En ze had zo´n mooie staart... Scheve mond Huilen Boos!
Nou toen was ik al echt heeeeel sago en ik bracht ze naar buiten. Natuurlijk wilde die zwartsnuit niet meelopen maar met een beetje ruk en trekwerk wilde het wel. Toen zette ik ze buiten en deed de halsters af. Draait Zotje ineens om en rent er weer heel hard uit!! Stoom uit je oren
Nah ja, Lotje over de zeik en in de stress en Zotje vrolijk met het steertje erop het hele erf over, die ging op bezoek bij de ganzen, schaapjes en shetjes. Eindelijk had ik m weer te pakken wilde hij weer wegrennen maar Suzanne had hem in de houdgreep om zn hals. Nadat ik zo´n 10 meter om zn hals hangend meegesleurd was stond hij stil en kon ik het halster weer omdoen en hem weer bij zn geflipte moeder brengen.

Grrr...als die van zn moeder af kan dan gaat ie er echt af hoor! Boos! Per 1 oktober direct! Frusty

Sjuim, heb jij dat recept voor veulensoep nog?? Scheve mond ~~}>

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:56

En jou Ferro was nog wel zo lieV Haha! ghehe.. soms dan zou je ze heeel hard weg willen schoppen.. maarja ze kunnen ze lief kijken..

Wel zonde van die staart en manen zeg.. Scheve mond

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:00

whahaahha zo herkenbaar! Heb hier ook zo een kleine spruit lopen!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:08

hihi ja ze kunnen heel ondeugend (en lomp zijn) en jij wil verder met de fok? succes met de donderdsteen!

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:08

De spruitjes die ik ken zijn niet zo
Maar ze kunnen we flink irritant zijn ja!

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:09

Ze heet niets voor niets Zotje Haha!

marianna

Berichten: 3031
Geregistreerd: 09-03-04
Woonplaats: Warten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:13

hahahaha sorry maar het is wel grappig... kan het me zo voorstellen. Wel balen van de manen en staart maar ja er zijn naast de minderleuke momenten van veullies ook heel schattige en leuke momenten toch?

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:17

Tja, dan moet je maar shetlanders gaan fokken, die veulens kunnen tenminste niet bij je haar komen Haha!

Maar een kopje veulensoep gaat er altijd wel in hoor Schijnheilig Haha!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:21

Tsja had ze toch maar een merrietje moeten geven. die van mij was heel lief en niet lastig. dus niet herkenbaar Haha! gelukkig. Succes met je MONSTER!!!!!!! Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:24

Ik vind het toch wel grappig verteld Bloos Maar het is echt zonde van de manen en staart. Sterkte.

Succes nog met je monster.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 12:32

Hahahaha,
de mijne is op het moment zooo zoet! Die heeft het recept van de veulensoep zeker voorbij zien komen Clown
Voor jou belooft het heel wat, en je bent pas op de helft Nagelbijten / Gniffelen

Enne, laat het een les voor je zijn,
never turn your back to a foal Schijnheilig

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:38

Bij ons gaan vandaag de veulens van moeders af... Scheve mond
Dat gaat gillen worden met zn allen Haha!
Maar is wel beter....
whaha erg he veulens...het hengstje bij ons krijg ook kuren en ik ben ineens niet meer zo gek op hem als eerst Haha! goh hoe zou dat komen Haha!
Veel succes nog hhiih

pretty

Berichten: 4110
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: België,West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:55

daarom loop ik nooit voor mijn hengstveulen zonder ogen op mijn kont en een zweepje in mijn hand Tong uitsteken

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:16

Leuk he die veulens Boos! Mijn ruin staat ook bij de merrie met veulen in en zag vandaag dat een dikke pluk van zijn mooie volle staart gehalveerd is Verdrietig Stom veulen Boos!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:18

Geweldig............... deugnieten zijn het......... hoe lang moet je nog???? Haha! Haha! Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:01

*proest* Arme Suus *LOL* Sterkte met je monstertje Haha!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:25

haah arme jij
wel zonde van de staart en manen..
succes nog! Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:32

Whahahahah *proest*

Sorry Suzanne, maar het komt wel melig over. Die haren zijn een stukkie minder, evenals manen en staart van Lotje Ach gut Gelukkig groeit dat wel weer aan.

T Ukkie is iig niet bang zo te horen.

En uh.. veulensoep is heel makkelijk Tong uitsteken
Vergeet niet om het te mixen met groentes, dat is lekkerder! Clown

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:45

Hi hi, stoute zottie!!
(ik zie al een kale suus rondlopen) gniffel Haha!
Groeit wel weer aan hoor!
Maar ik zou lot wel even in smeren met een of ander goor goedje
zodat hij van haar mooie staartje af blijft.
Misschien voor jezelf ook een idee? Knipoog

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:11

Mensen die bang zijn voor paarden zijn vaak niet bang voor veulens, nou ik ben altijd een beetje voorzichtig met die dingen. Ongeleide projectielen, rakketten, levensgevaarlijk dat spul. Wij maakten er altijd gehakt van, hehehehehe.

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 18:24

Merilyn schreef:
Tsja had ze toch maar een merrietje moeten geven. die van mij was heel lief en niet lastig. dus niet herkenbaar Haha! gelukkig. Succes met je MONSTER!!!!!!! Knipoog



Laat het merrietje nou nog erger geweest zijn! Die sloeg en beet echt. Deze is alleen heeeeel ondeugend en speels. Hij bedoelt het niet echt fout zeg maar want hij kijkt je echt met die oogjes aan van: "Wanna play"??? Cool

Maar ik baal wel. Iemand een tip wat ik in de staart kan smeren??

Enne ik ben pas op de helft van het afspenen, snif...ik moet nog tot oktober... Scheve mond

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:27

hertshoornspray oftewel pbh spray! Werkt als een trein, vraag maar aan Rohan Extreme duivel

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:37

Haha, heel herkenbaar Haha!
Mijn veulie gaat allekanten op behalve de goeie en ze doet alles wat ik niet wil als ze losloopt.
Gisteren lag er van een stalgenoot een zakje met een klokhuis en 2 sneetjes brood erin. Dus ik denk dat leg ik aan de kant want dat ligt hier niet veilig dus had ik het zakje in de voerbak van haar paard gedaan (paard stond niet op stal) maar de deur van die stal stondt wel open. Dus wat doet mijn veulenkind: Die loopt die stal in en pakt geruisloos dat zakje uit de voerbak en stormt weer naar buiten met dat zakje in haar mond........ *LOL*

Maar idd erg zonde van die staart, zoals Irish_lady al zeg, hertshoornolie wil vaak wel helpen

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:06

Ik heb nog een fles PBH spray staan je mag het wel proberen. het is echt vies en als je het op je handen krijgt ben je de geur na een week douchen nog niet kwijt BLERGHHHH gadver.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 19:24

De pest is dat ze zo verrot snel en lenig zijn......... ze wurmen zich zo uit een houdgreep Haha! Haha! Haha!