Verlos ons van Frits!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:13

Vasthi schreef:
interview met Mart in de Hoefslag gelezen?


Mart en hoefslag Lips are sealed

Tjee die man moet zich niet overal mee bemoeien, laat hem aub kletsen over die tour.

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:17

mart en wielrennen ja goede combi mart en paarden nee lijkt me geen goed plan

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:31

Ze hebben iedere bekende in Paardenland al tig keer gehad, dus nu mocht Mart ook eens Tong uitsteken Deze week staat er trouwens een interview met de vader van Pieter VDH in!

paars

Berichten: 5604
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:46

Moet het ff kwijt: Zondag om 11.45 heb ik een vrij uitgebreide mail naar de NOS gestuurd en meteen maandag Haha! al een verbetering ingevoerd. Ha ha. (laat mij nou maar even denken dat het daardoor is gekomen Schijnheilig Cool ...).
'k heb een idee ; kunnen ze niet bij de NOS gewoon een paar audities houden? Met in de jury kenners en leken (Frits mag NIET in de jury...)? De kandidaten moeten steeds een andere proef van commentaar voorzien. Hoofdprijs: bij de volgende spelen in de commentaarbox OK dan! !

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 22:21

Vasthi schreef:

Gerrie, jij hebt dus ook het interview met Mart in de Hoefslag gelezen?


Ik een intervieuw gelezen in de sportweek Haha!

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:25

Gerrie schreef:
Ik een intervieuw gelezen in de sportweek Haha!

Was hij daarin ook al zo lyrisch over Anky? Dat wordt misschien nog wel wat als ze een medaille wint en naar dat avondprogramma van Mart moet Haha!

Enuh, Paars, goed gedaan ik hoop dat je Frits wel een beetje gespaard hebt?

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 22:52

in de sportweek heb je een column van Mart Smeets en De Hoofdredacteur.

En ja daarin was/is Mart lyrisch over Anky.
Vandaar dat ik al eerder aangaf dat Mart wel een beetje jaloers zou zijn nu Umberto zo stond te giechelen met haar Haha!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 01:18

Welke Frits ? Frits van Turenhout ? Lachen Lachen

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 12:13

paars schreef:
Moet het ff kwijt: Zondag om 11.45 heb ik een vrij uitgebreide mail naar de NOS gestuurd en meteen maandag Haha! al een verbetering ingevoerd. Ha ha. (laat mij nou maar even denken dat het daardoor is gekomen Schijnheilig Cool ...).
'k heb een idee ; kunnen ze niet bij de NOS gewoon een paar audities houden? Met in de jury kenners en leken (Frits mag NIET in de jury...)? De kandidaten moeten steeds een andere proef van commentaar voorzien. Hoofdprijs: bij de volgende spelen in de commentaarbox OK dan! !



Ik schuif bij deze Ed van de Bent naar voren

Hij heeft een mooie stem en schrijft dit in de Elsevier: niets is Olympischer dan paardensport.
Het is de enige sport op de Spelen waarbij de combinatie van mens en dier in het strijdperk treedt.
Het is een tijdloze combinatie en dus wezenlijk, geenszins marginaal.
Mooier dan springen en dressuur is de military. Ik zeg u dat er geen beter leven is voor een paard dan het leven van een militarypaard.Het wordt het hele jaar door getraind als een marathonloper.

Anky van Grunsven is de Lance Armstrong onder de ruitersporters.
Zij heeft de dressuur in Nederland gered, mede door de introductie van gevoelige muziek en een superbe choreografie.
Anky is de perfekte zakenvrouw. Een merk.
Dat ze haar nieuwe paard Salinero in zo korte tijd tot olympische hoogte heeft gedresseerd is een wonder.

en Lageveld we hebben het over Frits van het Groenewout...

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 14:34

Ik denk dat Harro Goudsmit het ook erg goed zou doen, die is ook jurylid en een goed commentator...

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:40

Heureka schreef:
Ik denk dat Harro Goudsmit het ook erg goed zou doen, die is ook jurylid en een goed commentator...


Harro?? Die praat nét iets te netjes Tong uitsteken

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 18:00

Welk juryleden gaven tijdens het NK Nijmegen verslag door via de oortjes??
Ik weet het niet meer.. Bloos

Samy

Berichten: 11078
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:26

Zat er vandaag nog iemand bij het springen ernaast?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 18:36

Haha gewéldig topic dit!!! OK dan! Ik las het en voelde een en al herkenning. Ik heb niet alle voorgaande pagina's doorgelezen maar
- bondscoach Bert Romp Knipoog (ipv Rutten, dacht dat alleen Bokkers zulke blunders maakten!! Haha! )
- pirouette piaffe noemen
- alle gangen uberhaupt door elkaar halen
- terwijl Marlies de ene na de andere fout maakt zeggen 'de jury vindt het niet goed wat ik niet snap, of zal het aan het scorebord liggen, of aan de hitte?

Nog erger was toen hij in Jerez tijdens de verslaggeving meldde dat Coby van Baalen t zo ongeveer verdiende af te gaan met een kreupele Jarwo want dan had ze maar niet zo moeten roepen dat ze zo goed was Verward en het was zo'n haat en nijd daar in dat kamp.

O ja en na Düsseldorf dit jaar: Ja die Edward Gal en Lingh gaat in Athene hoge ogen gooien met Anky en Arjan Teeuwissen die de laatste tijd ook zo goed presteert...

Het is bijna om het te bescheuren maar dat is het niet omdat het té triest is. Ook met springen, komt er 'eindelijk' een Nederlands gefokte paard in de ring....ja maar No Mercy herkende hij niet als KWPN, nou oké vooruit, maar Tinka's Boy??? Authentic?? Montender??? Need I go on??

Nee, als je je wilt bescheuren dan kijk je naar Humberto, die begrijpt er ook geen bal van en banketstaaf een end weg over hoe conservatief deze sport is met zijn stropdas en handschoenen, maar hij probéért het wel!! En bovenal pretendert niks!!!

Maar jongens, laten we niet te veel klagen, volgens mij is er nog nooit zóveel van ons sport achter elkaar op televisie geweest!!! Dus wat dat betreft: LEVE DE NOS!!!! OK dan! [/size[size=9]](En nog steeds weg met Frits!!)
[size=9]
[/size]

paars

Berichten: 5604
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:25

Gerrie schreef:
Hij heeft een mooie stem en schrijft dit in de Elsevier: niets is Olympischer dan paardensport.
Het is de enige sport op de Spelen waarbij de combinatie van mens en dier in het strijdperk treedt.

én de enige sport waarbij het niet uitmaakt of je man of vrouw bent, hengst, merrie of ruin.

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:22

Kan die man nu niet zijn hoofd houden, hij l.u.l.t teveel!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Verdrietig Clown

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 22:22

Tadano schreef:
Zat er vandaag nog iemand bij het springen ernaast?


Belgie heeft een nieuw teamlid Jan Lansink...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:03

*LOL* Haha!
Dat zal toch niet de broer van Jos zijn Nagelbijten / Gniffelen

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:03

Gerrie schreef:
Belgie heeft een nieuw teamlid Jan Lansink...

Ja, daar ergerde ik me ook al zo aan Bloos!

En roepen dat De Meersman moet rijden terwijl het Van Paesschen is en alle andere fouten ben ik al weer vergeten........

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:05

DIE MAN WEET ECHT NIET WAAR HIJ OVER PRAAT, HET IS GEWOON TREURIG!!!
WEG ERMEE!!!!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:13

Zegtie net ook, met een ruiter die nog iets van 3 hindernissen moest springen: Dit gaat goed, hier zullen ook geen fouten of balken meer bijkomen....

Hoe kan hij dat nou weten met nog 2 hindernissen te gaan?! Haha!
En het paard gooide er op de laatste hindernis nog een balk af ook Haha!
Dus Frits z'n vooruitziende blik wat niet bijzonder goed...

Beber

Berichten: 2437
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 23:20

Frits hoort zichzelf wel errug graag praten, dit doet hij dan ook teveel.
De beetje gewone mens weet na 1 ruiter wel hoe het parcours eruit ziet, HIJ legt bij iedere ruiter opnieuw uit hoe het moet.

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:49

Gail schreef:
Maar jongens, laten we niet te veel klagen, volgens mij is er nog nooit zóveel van ons sport achter elkaar op televisie geweest!!! Dus wat dat betreft: LEVE DE NOS!!!! OK dan! (En nog steeds weg met Frits!!)




Komt denk ik door die mail actie die ik heb opgestart. Het is een soort kettingreactie geworden hi hi, eergisteren kreeg ik hem (dat mailtje) nog terug van iemand die niet wist dat ik begonnen was Schijnheilig
Maar het is wel geweldig dat ze zo'n gehoor geven aan onze verzoeken! Hopelijk zien we veel van de kür vandaag met Edward als commentator!!!!!!!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 08:52

Graag heel weinig commentaar bij de Kür! Niet van Frits en niet van Edward, gewoon muziek, paard en ruiter.

petraaken

Berichten: 44217
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:41

worden er echt zo'n blunders gemaakt door de commentator. Wow! Gelukkig heb ik zo'n blunders toch nog niet opgemerkt bij de Belgen en die gebruiken al jaren een medecommentator bij de meeste sporten en dat zijn bijna altijd ex-sporters of sporters die net niet geselecteerd zijn. toch nog iets waar de belgen beter in zijn de nederlanders. Haha!