Wat een combi vandaag weer in het bos!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Wat een combi vandaag weer in het bos!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 22:31

Vanavond ging ik even een klein rondje maken in het bos, met mijn dikke IJslander.
Dus voordat ik in het bos was, kwam ik over het erf bij de stal waar Spookie staat.
Komen Spookie en Truusbertha, Spookies personal groom Clown net uit de wei lopen met Spook (arabier) en Moniek (appaloosa).

We raken even aan de praat en dan komt Spookie op het briljante idee om even met zijn 3en een klein rondje door het bos te maken.
Alleen Truusbertha heeft niet zo heel veel rijervaring, dus die moet dan op mijn onverstoorbare IJslander. En ik moet dus op Moniek de 3jarige appaloosa, die niet echt veel ervaring heeft en Spookie op Spook, de gekke arabier die na zijn langdurige blessure weer langzaam aan ritjes mag maken.

Het zag er echt niet uit. Een spikkelpaard, een kleine ijslander met heel veel haren met daarop iemand met weinig ervaring en een "kreupele" arabier met daarop iemand met gekke gekleurde haren *LOL*

Maar het ritje is verder goed verlopen, geen gekke dingen gebeurd, alleen door al ons kleppen een hele grote groep zwijnen over het hoofd gezien.
Maar nu gaan we in een weekend een keer een ritje maken naar het pannenkoekenhuis bij ons in het bos en dan gaat zeker de digi Cheese! mee om foto's te kunnen maken. Zodat iedereen hier even kan lachen hoe het eruit ziet. Maar die foto's volgen nog Pling

Nou ja, een beetje een raar verhaal geworden, maar zodra ik foto's heb word het vast iedereen duidelijk.

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 08:54

Jammer dat je je digi niet mee had. Lijkt mij iddd wel een aparte stoet om te zien. Veel plezier met je ritje naar het pannekoekenhuis.