Als eerste terug?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Als eerste terug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 19:02

Zo, volgens mij ben ik de eerste die weer thuis achter z'n PC kan kruipen. Ik ga zo eten, dus het verslag wordt even heel kort.
Het was best een leuke rit, maar er waren nogal wat strubbelingen. Maar dat zullen de betrokkenen zelf wel vertellen. Sarah was in ieder geval erg braaf, op een paar bokjes en 1 keer steigeren na. Het was de eerste keer dat ik haar op de trailer had, maar ik vond dat ze zich keurig gedroeg.
Ik ben benieuwd naar de foto's. helaas had ikzelf geen camera mee.


Lia, bedankt voor de lift!!! Party!!


P.S. De boktcaps zijn mooi!
Laatst bijgewerkt door maaike_vdv op 24-03-02 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:07

Dan ben ik de 2e! Haha!

Net met Marije (Chrystal-gek) en Elles bij Maarten aangekomen. Dorée en Maarten hebben al lekkere hapjes gemaakt, nu nog wachten op de rest... Verslag volgt nog! Party!!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:19

En [naam verwijderd] is weer eens derde (story of my life Haha! )....

Was wel wat he, zo'n spannende rit...genoeg excitement!
Heb hier thuis eerst eens een colaatje gedronken op de bank, o lekker, onderuitgezakt, ik kon wel slapen. Nu wel weer.

Ik vond het weer eens BEEREgezellig, weer een paar bokkers gezien in real life. Ik vond het maar een paar zure manege-hitten, mijn Paulaatje gedroeg zich voorbeeldig Schijnheilig Geen bok gegeven....
Ze was wel blij om weer thuis te zijn. Ik heb haar net nog even in de bak gezet samen met [naam verwijderd], kon ze nog even de benen strekken, maar ook zij stond, net als ik, mijmerend naar de ondergaande zon te kijken...
...zucht...
Het was een mooie dag...

Bedankt allemaal voor de leuke rit, hartstikke leuk dat jullie er waren!
En eh....het is nu etenstijd...
Hebben Maarten en Doree zich goed uitgesloofd? Eet smakelijk Vork

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 21:42

Een heerlijke rit onderweg nog ergens kroketje gehaald miam. Daarna ben ik in slaap gevallen vanaf Diever en toen ik thuis kwam heb ik Wanda een heerlijke bak slobber gegeven, want ze was zo braaf Lachen

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 23:37

En ik ben zeker weer de laatste Verdrietig Nou ja.. ik ga zo eens de foto's bekijken en zien of ik ze zo op bokt kan zetten..

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:55

Nee, jij bent niet de laatste Honeybee, iig niet de laatste die thuis is, ik was er even na rond half elf ook weer, denk wel dat ik diegene ben die vandaag als laatste op plaats van bestemming terecht kwam, of ze moeten het nog erg gezellig hebben bij Maarten en het daar laat gemaakt hebben, of nog steeds doen *LOL* .