Gamble @ SGMW Vlietlanden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Gamble @ SGMW Vlietlanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 21:12

Gister heeft mijn vader met Gamble meegedaan aan de SGMW Vlietlanden. Gamble heeft eerder een kleine menwedstrijd gelopen maar nog niet eerder zoals nu (toen waren er maar een paar hindernissen en geen wegtraject en geen echte jury). Het was niet officieel, maar wel allemaal volgens de regels. Hij was echt superbraaf voor de eerste keer en deed erg zijn best! Na de wegtrajecten en de marathon was zijn hartslag binnen 6 minuten alweer goed OK dan! Het uiteindelijke resultaat was 8ste van de 16, niet slecht voor een eerste keer toch Haha! Eigenlijk klopte het niet want ze hadden een tijd verkeerd gerekend.

Eerst de foto's van de dressuur. Gamble is te lang in de hals en liep niet lekker door. De jury zei dat ook en mijn vader had veel 5en als resultaat Tong uitsteken Mijn vader is pas begonnen met dressuur menlessen, ze moeten nog veel leren dus vandaar dat het beeld niet echt mooi is maar dat komt nog wel.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vaardigheid, niet echt duidelijke foto's.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

1 hindernis van de marathon, iemand anders had filmpjes gemaakt en daar heb ik stills uit gehaald. Ik had mn digi niet meer tijdens de marathon. Je kon door het water heen en mijn vader doet dus het alternatief. We wisten bij voorbaat al dat Gamble het water niet in wilde dus meteen het alternatief genomen. Hij moest een stukje langs het water en toen dacht Gamble al dat hij erin moest en wilde toen niet, zie je zo ook een foto van Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Hier dacht ie dus dat ie het water in moest (hij hoefde alleen maar naar links toe) en ging toen lopen draaien om er weg te komen Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En snel richting finish!
Afbeelding

Gamble


Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:32

Gaaf zeg!! Ziet er leuk uit Lachen
Gaat hij ook officieel met 'm starten?

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:54

Leuk zeg dat je vader er ook zoveel plezier aan beleeft!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:31

Bekende wagen Haha! Die heb ik ook *LOL*

Ziet er netjes uit, alleen de lichtogen zitten bijna op iedere foto naar achteren, strengen misschien een gaatje langer?


karleylover

Berichten: 484
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Leidschenveen (Den Haag)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 00:32

Ziet er gaaf uit zeg!!
Ik ben ook haast heel de dag op de vlietlanden geweest om de cross enzo te bekijken Lachen

Tjelle mijn allerliefste fjordje!!

Karley ik zal je nooit vergeten!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 10:28

Leuke foto's hoor, ziet er gaaf uit!! En zo te zien hebben jullie geen last van regen gehad, top!! Nog even oefenen in de dressuur en ook dat worden 6-jes ipv 5-jes Haha!
Leuk, volgende keer kom ik wel kijken als ik kan

maggieconan

Berichten: 22
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 10:31

he, michelle leuk die foto's. Jammer van die waterbak he, was de enige hindernis waarbij gamble dacht: "tja, doei kweet niet wat jullie van plan zijn, maar hou nog steeds niet van water" Doei, doei . Haha...Maar verder ging het eigenlijk best goed. We mogen toch niet klagen 8ste geworden van de 16. OK dan!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 16:44

Leuke foto's hoor! Ik vind het helemaal niet slecht dat ie in de middenmoot is geeindigd. Met de dressuur loopt ie ook al stukken beter dan eerst, dus er zit wel een stijgende lijn in. Wat betreft de lichtogen; ik dacht dat hij dat vorige keer al gezien had met oefenen, maar hij heeft er blijkbaar toen niks meer aan veranderd?

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 17:26

renza schreef:
Gaaf zeg!! Ziet er leuk uit Lachen
Gaat hij ook officieel met 'm starten?

Hij wil het wel alleen weet ik niet wanneer. Laat hem eerst maar even wat oefenwedstrijden rijden dan kunnen ze beide goed oefenen

Wat betreft de lichtogen, ik weet niet eens welk deel van het tuig dat is dus daarvoor moet je niet bij mij zijn Bloos Ik zal het nog even tegen mn vader zeggen.

Gamble

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:30

Het lamoen zit door de lichtogen (brancardbeugels in dit geval) en horen normaal gesproken recht naar beneden op het schofttuig te liggen. Op foto 2 zie je dat ze naar achteren worden getrokken.Zie je?

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:32

Haha ziet er erg gaaf uit hoor, de Let voor de kar!!
Echt leuk als je vader kan gaan starten met mennen en jij dan onder het zadel!
veel suc6 ermee OK dan!

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:48

Wooww gaaf man Haha!
Staat hem heel stoer!!!
Heel veel succes nog verder met hem he.. ennuh ook met de wedstrijden natuurlijk Haha!
Gamble super paard Haha!
oh.. zo nou pas dat dat ook in je onderschrift staat Tong uitsteken

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers