Huurpaarden Jan Dolfing

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Huurpaarden Jan Dolfing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 14:41

Hallo, heeft iemand misschien wel eens een pony/paard gehuurd bij Jan Dolfing? Op zijn site staat er niks over, maar iemand die ik ken uit drenthe huurt er wel is paarden...(op vakantie) En ik ken 4 paarden van hem... Maar heeft iemand dat wel is gedaan?Zo ja, weet je dan een leuke pony voor op een manege(beginnerslessen) Wie weet hoe je dan die paarden kiest enzo? Scheve mond Ik hoop dat iemand dat weet! Haha!
OK dan! Bedankt he! OK dan!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:45

Wij hebben een heleboel manegepony's bij hem weg. Deze varieerde tot erg braaf en leuk tot een niet echt geschikte manegepony.
Die pony's bij hem lopen zo'n 4 uur per dag, dus over het algemeen zijn die pony's hartstikke braaf. Ik heb er toen ik een jaar of 14 was bij hem op ponykamp geweest. Je kan er paarden huren alleen alles was niet echt goed georganiseerd (kan ook veranderd zijn).
meestal krijg je een paard toegewezen en zelf kan je aangeven wat voor 1 je graag wil...

Jan is een leuke man, maar het is en blijft een handelaar Lachen

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 14:50

OK-E maar ik snap je eerste zin niet! Wij heben een heleboel manegepony's bij hem weg.... Bedoel je dat er veel pony's bij hem vndaan komen? Zo ja hebben jullie little boy wel eens gehuurd?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:54

Onze rijvereniging hebben manege pony's bij hem weg... dat bedoelde ik..

Alle paarden bij Jan weg hebben elke week en bij ieder persoon een andere naam, dus ik ken dat paard niet...

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 14:58

Ow ok-e... Erg bedankt dat je even reageerde, maar ik dacht dat je een paard kreeg met naam en zo moest noemen... Maar weet iemand dan een ponyverhuurbedrijf in noord-holland?
Laatst bijgewerkt door Farouche op 22-08-04 15:49, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnebloem18

Berichten: 24837
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 01:08

ik vond Jan Dolfing wel altijd leuk om te rijden maar ik vind hem erg duur.
Paarden daar zijn wel super lekker mak leuke beestjes!

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 08:47

Ik heb ooit, lang lang geleden Knipoog samen met een vriendinnetje twee pony's bij hem gehuurd, een week. Die mochten we bij onze verzorgpony's neerzetten en we hebben een geweldige week gehad. Het waren erg leuke pony's.

_Margarita_

Berichten: 2333
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 10:37

Farouche schreef:
OK-E maar ik snap je eerste zin niet! Wij heben een heleboel manegepony's bij hem weg.... Bedoel je dat er veel pony's bij hem vndaan komen? Zo ja hebben jullie little boy wel eens gehuurd?


little boy?? is dat niet van heel lang terug? want ik ken iemand die heeft haar pony little boy bij jan dolfing vandaan. maar das al jaren terug...

princieboy
Berichten: 5
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:24

ey margerita hoe zag die litle boy er dan uit

Evelijn

Berichten: 7692
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:59

Tja Dolfing verhuurt wel paarden en ponies maar de laatste jaren verleast hij ze liever zodat ze bij hem op stal blijven. Ideale oplossing. Ze zijn ook beter georganiseerd.. want Jan heeft meerdere mensen in dienst die beter zijn in organiseren dan hij zelf Knipoog

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 11:04

Oh, de little boy(die ik bedoel) is een bonte pony erg lief, jouwe ook? die jij bedoelde?

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:18

Wij hadden voor de wedstrijden die we als studentenrijvereniging op een manege organiseerden in Groningen extra paarden nodig. Die hadden we ook bij Jan Dolfing weg: dat waren geweldige paarden!
Later heeft de nieuwe commissie daar op het bedrijf ook wedstrijdne georganiseerd: fijne accomodatie en goede paarden. Heel braaf!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 13:38

Ik ken iemand die Little Boy geleased heeft, maar dat was geen bonte pony. Volgens mij was het een pony met arabisch bloed en als ikhet me goed herinner was het een vrij donkergrijze puny met een lichtere staart..

Verder ben ik er ook wel eens geweest. en zijn paarden verschillen idd enorm. Van makke en brave manegepony's tot wat fellere en minder betrouwbare dieren.

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 15:39

Hoi, neej het was in juni tot 10 augustus dit jaar... dusss

xMartine
Berichten: 8
Geregistreerd: 13-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 17:54

Ik heb Little Boy van Jan dolfing gekocht, zo'n bijna 8 jaar geleden. Ik heb hem nog steeds!