thheeeoooooo!!!! als je die naam op camping twee errug veel voorbij hoorde komen sorry, was ik en 10
maar ben dus gweest , ben nu kasverr#t maar het was weer helemaal top
Sonja_vR
Geplaatst: 23-08-04 17:58
white stripes waren echt slecht
Elliot
Geplaatst: 23-08-04 18:03
Slecht?? Ik vond ze wel ok eigenlijk
Vooral dat ze als toegift nog Seven nation army speelden, en dat er toen al een zooi mensen weg was enzo
krissie1985
Geplaatst: 23-08-04 20:50
The White stripes waren echt niet slecht! was echt gaaf!!
En van dat ge Theo werd je gek van :S :S
Maarja moet nu nog veel slaap in halen
Wie hebben er nog foto's gemaakt op Lowlands??? Ik wel, als ze ontwikkeld zijn zal wat opzetten!!!
Elliot
Geplaatst: 23-08-04 21:25
Ik heb zelfs filmpjes gemaakt, alleen valt er weinig op te zien, en al helemaal niks op te horen
Faux
Geplaatst: 23-08-04 21:28
de broer van me vrindin staat op te treden bij Lowlands!
Rainbowgirl
Geplaatst: 23-08-04 21:34
Ik heb ook foto's gemaakt, zal er ook wel een paar opgooien als ze mooi zijn geworden... Ik vond The White Stripes ook nie echt denderend...Ik vond The Hives echt helemaal toppie, super toffe groep
Op welke camping stonden jullie, ikke op 2
Sonja_vR
Geplaatst: 23-08-04 21:47
camping 2 stond erg fijn niet te ver weg van het douchehok
iemand nog naar dropkick geweest?
Elliot
Geplaatst: 23-08-04 21:50
Ik was er pas vrijdag, en ik heb 1,5 uur in de regen staan wachten tot ik ergens een deel van de camping op kon. Ik stond echt helemaal achteraan, bij de caravan standplaats
Rainbowgirl
Geplaatst: 23-08-04 22:23
draumpje schreef:
camping 2 stond erg fijn niet te ver weg van het douchehok
iemand nog naar dropkick geweest?
Ik ben ook naar Dropkick geweest, die waren ook tof Wij stonden vooraan (nie helemaal maa zeg maa na die 2e hekken)
Sonja_vR
Geplaatst: 23-08-04 22:59
wij stonden ook in het tweede gedeelt maar blauw ben ik toch niet geheel zonder schuld
Anoniem
Geplaatst: 23-08-04 23:03
Ik stond tussen die hekken en het podium, bij N*E*R*D en the offspring, hihi Met zo'n groen shirtje aan met 'event support'. Wel gaaf hoor, maar stond zo dicht tegen de boxen dat het geluid een beetje eentonig was.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 23-08-04 23:30
En ik stond net achter de hekken bij the Offspring, was wel een enorm druk gepogo tijdens hun optreden, stond iig dik in het zweet
Zondag grootste deel wat in het gras gelegen links van de Alpha, ook die Teddybears gezien, paar leuke liedjes maar bij dat liedje dat nu schijnbaar ergens hoog in de zweedse hit parade staat kreeg ik echt een veeeeeeel te sterk 16 jarige meisjes gevoel, brr, wat een commerieel gebeuren.
The Offspring was erg tof (vooral omdat je dan bijna alles mee kan bleren ), Dropkick was tof, Wawadadakwa was heeeeeel erg tof en The Bays waren erg dansbaar
Verder me ook wel vermaakt bij Cool Politics hoewel die Theo van Gogh echt een waardeloze discussieleider is White Stripes waren echt super bagger. Hij kan voor geen meter gitaarspelen en totaal niet zingen, zij kan niet drummen en hun geluidstechnicus was volgensmij zo stoned als een aap. We waren daar iig na een minuut of 5 weer weg. Within Temptation was trouwens ook goed te hebben, The Hives was wel grappig, zelfde voor the Bloodhound Gang (grappig, niet goed ).
We waren er ook pas op vrijdag maar hebben onze tent in dat kleine stukje 'bos' tegenover de camping supermarkt gezet. 2 minuten van het festival terein af dus, wel relaxed De organisatie was toen al druk aan het roepen dat camping 1/4 (iirc) vol waren maar dat viel nog best mee, we zijn in onze zoektocht nog een redelijk aantal leuke plekken tegen gekomen...
Al met al weer een erg geslaagd festival Moet alleen nog een of andere festival site oprichten zodat ik volgend jaar een pers pas kan regelen en dan tenminste m'n camera mee het terein op mag nemen...
Sonja_vR
Geplaatst: 23-08-04 23:44
bij whitin stond er trouwens een muts achter de hekken zeg die stond daar als event support en wat stond ze te doen wt te kijken , foto's maken en te smssen sorry maar ga dan niet als event support bijklussen maar ga gewoon naar het festival ze werd even op haar fouten gewezen door 1 van de security en ging toen stug door met lamballen
WT was heel goed te hebben veel beter dan op werchter heideroosjes waren ook weer
Guess001
Geplaatst: 24-08-04 00:13
Heeft iemand de Bloodhound Gang nog zien optreden? Ben benieuwd hoe dat was, vind ze helemaal geweldig Verder hoop ik dat jullie het super hebben gehad (zal wel he?) Ik zag vandaag allemaal vermoeide Lowlands gangers in de trein..
Elliot
Geplaatst: 24-08-04 00:22
Ik vond de Bloodhound Gang echt de overtreffende trap van slecht eerlijk gezegd, ik vond ze enorm tegenvallen...
Ik ben zelf wel benieuwd hoe Ali B zich staande heeft weten te houden op zo'n groot festival. Ik heb er niemand over gehoord eigenlijk, en ik weet niet of dat een goed of een slecht teken is... Ik ben verre van fan van zijn muziek, maar ik vond het zo'n "misplaatste" artiest op Lowlands...
krissie1985
Geplaatst: 24-08-04 14:46
als ik de foto's heb, zal ze hier ook opzetten!!! en was ook bij dropkick geweest stond helemaal voor aan net zo als bij de off sprin, bloodhoud gang, white stripes, en nog wat bands, heideroosjes vond ook heel goed!
djangogirl
Geplaatst: 24-08-04 15:03
ja ik hoorde dat Ali B er ook was. past neit egt tussen de groep. iemand hem gezien??
Rainbowgirl
Geplaatst: 24-08-04 16:57
Ik vond Heideroosjes idd ook goed, Flogging Molly ook.... Bij die bands die ik echt heel graag wou zien stond ik vooraan, en bij de Heideroosjes helemaal bij het podium en er was zo'n hele lieve meneer die op ons wou passen en zorgde dat we niet omver gebeukt werden! Dat vond ik echt heel tof
krissie1985
Geplaatst: 24-08-04 23:43
ik heb ali B wel gezien even, maar vond ook niet echt tussen passen
Sabine
Geplaatst: 25-08-04 10:31
Was Flogging Molly er ook Hmz, jammer dat ik niet mocht...
Rainbowgirl
Geplaatst: 25-08-04 11:33
Flogging Molly was er ook jah, en ze waren echt goed
Pellie
Geplaatst: 26-08-04 20:07
wauw een echte lowlands topic en ik zie hem nu pas
dit was mijn 9e keer waarvan de 3e keer op de campercamping. wij kunnen die herrieschopperij van de jongeren niet meer hebben, haha.
en spullen meenemen??? we hebben ons nooit iets van de regels aangetrokken en altijd dat meegenomen waarvan wij vonden het nodig te hebben, maar wel zo netjes om spul in plastic te vervoeren. het zou stom zijn om b.v. pindakaas in je slaapzak te hebben. ook drinken in afsluitbare flesjes gaan gewoon mee het festivalterrein op, die worden vakkundig in een jas oid gewikkeld, geen haan die er naar kraait. andere niet geoorloofde middelen worden in broeken en schoenen verstopt
wat ik gezien heb dit jaar? n*e*r*d, faithless, freestylers, miss kittin, don diablo, felix da housecat, acid in de india, nile, dropkick murphy's, the darkness, the chemical brothers, ricardo villalobos, d&b in de bravo, mylo, bart skills, alter ego, jeff mills, perry, chris liebing en estroe.
toppers waren voor mij faithless, de chem. brosjes, d&b in de bravo en chris liebing.
misschien is het voor bokt ook wel handig om op donderdag-, en vrijdagnacht vanaf 00.00 een meeting te houden bij de 24 uurs... die is er toch al van het lowlands en andere LL fora dus bokt kan er ook wel bij.