Niet verzorgt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rayorgy
Berichten: 380
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Santpoort-noord

Niet verzorgt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 21:34

Hoi hoi, mijn nichtje heeft een Tinker Welsh, die momenteel nu mijn verzorg paard is (:D) Voordat ik mocht verzorgen verzorgde iemand anders maar na een paar keer dat ze hem niet konden vangen, kwamen ze gewoon niet meer opdagen en hij stond voor bijna de rest van het jaar en daardoor is hij ook niet meer zo gewent om aan het halster enz te staan en vooral niet om te rijden, ik vind het echt heel erg assow dat ze niet meer zijn gekomen. want mijn nichtje zat in turkije, ze kon dus niks doen. Dat paard is onder hun verantwoordelijkheid!! Dat is gewoon zo minder vind ik!

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:15

Ehm je schrijft niet echt duidelijk...lees de volgende keer voor je op OK klikt je bericht eens goed na, want volgens mij ben je gewoon woorden vergeten op te schrijven...een tik fout kan gebeuren...

Als het je nicht haar paard is, valt het dier onder háár verantwoording! Altijd!
Het is wel raar dat de verzorgers niet meer kwamen, maar ik vind het ook vreemd dat je nicht blijkbaar niet de tijd genomen heeft om goed verzorgsters te vinden die ze al langere tijd kent én die al langere tijd haar paard verzorgden voordat ze naar Turkije ging...

Maar van de verzorgers is het vreemd dat ze je nicht niet bellen ofzo dat het niet ging zodat je nicht iets anders kon vinden.

Succes iig met het verzorgen van het dier

Rayorgy
Berichten: 380
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Santpoort-noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 22:23

oke, volgende keer beter:P Maar hoe kan me nicht er iets aan doen als ze in Turkije zit. Ze kon hem niet mee nemen en anders moest ze hem verkopen of naar de slagerij brengen (Hij was nog een klein beetje kreupel) Het waren de vriendinnen van mijn vriendin en Georgy was een beetje bang voor mensen... Ik kan georgy gewoon pakken dus ik denk dat ze het verkeert aanpakte Ze verzorgde ze pas toen ze naar Turkije ging omdat ze daar moest wonen. Ik vind het erg flauw maar misschien is het wel een beetje begrijpelijk waarom ze niet kwamen want Geogry is een best druk paard en als hij je niet kent zal hij zich ook niet laten vangen. Hij kan ook als je hem poetst heel erg vervelend zijn (Hij gaat de hele tijd rondjes draaien en vergeet continu dat hij vast zit) maar dit komt omdat hij de laatste tijd gewoon niet vast heb gezeten

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:35

Je weet toch van te voren wel dat je naar Turkije gaat als je er gaat wonen? Verward
Een hele tijd van te voren dus...dan heb je tijd genoeg om goede verzorgers te zoeken IMO

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 22:40

En anders moeten ze maar geen dier nemen hoor....

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 11:33

Ik kan een paard dat 9 jaar niet is gereden Lachen
Is 2 jaar gewoon lekekr in de wei gezet, omdat de eigenaresse er niet mee rop dufde na het krijgen van haar kind Lachen

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:19

Maar er is een verschil tussen niet rijden en niet verzorgen he;)

Rayorgy
Berichten: 380
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Santpoort-noord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 22:16

:S Me nicht HAD verzorgsters