Black-as-Night

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Black-as-Night

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 14:15

Heeft iemand van jullie al eens gehoord van/ ervaring met Black-as-Night?
Dat is een voedings suplement voor zwarte paarden, die in de zomer meestal lichter worden. Vond een topic hierover in een duits forum en daar waren een paar die het bij een NL-distributeur bestelt hadden.
Voor degene die het na willen lezen, het produkt wordt hier voorgesteld (in het engels, is Amerikaanse firma!) : http://www.chevalinternational.com , als je de Ned. distributeur wil vinden, moet je op "European Distributors" klikken. (is Fa. Jordens, in Grathem).
Ben eigenlijk wel super nieuwsgierig naar dat spul; ook mijn Dikke word in de zomer rood-bruin, terwijl ´ie eigenlijk zwart is! Natuurlijk is dat niet erg, maar ik zou er niets op tegen hebben als ´ie het hele jaar door mooi zwart zou zijn Lachen !

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 14:34

Ik heb gehoord dat het dus echt geldklopperij is en niet veel uithaalt. Als je echt niet wilt dat je pony in de zomer verkleurt is het meest afdoende: deken op, of helemaal overdag binnen laten staan.

Ik zou het op zich wel een leuk gezicht vinden. Een seizoensgebonden kleur op je paard...en nog gratis ook!

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 02:29

Ik heb het gebruikt voor mijn zwarte (maar is altijd bruin) andalusier.
Heb gelijk de grootste emmer besteld en is ook nog hartstikke duur.
Het resultaat: totaal GEEN verschil. De rode glans bleef gewoon rood.
Het is zonde van je geld.

groetjes yvonne

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 12:09

Hmm... daar was ik al bang voor Scheve mond , het is natuurlijk ook niet echt belangrijk, maar ik had het wel leuk gevonden als m´n Dikke gewoon eens lekker zwart was gebleven Knipoog . Maar... ik laat hem daarom echt niet in de box staan hoor, of als het warm is met een deken op!!!!