bellen ze van school, u zoon....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

bellen ze van school, u zoon....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 14:03

heeft een ongelukje op het schoolplein gehad Verward
of je even snel kan komen, ja uiteraad.
de boel de boel gelaten en als een speer naar school Scheve mond
en daar zit dennis Huilen , snikkend in de grote stoel van de juf,
met een doek vol bloed
even eronder gekeken, ja hoor, een flinke jaap in zijn voorhoofd.
dus wij als een speer weer naar de dokter,
hoi dokter daar zijn we weer Haha!
dokter:dennis wat heb je nu weer Bloos
dennis: gevoetbalt met een fles!!
dokter: even kijken hoor, mmmmmmm jammer voor je, we moeten plakken. Scheve mond
dennis: jammer want nu mag ik niks uitzoeken
(voor iedere hechting moch hij dan iets uitzoeken)
dus dennis zijn snee is geplakt en zitten een paar hechtpleisters op.
en ligt nu met een zeer hoofd op de bank. Scheve mond

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Leo

Berichten: 50098
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:05

Gevoetbalt met een fles Bloos!

Nouja, in ieder geval beterschap!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:05

ahw god. Hoe uit is Dennis dan??

Iets uitzoeken voor elke hechting hoe verzinnen ze het he.. Haha!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 14:13

nee die regel hadden we zelf verzonnen, aangezien hij behoort tot de afdeling pechtvogels. Hij heeft namelijk voor de grote vakantie zijn vingers gesneden aan het riet, en toen hadden we gezegt , voor iedere hechting een kadootje
dennis is overigs 9 Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:31

Ik was vroeger ook zo een brokkenpiloot/pechvogel!
Wanneer ik in het ZIEKENHUIS kwam in Den-haag werd er al gezegt "Dag mevrouw van Koppen. Neemt u maar plaats hoor. Een arts komt u zo meteen halen!"
Met een beetje geluk groeit hij daar wel uit! (al hoewel, ik kom toch ook nog regelmatig bij de dokter/ziekenhuis Bloos )

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:32

whahaha Die cadootjes zijn leuk joh Haha!
Hoeveel hechtingen had hij Tong uitsteken
naja, wens hem maar beterschap Tong uitsteken

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:32

Jeetje, je zal je wel dood geschrokken zijn.
Nou, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je zoontje snel weer de oude is.

Jaike, wat ben je toch een topper!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:46

Monster schreef:
whahaha Die cadootjes zijn leuk joh Haha!
Hoeveel hechtingen had hij Tong uitstekennaja, wens hem maar beterschap Tong uitsteken


Ik neem aan 0 aangezien ze gingen plakken... Knipoog Geef je zoon maar een extra knuffel... enne... hoe zit het met de regels voor kadootjes wat betreft het plakken? Knipoog

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 14:54

vikki schreef:
Ik neem aan 0 aangezien ze gingen plakken... Knipoog Geef je zoon maar een extra knuffel... enne... hoe zit het met de regels voor kadootjes wat betreft het plakken? Knipoog


tja plakken doet geen zeer Haha!
wat denk je, tuurlijk kreeg hij wat voor de schrik,
hopelijk maakt hij er geen gewoonte van Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:44

Zo ken ik er ook 1. Kwamen vorig schooljaar net thuis, snel allebei naar het toilet wegens hoge nood, triiiing telefoon: kunt u even komen u dochter heeft een ongelukje gehad en ik denk dat u er even mee naar de dokter moet. Allebei dus meteen de auto weer in mama naar binnen papa met draaiende motor wachten.. zat dus ook bij de juf op schoot met een theedoek om haar hand. Had een ventje uit haar klas een putdeksel opgetild en madam wilde er wat uitpakken.. en toen liet dat ventje de putdeksel los... auwtsch! Gelukkig had ze alleen een topje van haar duim ertussen gehad maar dat bloedde natuurlijk als een gek. Naar de dokter.. helemaal histerisch van pijn, schrik en bloed.. haar nageltje was eraf samen met het topje van haar duim. Dat was dus een tijdje lastig want ze kon maar 1 hand fatsoenlijk gebruiken (ander durfde ze niet) en gehecht kon het niet worden dus het moest vanzelf genezen. Maar ja.. wel om de 2 dagen verband verschonen.. wat een ramp! Gelukkig is het mooi genezen en heeft ze er geen last meer van.. en het had natuurlijk veel erger kunnen zijn maar voor een meisje van 5 was dit al ingrijpend genoeg. Ze is er erg van geschrokken en de rest van de klas/school ook. De putten kunnen inmiddels niet meer open en degenen die het van dichtbij meegemaakt hebben zullen ook ergens anders niet gauw meer aan een putdeksel komen.

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:09

Ach die kleine boef!
Wens hem maar beterschap !

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:09

Jeetje dat was vast wel even schrikken. Beterschap ermee.
Hoop dat hij ervan geleerd heeft en niet opnieuw gaat voetballen met een fles...

Let love shine so bright

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 18:26

bedankt voor lieve reacties, dennis zelf snapt niet dat er mensen zijn die hij niet ken, hem beterschap wensen, vind het maar een rare site bokt!!!
zijn hoofd kleur mooi blauw groen en er zit een lekker bult.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:40

ahh arm kind
wens hem maar beterschap Lachen

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:50

Haha, zelf pleeg ik ook regelmatig dergelijke telefoontjes, en het zijn vaak naar dezelfde ouders ja Haha!
Arm mannetje, maar hij groeit er vast wel overheen...ooit!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:06

Och arme. Ach gut Op een gegeven moment komt het goed met 'm hoor. Haha!
Ik was vroeger ook zo'n wild geval.

Op je blote voeten over de straat rennen en met je grote teen een tegel raken = topje van teen eraf + nagel + breuk in onderste kootje en ontwricht gewricht (het knakt nog steeds als ik 'm buig en weer strek). Inderdaad verbandjes wisselen is dan niet leuk.

Op de ochtend van een schoolreisje vol opwinding, op het schoolplein wachten op de bus en dan komt de bus en dan struikel je = Gat in je hoofd en hechtingen + hersenschudding dus geen schoolreisje.

Door de klas heen rennen achter een klasgenootje aan en struikelen en met je oog een stoelleuning raken = losflapje ooglid dus naar de dokter voor te plakken.

Ik ben vroeger dermate vaak op m'n kop gevallen dat ik nog steeds een bult op mijn voorhoofd heb.

Zelfs vorig jaar nog een staaltje lompigheid door haast te hebben en op mijn werk de parkeergarage in te rennen, op weg naar m'n auto, waar van dat gecoate beton ligt met hoge hakken = op je achterhoofd landen en een zware hersenschudding of die paar maanden daarvoor dat ik snel naar de 1e verdieping moest en de trap op wilde rennen maar misstapte toen ik bijna bovenaan was en zo een gegalvaniseerde trap afstuiterde.

Helaas kreeg ik er geen cadeautjes voor, da's wel weer jammer.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:19

hihi, het zijn idd vaak dezelfde. Sommige vallen en hebben niets en een ander heeft meteen een diepe snee oid.

Wij hebbe op stal ook zo'n 'geval'

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 19:23

Roos schreef:
Och arme. Ach gut Op een gegeven moment komt het goed met 'm hoor. Haha!
Ik was vroeger ook zo'n wild geval.

Op je blote voeten over de straat rennen en met je grote teen een tegel raken = topje van teen eraf + nagel + breuk in onderste kootje en ontwricht gewricht (het knakt nog steeds als ik 'm buig en weer strek). Inderdaad verbandjes wisselen is dan niet leuk.

Op de ochtend van een schoolreisje vol opwinding, op het schoolplein wachten op de bus en dan komt de bus en dan struikel je = Gat in je hoofd en hechtingen + hersenschudding dus geen schoolreisje.

Door de klas heen rennen achter een klasgenootje aan en struikelen en met je oog een stoelleuning raken = losflapje ooglid dus naar de dokter voor te plakken.

Ik ben vroeger dermate vaak op m'n kop gevallen dat ik nog steeds een bult op mijn voorhoofd heb.

Zelfs vorig jaar nog een staaltje lompigheid door haast te hebben en op mijn werk de parkeergarage in te rennen, op weg naar m'n auto, waar van dat gecoate beton ligt met hoge hakken = op je achterhoofd landen en een zware hersenschudding of die paar maanden daarvoor dat ik snel naar de 1e verdieping moest en de trap op wilde rennen maar misstapte toen ik bijna bovenaan was en zo een gegalvaniseerde trap afstuiterde.

Helaas kreeg ik er geen cadeautjes voor, da's wel weer jammer.


He jij kan een kind van mij zijn, precies dennis Haha!
ook met schoolreisjes, o jee dennis in me groepje, nou neem maar pleisters mee Haha! ik hoop dat hij er gauw over heen groeit, dadelijk word ik nog aangeklaagt voor mishandeling Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 19:24

mmmmmmmmmm zag in je profiel dat je 28 was Verward Haha! gaat niet lukken hahhahahaha

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:26

Aaah. Beterschap!! Ach gut

Ja, ik ben zelf ook vroeger ns heel hard gevallen van mijn fiets op een prikkeldraad Bloos en heb dus nu nog een bult op mijn voorhoofd ... Ook had ik paar hectingen in mijn lippen waardoor ik poosje niet kon eten en dus alleen met rietje kon drinken, eten etc... En een gebroken vinger paar jaartjes geleden (2 geloof ik) en heel vaak blauwe plekken (auwie Scheve mond )

Maar ondanks alle dingen ben ik toch Haha! (Na regen komt zonneschijn, zeg ik altijd... Bloos )

"Ge-ge-ge-ge-ge"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, Angie91, Facebook, fohadie, hel1, MarieAnne, Miran, mmajar, Pinacolada, Prins85, SemrushBot, Shiloh, Skye93, Tigress en 174 bezoekers