Wie 21 en 22 aug. Oud- Beijerland?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Wie 21 en 22 aug. Oud- Beijerland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 12:03

Zijn er nog mensend ie deze 2 dagen hier rijden????
Ik rij mee in het L2, ben al een paar maanden niet meer gestart, dus ben benieuwd hoe hij het gaat doen... Haha!


Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:27

Daanboy rijd dan m1

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:09

Ikke ik rij in de m1 2 dagen!

Crossende Welshruiter#1
L1 6 winst :Nicolai:: Sunday L :L1 2 Winst
IK BEN REGIOKAMPIOEN GEWORDEN MET SUNDAY L

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:09

ik ben daanboy

Crossende Welshruiter#1
L1 6 winst :Nicolai:: Sunday L :L1 2 Winst
IK BEN REGIOKAMPIOEN GEWORDEN MET SUNDAY L

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 00:25

zaterdag jureren en zondag rijden

-

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 00:30

ik rij ook mee, zaterdag Z2 en kur, en zondag Z2.

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 12:28

WWWiske....

Welke rubriek moet je jureren?
Zitten hier al slachtoffers bij... Knipoog

Wel hopen dat de weergoden meezitten... Scheve mond [/quote]

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:38

Tequiro schreef:
WWWiske....

Welke rubriek moet je jureren?
Zitten hier al slachtoffers bij... Knipoog
Scheve mond


Pony's !!!!!!! Tong uitsteken en eh, slachtoffers hoeven er niet te zijn hoor, ik geef geen punten, jullie rijden ze zelf!!!!! en als je dus aardig rijdt, rijd je vanzelf goede punten, simpel he? Haha!

-

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 08:59

Goede instelling OK dan!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:23

IK doe ook mee in de L2.. eerste keer L2, dus verwacht er he-le-maal niks van.
Had me ingeschreven, maar kreeg een melding dat ik reserve stond. Heb er verder ook niks mee gedaan, en alleen maar getraind voor de regio.
Mijn i n structrice is ook op vakantie hahaha...
We zien wel! Het lijkt me iig een leuk concours, en het is een goede inkomer zo vier proeven over twee dagen..

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 13:17

Ja ik heb je zien staan op de startlijst.

Als het weer een beetje meezit komt het vast wel goed OK dan!
En anders doen we samen mee voor de poedelprijs Knipoog

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:17

hahaha, ja das goed!
Als hoeveelste moet jij starten? Hebben we misschien nog wel een meeting!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 08:55

Ik heb moet als 23e ik zit bij de laatste 3.

Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 17:09

Ik ben er ook. Zou oorspronkelijk beide dagen B en L2 starten met twee paarden, maar helaas is mijn eigen knollie weer eens kreupel, dus ben alleen te bewonderen in de B Haha! Ik baal ervan, heb met m'n eigen paard de vorige 2 keren ook ingeschreven gestaan, maar ben nog nooit geweest! Boos! En nu weer niet, heb alleen geluk dat ik nog een ander paard kan starten nu.

Nou ja, ik heb er zin in! Hoop dat het weer een beetje goed is. Droog is goed genoeg, niet warm want dan komen er vliegen hehe... We gaan met een heel cluppie van stal, dus moet wel leuk worden in ieder geval Lachen

*Hé hallo, kijk me eens het gras zien groeien. En iedereen maar denken da 'k niets doe...*

Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:14

Ik keek naar buiten vanochtend, nadat ik wakker was geworden van een onweersklap en bedacht meteen dat ik misschien wel weer eens te vroeg gejuicht had.

Ik weet niet hoeveel water het terrein van Oud-Beijerland aan kan, maar als het niet snel stopt met regenen, vrees ik dat we naar de wedstrijd kunnen fluiten.

Weet iemand hoe het terrein er daar bij ligt en of het ondanks deze plensbuien vast nog wel te berijden is? Of zal het worden afgelast als het niet snel droog wordt? Ik weet niet hoe snel ze dat zullen doen...? Te meer vanwege het grote aantal starts, dat zal dan een dure telefoonrekening worden...

*Hé hallo, kijk me eens het gras zien groeien. En iedereen maar denken da 'k niets doe...*

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:11

Het zijn grasvelden, (vorig jaar met wite hekjes afgezet) ook het losrijden is op gras, behalve de Z banen, die zijn op zand en de Z moet losrijden in een binnenmanege, maar het zal toch wel meevallen met het regenen? ze voorspellen redelijk droog weer voor het weekend, voor de zekerheid lekkere grote schroeven meenemen!!!!!

-

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:28

IK rij ok meeeeeee in de m1 a-b dat weten jullie wel ik heb een zwarte pony ik heb een oranje trui aan en ik rij bij de develruiters en wij hebben eeen licht blauwe bus

Crossende Welshruiter#1
L1 6 winst :Nicolai:: Sunday L :L1 2 Winst
IK BEN REGIOKAMPIOEN GEWORDEN MET SUNDAY L

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:28

IK rij ok meeeeeee in de m1 a-b dat weten jullie wel ik heb een zwarte pony ik heb een oranje trui aan en ik rij bij de develruiters en wij hebben eeen licht blauwe bus

Crossende Welshruiter#1
L1 6 winst :Nicolai:: Sunday L :L1 2 Winst
IK BEN REGIOKAMPIOEN GEWORDEN MET SUNDAY L

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:43

daanboy schreef:
IK rij ok meeeeeee in de m1 a-b dat weten jullie wel ik heb een zwarte pony ik heb een oranje trui aan en ik rij bij de develruiters en wij hebben eeen licht blauwe bus


Zeker weten dat ik je ga zien rijden Haha!

-

Eliana

Berichten: 5452
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:07

ik heb zaterdag ochtend bij de b ponys en smiddag bij de ab ponys geholpen met de hekjes open doen Tong uitsteken

Shetland bokker #7

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:23

Ik ben vanmiddag ook wezen kijken.
Heb bij het Z2 na 3-en nog foto's gemaakt, dus als er toen iemand gereden heeft, er zitten best leuke tussen!

'Als het regent in mei, is april voorbij'

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 09:25

Op de zaterdag ochtend na denk ik dat de weergoden ons toch nog best gezind waren.
Zeker zondag hadden we mooi weer.
Ik was zelf heel tevreden over het weekend.
Zaterdag de eerste proef te kort losgereden en vond ie ales nog wel heeeeeel erg spannend in de rind was ie er ook niet zo fijn aan en schrok hij ook diverse malen van de vlag die langs de bak stond, ik vond het zelf niet goe dgaan maar de jury was goed gezind en ik had 160 (-2) ik moest hem een keer op de volte zetten toen hij schrok.
De tweede proef ging een heel stuk beter alleen maakte ik een foutje door bij de verkeerde letter in galop aan te springen ik was eerste Haha! met 168 (-2)
Zondag er eerder op gaan zitten en hij begon goed aan zijn eerste proef...en toen was er een prijsuitreiking en ging de mensen klappen...en daar kan ie niet tegen dus ging ie af als een raket...ik doorrijden...spanning er weer iets af...gebeurd het nog een keer...ging ie weer af als een raket..ik baalde flink kon de spanning er niet meer af krijgen en ik had 144 de 2e proef liep ie weer fijn en maakte ik wederom een blunder Bloos sprong nu ook weer bij de verkeerde letter aan in galop nu in de rechter galop...lekker slim.... maar ik had 167 (-2).
Dus toch weer 3 puntjes erbij, ik was tevreden hij was ale en tijd niet mee geweest dus hij heeft het goed gedaan OK dan!


Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:35

Hmmmzzz. Ik had liever de regen dan de zon Haha! Want zaterdagochtend liep mn paardje als een zonnetje (en dat in de regen dus!). Niet op z'n best, maar wel goed. Helaas vielen de punten van de eerste proef wel wat tegen: 147 Boos! De tweede proef had ik 160 en dat was meer in de richting die ik verwacht had, ook van de eerste had ik zoiets verwacht want hij liep ze beiden zo ongeveer hetzelfde.

Maar goed, toen kwam zondag... En jawel de zon scheen. En waar zon is zijn vliegen en waar vliegen zijn valt niet te rijden met mijn paardje Huilen Hij voelt één vlieg, en houdt de rest van de dag niet meer op met losklikken van je teugel. Ook wordt ie er ontzettend gespannen van en hij is van zichzelf al erg heet, dus dit maakte hem nog heter. Ik had tijdens het losrijden al het idee dat ik die proeven wel kon vergeten... De 155 punten (ja hoe krijg je het voor elkaar, 155...) van de eerste proef vielen me dus ontzettend mee, want de 145 punten van m'n tweede proef waren een stuk eerlijker naar mijn gevoel. Het ging echt voor geen meter en bij deze hoop ik dat alle vliegen op de wereld nu verzuipen Haha!

Al met al was het wel een ontzettend leuk weekend, en ben ik toch blij met m'n ene puntje Knipoog

(en mocht er iemand nog ontzettend goeie vliegentips hebben, please tell me! Ik heb echt van alles geprobeerd (vliegenspray en veel ook, knoflook enz.), maar hij is er zoooooooo gevoelig voor. Dus iemand met de gouden tip: HELP!)

*Hé hallo, kijk me eens het gras zien groeien. En iedereen maar denken da 'k niets doe...*

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 09:09

Ja klopt als de zon door kwam zaten er allemaal irritante vliegen...
En de vliegenspray hielp bij die van mij ook niet....

Gefeliciteerd met je winstpunt!
In welke klasse heb je gereden?

WWWiske
Berichten: 1187
Geregistreerd: 12-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 09:35

in Belgie verkopen ze een goed spulletje wat ik altijd haal: Fly Ban, kost wel 35,00 voor een liter, maar het helpt wel erg goed vind ik, in Nederland is het niet te koop omdat het de vliegen behoorlijk uitroeit Knipoog ook de Dazenspray van Atex ( 17,50 voor 750 ml.) helpt goed tegen vliegen vind ik.

-


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 30 bezoekers