Waar headset kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Waar headset kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 15:49

Waar kan je die dingen kopen en wat zijn de kosten ongeveer? Ik ben in het bezit van alleen een buitenbak en soms als de wind wat harder staat dan hoor ik de helft van de tijd niet wat mijn instructie aan het brullen is Bloos Dus misschien is een headset voor ons een oplossing Verward
Maar waar koop je die en wat kost het?

Nano05

Berichten: 2195
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: hier en niet daar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:52

Bij halffords, daar zijn ze meestal goedkoper, maar uiteraard ook bij telefoonwinkels, dus waar je hem gekocht heeft. Anders kijk je eens op marktplaats, hier worden ze ook vaak 2dehands aangeboden.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:57

ik heb hem gekocht bij www.conrad.nl die bezorgen thuis, je kunt ze idd ook bij een telefoonwinkel kopen. het werkt heel fijn, geeft veel rust en vooral in een drukke bak, of bij veel wind is het zalig lesgeven! *LOL*
ik heb portofoons met vox erop (als je praat hoort de ander het automatisch, je kunt ook zonder fox nemen, maar dan moet je een knopje indrukken als je praat) ze zijn ook af en toe in de aanbieding bij Lidl of Aldi!!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 16:01

Ik ben BlonT, maar moet dat met een portofoon? Dat is toch gewoon een oortje voor de ruiter en iets anders voor de andere persoon?
Ik ga in elk geval even op de site van conrad kijken.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:05

Afbeelding

Compacte portofoon in het 433 MHz-bereik als ideale begeleider tijdens de hobby, vrije tijd of het werk. Door de praktische VOX-functie (automatische spraakbesturing) blijven de handen vrij. De intercomfunctie is ideaal voor motorrijders. Wanneer de desbetreffende headset wordt aangesloten kunnen bestuurder en passagier net als bij de telefoon rechtstreeks communiceren. Op de luidspreker- en microfooningang kunt u verschillende microfoon- en luidspreker- combinaties (bijv. helmsets enz.) aansluiten.

de ruiter doet de portofoon in of aan zijn rijbroek, de instructeur staat aan de kant met de portofoon, beiden hebben een oortje in, de ruiter hoort de instructeur, maar kan niet terugpraten, de instructeur kan met normaal volume lesgeven

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 16:09

Bedankt, die ga ik eens even opzoeken ( en vooral de prijs Haha! )
Ik keek net even bij www.reduson.nl maar dan ben je voor het instructiesysteem 1.330,- kwijt en dat vind ik een beetje veel.
Maar Rhijnauwen, jij hebt die blauwe? En dat werkt goed? Geen ruis bij wind oid?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:13

cornelie schreef:
Maar Rhijnauwen, jij hebt die blauwe? En dat werkt goed? Geen ruis bij wind oid?

nee, ik heb niet deze, die ik heb kon ik zo gauw niet vinden, het is wel een soort gelijke en de ruis valt reuze mee! (het is zo wie zo altijd beter te verstaan dan zonder!)
en de prijs van deze is ook aamzienlijk lager dan Reduson! (ik had daar ook naar gekeken, maar schrok erg van de prijs, het is wel een super mooi systeem!)

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 16:14

Oke, nog een blonde vraag Haha!
Heb je dan dus 2 portofoons nodig? Dus dan moet ik er 2 aanschaffen?
( bedankt voor je geduld alvast Lachen )

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:21

cornelie schreef:
Oke, nog een blonde vraag Haha!
Heb je dan dus 2 portofoons nodig? Dus dan moet ik er 2 aanschaffen?
( bedankt voor je geduld alvast Lachen )

idd 2 portofoons ( 1 voor de ruiter en 1 voor de instructeur) plus 2 headsets (oortjes) + eventueel batterijen of oplader

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 16:26

Bedankt Lachen
Ik ben over een week jarig dus dan is dit een leuk cadeautje Knipoog