Aan Zep (moderator): Closed Threads

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Aan Zep (moderator): Closed Threads

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 22:31

Beste Zep, ik begreep dat jij de moderator van bokt.nl bent.
Het viel mij op dat je de topic 'aan de teugel krijgen' geblokkeerd hebt. Kan je mij uitleggen waarom?

Jouw argument "er zijn al onmogelijk veel topics over dit onderwerp, en omdat dit topic niets toevoegt naar mijn mening zet ik het op slot"

Vind ik onredelijk. Je weet nooit waar een discussie heengaat en dit had best een totaal nieuw punt kunnen aansnijden. Bovendien vind ik dat elke open vraag, als het maar betrekking heeft op het onderwerp van het forum, gesteld kan worden, ongeacht of het nu al besproken is of niet.

Een argument als, het kan technisch problemen voor mijn server opleveren vind ik wel plausibel. Als dit (of een dergelijk) het geval is heb je mijn begrip.

Als dit niet zo is hoop ik dat je in het vervolg iets zorgvuldiger hiermee kan omgaan. Ik vind het nl. een behoorlijke dooddoener voor een forum om elk topic wat ooit beschreven is te sluiten zonder een degelijk argument.

Verder ben ik ontzettend blij met dit forum en prachtig werk!
MVG Manuel

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 22:45

Zep heeft volkomen gelijk.

Ik snap dat je een beetje gepikeerd bent omdat een van je eerste reacties op bokt gelijk op slot gaat. Lekkere binnenkomer. Als je al wat langer mee had gelezen, dan had je waarschijnlijk geweten dat het onderwerp 'aan de teugel' 'hulpteugels' en alles van die strekking al dermate is uitgekauwd dat er echt niets nieuws meer uit komt. Iedereen heeft z'n zegje zo langzamerhand al gedaan. Die discussie gaat echt geen interessante nieuwe wending meer nemen nadat hij al tig keer gevoerd is.
Ik snap dat het voor jouw nieuw is, maar voor de meesten hier is het dat niet, en het komt iedere keer weer op hetzelfde punt uit.

Gebruik anders eens de zoekfunctie, of lees eens een flink aantal pagina's op RT. Dan kom je die discussie ongetwijfeld heel vaak tegen!

Duidelijk zo?

En welkom hier natuurlijk! Veel plezier!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 01:03

Margreet schreef:
Zep heeft volkomen gelijk.

Ik snap dat je een beetje gepikeerd bent omdat een van je eerste reacties op bokt gelijk op slot gaat. Lekkere binnenkomer. Als je al wat langer mee had gelezen, dan had je waarschijnlijk geweten dat het onderwerp 'aan de teugel' 'hulpteugels' en alles van die strekking al dermate is uitgekauwd dat er echt niets nieuws meer uit komt. Iedereen heeft z'n zegje zo langzamerhand al gedaan. Die discussie gaat echt geen interessante nieuwe wending meer nemen nadat hij al tig keer gevoerd is.
Ik snap dat het voor jouw nieuw is, maar voor de meesten hier is het dat niet, en het komt iedere keer weer op hetzelfde punt uit.

Gebruik anders eens de zoekfunctie, of lees eens een flink aantal pagina's op RT. Dan kom je die discussie ongetwijfeld heel vaak tegen!

Duidelijk zo?

En welkom hier natuurlijk! Veel plezier!

Dat snap ik ook Margreet Lachen Maar eeh..iemand die hier net nieuw is, en een vraag wil plaatsen, weet wellicht nog niet hoe de zoekfunctie werkt en dergelijk. Ik snap de beweegredenen van Zep volkomen, maar misschien had ze eerst eens moeten kijken naar degene die het topic startte voor deze te sluiten.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 01:07

En omdat je hier nieuw bent, is het misschien ook makkelijk om te weten dat je Prive berichten kunt versturen, dan hoeft niet heel Bokt mee te lezen.
Dus misschien zou je volgende keer een PB-tje (=prive berichtje) kunnen sturen naar de Moderator.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 03:53

Op het gros van de fora op Internet zijn kreten als UTFS (Use The F*cking Search) en RTFM (Read The Fine Manual) erg standaard kreten. Voor de vaste bezoekers is het gewoon niet echt fun om iedere keer maar weer dezelfde vragen met dezelfde antwoorden voorbij te zien komen.

Misschien is het handig als we een keer een sticky topic maken met een overzichtje met deze FAQs (Veelgestelde vragen dus)... Maar da's iets voor later.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 09:04

via priveberichten graag