Halverwege het jaar een startkaart aanvragen??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Halverwege het jaar een startkaart aanvragen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 23:12

Ik heb begrepen dat je een startkaart voor een jaar hebt/neemt/koopt.
Je betaald per jaar je lidmaatschap (tientje ofzo?) en daarnaast je startkaart/coupons (60 piekies Verward )
Je kunt dan 1 jaar starten, volgende jaar weer opnieuw aanvragen.

Klopt dat?

En zo ja, van wanneer tot wanneer loopt dat jaar? Van Januari t/m december of gewoon vanaf wanneer je lid bent geworden?

Zoals jullie wel merken, ik ben aan het informeren naar een startkaart Bloos
En aan het kijken wat ik er mee kan, wat het me kost en wat het me opbrengt. (Nog steeds die twijfel... )


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 00:18

Het jaar is idd gewoon een kalenderjaar dus van januari tot december. Bij de NBVR was het wel zo dat als je in het laatste kwartaal nog een startkaart aan vroeg, dat je dan maar de helft hoefde te betalen.
Ik weet niet hoe dat nu geregeld is, nu het 1 grote organisatie is.

Voor de rest: gewoon doen Jantina, je had toch hele goede punten pas.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 07:53

hai jantina

ik kan me herinneren dat je inderdaad aan een proefwedstrijdje ofzo mee ging doen. Hoe is dat verlopen???
Goed, omdat je het over een startkaart hebt??

ik mag 20/21 april HC in de B starten.........brrr bibber de bibber

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 09:16

Mirage, het ging inderdaad eigelijk heel goed. Ik had 159 punten bij een strenge jury. Tenminste dat werd mij gisteren in de les verteld.
Gisteren in de les ging het weer goed, voor ons doen in ieder geval zeker. Mijn instructrice zei dat we niet slechter geworden waren. Dat is een compliment *LOL* Ze is best streng. (prettig vind ik dat wel trouwens)

Eigelijk zou ik het dus gewoon moeten doen, maar ..... nou ja......
*LOL* Ik ben nou eenmaal een twijfelkont, ik ben van plan ook weer wedstrijdjes te gaan rijden met mennen enzo. Kan ik dat gecombineren, is daar tijd voor. Als ik een startkaart heb, zit er wel een stok achter de deur, dat wel! Dan moet ik wel rijden.
Maar aan de andere kant, straks krijgen we een terugval en gaat het niet meer zo goed, ga ik dan nog steeds vooruit. Vroeger ben ik eeuwig blijven hangen met 1 puntje in de B. Oke, toen was ik 13 ofzo, kan je niet vergelijken. Maar toch Haha!
(nou ik hoor mezelf tiepen, ik ben wel een hele erge twijfelkont volgens mij Knipoog )

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 16:18

hai
je bent gewoon veel te onzeker!
Doen!!! Tuurlijk zak je niet in niveau terug. Als je gewoon lekker blijft rijden op z'n tijd is er niets aan de hand.
En ja, er zullen misschien wat periodes zijn dat het even wat minder gaat, maar dat komt wel weer goed...(he, wat klink ik wijs he....)

die onzekerheid ken ik wel hoor.
ik ga dan eind april m'n eerste echte B wedstrijdje rijden, en af en toe word ik zwetend wakker (bij wijze van spreken dan hoor)
Maar dan denk ik , wat heb ik gedaan............ik kan nog geen eens normaal aanspringen in galop............

159 vind ik echt goed hoor!!!!
hardstikke leuk; ga ervoor!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 35 bezoekers