Destiny gaat weer naar de DA.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Destiny gaat weer naar de DA.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 17:07

het lijkt wel of ik een abonnement heb op de DA ofzo, maargoed destiny gaat er weer naartoe, deze keer voor een infuus Tildren en dan wordt er ook meteen naar haar gebit gekeken(wat vrij slecht was de vorige keer dat er wat aan gedaan is....)

voor degene die het niet weten, desje heeft ruim 6 jaar geleden spat gekregen, dat is na een jaar rust in de wei vergroeid, en toen kon ik weer gaan rijden, niet veel later bleek dat ze aan alle2 haar voorbenen HKO fase 4 heeft en dus stond ze weer een tijdje stil

toen kreeg ze speciaal beslag en ze liep weer super, M1 dressuur en L springen en daarna kreeg ik Quentin en werd desje recreatief bereden.
helaas kreeg ze 2,5 jaar geleden last van haar linker achterbeen, en stond ze letterlijk op 3 benen, na heel wat foto's maken etc bleek dat de spat(die zit normaal in de spatgewrichtjes, vlak onder het spronggewricht) verder was gaan woekeren, en dat heel haar spronggewricht was aangetast. een oplossing was er niet voor Scheve mond

desje heb ik weer mee naar huis genomen, na 3 dagen in Someren te zijn geweest, en ik besloot afscheid van haar te nemen, want ze had echt teveel pijn

tegelijkertijd was Q kreupel en stond bij mn eigen DA op stal(die werkt samen met someren en had desje eerst bij hem gehad maar doorgestuurd naar someren) dus ik had het helemaal gehad Scheve mond
toen ze dus alle2 weer thuis waren stond mn DA ineens voor de deur, hij was bij de buren geweest en hij wilde eigenlijk wel weten hoe het nu met desje ging en nog een keer naar Q kijken(daar had hij niets bij kunnen vinden en daar baalde hij van omdat Q toch niet helemaal goed liep)
en toen liep desje in stap gewoon zuiver

maargoed om een lang verhaal kort te maken, ik moest desje nog maar even laten staan, kijken hoeveel ze nog verder opknapte en dan kon ik alsnog besluiten wat ik zou doen

desje ging steeds beter lopen en ik maakte zelfs af en toe weer een stapritje met haar

in januari/februari dit jaar heb ik haar een infuus met Tildren gegeven(baal er achteraf van dat ik dat niet eerder heb gedaan!!) en na 3 weken kon ze weer galloperen met een echte sprong, helaas is de Tildren nu uitgewerkt en loopt ze weer moeilijker, ook van rechtsachter krijgt ze nu last lijkt het wel.

omdat ik net een huis heb gekocht, en nog allerlei andere dingen die je in een nieuw huis nodig hebt(compleet nieuwe slaapkamer, een diepvries etc etc) had ik zoiets van ja ik wil desje helpen, maar zonder geld houdt het op
heb het er met mn vriend over gehad en die kwam met het geniale plan om dan maar wat langer te wachten met het verbouwen van de garage en het plaatsen van een schutting om de tuin, en eerst desje te helpen Lachen

dus ik de DA gebeld wat hij er van vond, en hij zei dat hij niet had verwacht dat desje zo goed op 1 behandeling zou reageren, omdat paarden die zo kreupel waren als zij pas verbeterden als ze 2 maanden na de 1e behandeling een 2e behandeling kregen, dus hij zag het wel positief in!

dus maandag 30-8 krijgt ze opnieuw een infuus Tildren, ik hoop dat het net zo goed helpt als de vorige keer, want dat betekend dat desje gewoon bij mij kan blijven Lovers

Afbeelding

zo liep ze met spat&hko en toen de spat al verder was gaan woekeren en ze in Someren zeiden dat ze afgemaakt moest worden.
ze liep eerst op 3 benen maar herstelde uit zichzelf zo goed dat ze een maand of 8 later weer zo kon draven Lachen
Afbeelding

en vorig jaar zomer, nog nat van het wassen
Afbeelding

tijdens een stapritje poseren in een wortelveld Knipoog
Afbeelding


en haar koppie Lovers
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 21-08-04 17:33, in het totaal 2 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


scooby09

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:18

Hoi ik ken je verhaal en ik hoop dat ze er weer goed op reageerd.
Jammer dat die behandelingen zo duur zijn.
succes de 30 ste

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:19

ze is mooi!
veel succes!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:45

Zal vast wel weer aanslaan hoor ! ik hoop dat het deze keer ook langer duurt voordat het uitgewerkt is !!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:52

Ik hoop voor je dat ze erop reageert!
Hoeveel kost zo'n behandeling? Mijn pony Laetitia heeft namelijk ook spat...

Don't dream your life, live your dreams!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:54

Ik hoop dat het weer zo goed aanslaat en dat Desje inderdaad nog langer bij je kan blijven. Ik vind het ook een ontzettend mooie pony om te zien. Ik ben benieuwd hoe het uit gaat werken. Heel veel succes.

Trouwens wel lief van je vriend dat hij ook vind dat Desje voor de schutting en de garage komt. Echt super zo'n mannetje...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:23

tojnge, het is me wel een kostenplaatje die Tildren, maar ik hoop dat het resultaat nu wat langer aanhoudt. toch fijn dat het wel degelijk werkt...
Heel veel succes en je mag je vriendje wel een dikke knuffel geven. Is het probleem met je ex daar in de buurt nu ook opgelost?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 19:13

tnx Lachen
ik hoop ook dat het deze keer weer goed aanslaat, want ze wil zelf nog zo graag lekker rennen en spelen enzo, en dat doet ze ook wel, maar ik vind het zo sneu om te zien dat haar benen niet goed meewerken Scheve mond

gabyfedde schreef:
Ik hoop voor je dat ze erop reageert!
Hoeveel kost zo'n behandeling? Mijn pony Laetitia heeft namelijk ook spat...

ik was de vorige keer 336 euro kwijt, maar een vriendin van mij was bijna 500 euro kwijt, het verschilt dus per DA, ik had geluk dat mijn DA alleen de Tildren zelf rekende als kosten, en er geen behandelkosten etc bijrekende, wat de DA van mn vriendin wel had gedaan, die had 1,5 uur behandeling in rekening gebracht, terwijl in de tijd dat het paard het infuus krijgt de DA gewoon andere dingen kan doen.
ik heb voor mezelf besloten dat desje 2x per jaar Tildren mag rkijgen, gaat ze hard achteruit of helpt het niet meer, dan heb ik mn best gedaan maar houdt het op, maar daar wil ik liever niet aan denken!

en ik ben mn vriend ook heeeeeel erg dankbaar dat hij ook vindt dat destiny zsm weer een infuus moest krijgen, en dus nog even wilde wachten met de garage en de tuin etc Lachen
mn ex heb ik gelukkig niet meer gezien en zn neef die vlak bij me woont is op vakantie dat scheelt ook!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:02

Hopelijk is dit de laatste keer dat het nodig is, en dat ze daarna weer vrolijk rondgaloppeerd!! veel succes ermee!! De Da kosten vallen altijd tegen, is mijn ervaring... :/


griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:34

Heel netjes van Bjorn Renkse!!! Ik duim voor je dat dit hopelijk de laatste behandeling zal zijn. Sterkte de 30e...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:35

hey renske,hopelijk is dit inderdaad de laatse behandeling en helpt die weer goed Lachen
ik zal voor je duimen.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 20:13

tnx Lachen

om het compleet te maken is Quentin nu ook kreupel(zie: [VvdD] nee he, nu is Quentin ook weer kreupel..... ) en nog behoorlijk kreupel ook, dus strax sta ik maandag met 2 paarden bij de DA.....pff soms zit alles tegelijk tegen, maarja morgen maar weer kijken hoe Q loopt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 165 bezoekers