Boktroddel deel 2: Jurga heeft schildpaddo's geslikt !+vervo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Boktroddel deel 2: Jurga heeft schildpaddo's geslikt !+vervo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 22:59

In navolging op boktroddels deel 1:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=
nu boktroddel deel 2! Is het echt waar???? Is Jurga aan de Paddo's???
Verward Verward Verward

Vandaag ben ik weer op SuperJurga gestapt, die ik nu beter om kan dopen (ja, zie je, weeeer die dope!!!) Knipoog tot MegaJurga, zo dik als mevrouw de merrie is! Lachen Mensenkinderen, wat is ze de laatste weken nog gegroeid. Ik had er nu al een paar weken niet opgezeten.
Ik KON het gewoon niet laten!!! Ik MOEST er weer even op.
Ik dus na mijn werk naar Jurga en ondanks mijn goede kleren ben ik ff op Jurga geklauterd.... Tong uitsteken Ik MOEST en ZOU even op haar rug.
Ik dus een stoel gepakt, hoofdstelletje erin en parkeren. Cool
Ik dus megastijf nu ik niets meer uitvoer en in mijn spijkerbroek op Jurga gehesen (grinnik, had je willen zien Knipoog ) ...
Jur zag de bui al hangen haha, die had al zoiets van: "OHHHHHHH nee, nu gaat het mis!" Boos!
Zij ff pech! Knipoog Maar sjees wat was ze breed ineens!!! Ik zat helemaal in spreidzit!!! Party!! Had ik niet zo in de gaten, maar als je erop zit, merk je het echt wel!!! Cool Zo kicken!!! Cool
Hihi, mijn moeder ineens: "Ehm Iloon, heb je je goeie broek aan???" Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig "Ehm...lijkt maar zo, ma!!!" Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Maar wat was ze SLOOOOOOOMMM!!!!! }> Leek wel alsof ze schildpadjes had gegeten! Dus ja, met die Paddo(x) in haar buik, heeft ze vast schildpaddo's geslikt!!! Dat verklaart alles!!! Ze staat helemaal strak!!! Haha! Die buik staat op knappen, been ertegenaan en je voelt alleen maar een harde ballon!
Ik heb haar deken er nu ook helemaal vanaf, ze was er gewoon uitgeknapt! OOOOOPPPSSS!!!! Lips are sealed
Maar goed, Jur was niet vooruit te branden, wat een tempo had ze!!! Gaaaap Vergis je niet!!! *LOL*
Nog iets minder dan twee weken!!! Ben het er elke dag al uit aan het kijken nu! Ik ben zo gruwelijk benieuwd!!! Overal zie je veulens en dergelijke, dus ja..... dan begint het te jeuken! Haha!
Ik wil mijn SuperBabe!!!! Lovers Dus Jur, schiet op nu!!!
Ik heb al zo'n zin om op stal te gaan slapen bij haar!!! Misschien dat ik morgen wel vast verkas haha.... Party!! Ik wil en mag het gewoon niet missen!!! Dus we gaan het zien!!! Clown
Nog even geduldig afwachten! Slapeloze nachten??? Dromen Doe maar niet! Iloontje heeft effe meer aan haar kop op het moment... Iedereen mij please ff wat positieve straling toezenden!!!! Verdrietig Heb ik heel hard nodig!
Maar...ik MOET me er gewoon doorheen slepen nu! Dus met zijn allen even stralen!!!! Ik lijk ook wel aan de schildpaddo's namelijk! Scheve mond

Zo gauw ik meer nieuws heb over Jur en the babe, horen jullie het zo snel mogelijk!!! Lachen

Ik zal nog ff op onderzoek uitgaan naar de stalker van Maaike en mij.... Boos! Ik ben niet meer bang hahahahaha. (Er liep pas iemand in onze wei rond in het donker en nu stond er iemand op het fietspad te kijken....IEEEHHH... wij dus heel heldhaftig er opaf en roepen, geen reactie, maar ff later fietste de persoon wel verder, de freak!!!)
Laatst bijgewerkt door Jurga op 22-03-02 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:02

haha, ik zie et zo voor me, Loon in der goede broek op superjurga, hihi,

en als the babe komt dan ben ik er als eerste van de bokkers! Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: Boktroddel deel 2: Jurga heeft schildpaddo's geslikt !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:03

Jurga schreef:
(grinnik, had je willen zien Knipoog ) ...

Ik zal nog ff op onderzoek uitgaan naar de stalker van Maaike en mij.... Boos! Ik ben niet meer bang hahahahaha. (Er liep pas iemand in onze wei rond in het donker en nu stond er iemand op het fietspad te kijken....IEEEHHH... wij dus heel heldhaftig er opaf en roepen, geen reactie, maar ff later fietste de persoon wel verder, de freak!!!)


had ik idd willen zien Haha!

En die stalker die moet maar oppassen anders krijgt die met mij te maken Haha! Cool
Ik ben in ieder geval zo hard aan het stralen als ik kan!
Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 23:04

We zullen zien Steef, want er staat dr één bij me op stal!!! Knipoog Maar iedereen is van harte welkom!!!!!!!!!!!! Beschuit met muisjes!!!! Vork

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:07

Steef schreef:
en als the babe komt dan ben ik er als eerste van de bokkers! Knipoog


Niet waar steef, der is nog een andere bokker voor je Knipoog Tong uitsteken
Guess who Tong uitsteken tenminste dat probeert ie iig wel Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 23:08

Hahaha, ik wacht het af!!! Ik weet wel dat er veeeeel mensen gaan komen en dat is werkelijk heeel erg gaaf!!! Haha! Ik kan niet wachten in ieder geval!!!! Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:15

Ja he Iloon, wat hadden we nou afgesproken, ik mocht toch de eerste zijn? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-02 23:41

Yeahhhh, Jurga-fights!!! Love it!!! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:23

Wat spannend zeg! Het zal echt wel slapeloze nachten opleveren lijkt mij Knipoog

Ik kom tegen die tijd ook op kraamvisite, maarre... hoeft niet als eerste hoor, er zijn een aantal die GRAAG voor gan geloof ik Knipoog Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 11:52

Haha, ik heb onder m'n bureau gelegen van het lachen! Had je dit niet beter in het KH kunnen zetten? Het is in ieder geval duidelijk te merken dat jij helemaal happy bent! Haha!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 12:55

Nee, dit is meer verslag van de dag, omdat ik op Jur heb gezeten!!! Haha!
Enneuh, ik ben juist NIET vrolijk.... ik probeer te doen alsof... Moet mezelf blij zien te krijgen... Boos! --> *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:14

Steef schreef:
en als the babe komt dan ben ik er als eerste van de bokkers! Knipoog


Dan moetje wel heeeeeel snel zijn steef want je hebt concurrentie *LOL* .

IK WIL DE EERSTE ZIJN Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 13:56

Haha en dat allemaal voor mijn Superbabe... Lovers Jullie zijn super, doet me heel veel! Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 17:53

Jurga schreef:
Haha en dat allemaal voor mijn Superbabe... Lovers Jullie zijn super, doet me heel veel! Lachen


oa voor de superbabe maar ook nog voor iemand anders Knipoog
Tot zaterdag! Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 22:29

Jurres is echt levensmoe geloof ik.... Wat ze vandaag voor 'vaagjes' had geslikt, vraag ik me nog steeds af. Ik was vandaag op het geniale idee gekomen om met pony en Jurga in het bos te gaan wandelen. Dus pony in mijn ene hand die keurig naast me liep en Jurga een paar meter achter me aan sjokkend.... Clown
Op een gegeven moment ik dus langs een hoog paaltje heen, pony ook en ik waarschuw Jur want die maakte aanstalten rechtuit te lopen. Ik trek dr dus iets opzij, maar mevrouw loopt onverstoorbaar rechtdoor en BAFFFFFFF tegen die paal op! Schrok ze zelf ook wel van, maar waar zat ze met dr gedachten???? En dan zeggen ze dat ik vaak van de wereld ben??? Verward Stukje haar van dr borst af, stomme trien dat ze er is... Echt een actie voor een dom paard, welke idioot loopt er nu zomaar tegen een erg grote duidelijke paal aan???? Weer die paddo's in het spel??? Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

favo

Berichten: 416
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: gem.ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 22:44

Was dat op de hoek van de molenweg, Veenstraat dat dit gebeurde. Ik zag in de verte iemand lopen met een paard en een pony. Om eerlijk te zijn dacht ik nog. Die is gek Knipoog om met twee tegelijk te gaan lopen. Dat was waarschijnlijk jij dus. Vlgs mij gaaf je Jurga een waarschuwend schopje, zo van schiet es op domme doos. Goed gezien? (je wilt me nu toch nog wel voorlezen? Haha! )


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 22:45

dat was wel daar ergens dat ik idd liep. Maar Jurga doet nu geen stap meer teveel en pony houdt je makkelijk, vandaar dat ik het deze keer aandurfde. Heb wel eerst goed nagedacht hoor Knipoog !
Maar ik les idd voor hoor! Leuk! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 12:02

Wow... wat gaat die tijd toch snel, nog twee weken. Ik kan me heel goed voorstellen dat ook jij onder spanning staat, net als die buik van die superbitch van je Haha! Ik ben wel superbenieuwd hoor of het nou toch stiekem een tweeling is *LOL*

je weet het... ik ben van de partij om van de beschuit met muisjes te genieten, dus zorg maar dat je flink wat in huis hebt om het te vieren.

Ik moet nu weer even aan dat moment denken dat je dacht dat Jur hengstig was... crisis, wat was dat een spannende dag. Maar goed dat je toen wat afleiding had in Wageningen (lees: bokken op een pc van een student aldaar Haha!) en wat was je blij dat die superbabe er nog zat Party!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 12:06

Idd was ik toen zo gelukkig. Jeetje wat ben ik toen over de zeik geweest, het veulen betekent ongeboren al net zo veel voor me als mammie. Welke vage acties ze ook heeft, het hoort gewoon bij Jur! Haha!
Enneuh, ik moet echt scheepsladingen gaan aanslepen aan beschuiten en muisjes haha. Dat worden lamme handjes van het smeren.... Lips are sealed

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Superamanda

Berichten: 61
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 12:11

Hahahahahaha, ik moet je vertellen dat ik niet meer bij kom hier. Die rare Jur ook. En dan ook nog gedekt door een Paddo(x) Knipoog Mooi zooitje he?? Haha! Haha! . Maar nu even serieus (vraag niet hoe Schijnheilig ) Ik wil je nog heel veel succes wensen met het bevallen van je knollie bollie. En volgens mij is het je wel aardig gelukt om je eigen op te vrolijken niet? Lachen Lachen . Bij mij is dat in elk geval wel gelukt.

Groetjes van Kirst

Gun je paard meer dan alleen het wedstrijd terrein en je eigen bak. Maak eens een buitenrit en waai lekker uit!!! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 12:13

Dat opvrolijken is steeds van korte duur. Ik hoop snel afleiding te hebben door Jur. Die muts doet ook echt geen stap meer dan nodig is.... }>

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 23:28

Jurga schreef:
Dat worden lamme handjes van het smeren.... Lips are sealed


Ik smeer wel mee Haha! Misschien is het toch als ik daar ben Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-02 09:52

Ik zal het Jur idd elke dag effe influisteren dat ze moet wachten tot vrijdagnacht of zaterdagmorgen... Probleempje is dat ik niet zolang meer wil wachten!!! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bernadth99, c_alsemgeest, Fly_high, Leedebee, MaanNaam, Mirjam79, paardje2013, pol013, sas27, xRooss en 112 bezoekers