bliksem inslag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

bliksem inslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 21:45

Word ik vanochtend wakker zie ik dat ze stroom van mijn wekker is geweest want de cijfertjes knipperen. Dus ik ga naar beneden wil de computer aanzetten doet de modum het niet en het beeldscherm ook niet. Nouja het zal wel goed zijn dacht ik. Ik ging dus eerst maar eten. Komt me vader:'enhebjij het nog gehoord vannacht'. Ik: ' Wat gehoord vannacht ik heb gewoon geslapen'. Mijn vader: ' Ja het onweerde vannacht heel erg, ik zat bij een donder rechtovereind in bed'. Ik ' owh heb niks gehoord, maar waarom doet de computer het niet?' Mijn vader: 'ja de bliksem is hier ingeslagen dus zij er een heleboel dingen kapot.' Nu blijkt de computer,de videorecorder de telefoon en de combieketel kapot te zijn. Echt balen.


chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:18

Oeh.. Dat was schrikken, bij ons is het ook een keer ingeslagen en dan deed de TV het niet..

                    What doesn't kill makes you stronger..

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:20

Oeii vervelend !!
Gelukkig heb je er niks van gemerkt 's nachts en heb je goed
kunnen slapen.. Knipoog

Alleen nu maar hopen dat snel alles weer gemaakt is !!

andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 01:24

maak je nu gebruik van een computer op je werk? want die bij jou thuis doet het nu toch niet?

ludiekje

Berichten: 424
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Hoogeveen city!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:25

niets gemerkt van onweer want we hebben er hier geloof ik geen last van gehad en mocht de bliksem zijn ingeslagen dan was er nog niets aan de hand geweest want we hebben alles met zon speciale stekkerdoos beveiligd

Een Kenmerk Van Een Gelukkig Hart Is Een Blij Gezicht!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:00

Oh das minder...
Een paar dagen terug was het hier in de buurt ook zo erg.. Iemand van onze paardenclub had een jaarling in de wei lopen, en die is ook door de bliksem getroffen, paard was harstikke dood....

Maar lastig dat alles stuk is ja Scheve mond

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 18:52

andalusier schreef:
maak je nu gebruik van een computer op je werk? want die bij jou thuis doet het nu toch niet?


ik zit nu achter mijn broers computer die doet het nog wel en we hadde nog een oude modum. Maar het gaat allemaal niet zo snel nu.

_Marjon_
Berichten: 10662
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 10:16

Jeetje da's zeker schrikken..

Bij iemand van msn was de bliksem in hém ingeslagen, (tsja beetje eigen schuld moet je als het onweert maar niet naar buiten kijken met open raam) hij woont ook in een klein dorp.

Lijkt me echt doodeng... hij zei dat het heel veel pijn deed en dat hij een tijd helemaal niks kon zien en horen Scheve mond Gelukkig dat het nog niet zo erg was, anders had hij het niet kunnen navertellen Verdrietig

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 10:19

Das zeker wel schrikken.....Heb het gelukkig nog nooit gehad......Das wel balen dat hij je computer raakt......

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 10:30

Dat heb ik gehoord Lachen
Ik ben die hele nacht wakker geweest, rond 5 uur hoorde ik hem ergens inslaan, dat zal dan wel bij jou zijn geweest!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 19:42

Ik woon in een rijtjeshuis dus heel het blok heeft schade, bij sommige zijn zelfs koelkasten en televiesies kapot.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:39

Toen wij bliksem inslag hadden ( 2 onder 1 kap huis) had ook de hele buurt geen stroom en schade.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:02

Lijkt me maar eng!

Toen wij op vakantie waren, is het bij de buren in hun weiland ingeslagen, daardoor was er een koe dood..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie