Wat doe je met jouw rozetten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Wat doe je met jouw rozetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 19:22

Wat doe je met de rozetten die je gewonnen hebt? Doe je ze in een doos, gooi je ze weg, hang je ze op (en hoe dan?) of doe je er nog iets anders mee?

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn


Suzanne F.

Berichten: 49165
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:26

Ze hangen allemaal op mijn slaapkamer, gesorteerd per paard en gerangschikt op plaatsing. Dus eerst alle oranje, dan rood etc.

Ja behang heb je niet meer nodig dan hoor! Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:27

Wij hebben een studeerkamer, waar ook de computers staan etc.
Daar hebben we een plank met de bekers erop en alle linten hangen eronder (aan een touwtje).
Op zich ziet niemand ze dus, maar heeft t toch een plekje.

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

JumpingRider

Berichten: 2070
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:31

Suzanne F. schreef:
Ze hangen allemaal op mijn slaapkamer, gesorteerd per paard en gerangschikt op plaatsing. Dus eerst alle oranje, dan rood etc.


Bij mij ook! Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:33

Heel vroeger hingen ze in mijn kamer. Naderhand had ik ze in een grote doos en uiteindelijk heb ik de meeste weggegooit.
En als ik bij mijn eigen vereniging reed gaf ik ze gelijk na de prijsuitreiking weer terug Bloos Niet ondankbaar ofzo, maar ik gooi ze toch weg en scheelt de vereniging weer geld Haha!

Alleen de speciale en mooiere heb ik nog. En van iedere kleur 1 ofzo...

pmarena

Berichten: 48049
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:34

Ik had vroeger een hele muur vol , planken onder elkaar met bekers erop , en ernaast de wand volgehangen met rozetten , gewoon op volgorde van behalen want dat was toch wisselend op manege-pony's Lachen

In lange rijen onder elkaar , daarna ernaast weer verder gaan met de volgende rij. Idd hoef je niet te zoeken naar mooi behang voor eronder *LOL*

Ik prikte gewoon een punaise in de muur en daar kon ik dan mooi 1 rozet aan haken Lachen

Al jaren geleden , nadat ik al een tijd was gestopt met wedstrijden omdat ik mijn top had behaald Haha! (met de manegeponies kon je er helaas hoogstens een L-proef uitpersen als je daar zelf veel tijd instopte... Lachen ) heb ik alles uiteindelijk maar eens in 2 grote dozen gemikt en waar die nu staan ?? Bloos

Wel zonde hoor , zaten best mooie bekers bij
Laatst bijgewerkt door pmarena op 22-08-04 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:34

Ik heb 2 lange lijnen in mijn slaapkamer hangen waar ik ze allemaal aanhang, lekker fleurig!

Ze hangen allemaal kleur bij kleur. Wil ze eigenlijk per paard er neer hangen, maar dat komt er zo nog niet van,..

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:41

ze zitten nu in een doos onder m'n bed, gewoonweg omdat ik er geen plek voor heb in m'n kamer! misschien als ik in december het huis uit ga en ik heb een plekje vrij in m'n 'huiswerkkamer'!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:46

ik hang ze aan me lanp(zo`n lamp voor bij een bedrijf Haha! ) me beker(jaa wel 1 Haha! ) staat gwoon op me kamer Lachen
Laatst bijgewerkt door Monster op 22-08-04 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:47

ik heb een laatje waar ik ze in gooi. meestal schrijf ik achterop de datum, met welk paard en de rubriek. zo kan ik later nog eens zien op wie ik reed enzo
bij de vorige staleigenaar had ik trouwens boef zn lintje in zn stal hangen, die hadden we vorig jaar samen gewonnen. maar nu zijn we verhuisd en ligt hij ergens.. (moet hem nog zoeken tussen mn andere meegekomen spullen)
Laatst bijgewerkt door boeflover op 22-08-04 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:49

aan een touwtje op mn kamer het zijn er niet zo veel dus...

Utah is mijn topper!!!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:53

in mijn la onder mijn bed wel genoemd 1. krijg nooit rozetten, wacht ook nooit zal dat het wezen?

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:53

Bij ons staan ze in de huiskamer, in een hoekje op een plank en de rozetten hangen aan de bekers....Tja ik heb er nog niet zoveel. Heb dan ook pas een wedstrijd of 6 gereden.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:55

Tja.. ik had ze eerst hangen in mijn kamer... maar het zijn er inmiddels een stuk of 120... en wordt een beetje een rotzooitje Haha! . Dus nu maar in een doos gekieperd... waar ze nauwelijks inpasten... maar jah de mooie nog maar ff laten hangen!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:56

Ze hangen in mijn kantine, mijn bekers staan gewoon in de huiskamer

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:23

Ik heb net een doos weggegooid met rozetten.
Verder ligt er een deel in een doos met spullen die ik nog uit moet zoeken, er hangt een deel aan 3 lijnen in de studeerkamer en de laatste rozetten hangen nog op de bekers in de huiskamer.

Ik denk dat ik ze met de verhuizing allemaal weggooi of iemand moet nog leuke ideeen hebben?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:24

Ik heb ze in een soort hoedendoos waar een paardenkop op staat.
Die doos staat in mijn kamer.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:27

In m'n vitrine op de onderste plank die zo laag is dat je hem nauwelijks ziet Tong uitsteken op een soort van nette hoop..

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:33

In een doos bovenop de kast.

Ik had eerst de speciale rozetten en sjerpen om een hele grote tweety knuffel in onze slaapkamer hangen, maar nadat die voor de 20.000 ste keer omver waren gekiepert, en vriendlief weer begon te zeuren dat ik die stomme dingen eens op moest ruimen Haha! , liggen die ook op de kast

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:39

Op 1 wand van mijn kamer heb ik een mooie hoofdfoto van Irma in het midden hangen. Daarom heen heb ik nog wat wedstrijdfoto's hangen. En om de foto's heb ik de rozetten hangen. Een rondje om de foto's dus Haha! . Staat wel heel leuk, ik heb gewoon alle kleuren door mekaar gemixt. Ook staat er een kastje tegen die wand, op dat kastje staan de bekers. Die word alleen ook alweer te klein. Majah ik ga het denk ik ook nog een keertje helemaal anders doen nog....

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:51

Ze liggen nu nog ff in een doos Tong uitsteken

Maar ik wil ze gaan ophangen!! Dat vind ik leuker Lachen

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:21

Ik heb ze opgehangen in mijn slaapkamer, gesorteerd op datum Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:28

Degene die ik vroeger op de manege heb gewonnen liggen in een kast, die met mijn eigen pony hangen boven zijn stal, maar hij trekt ze er wel eens af en sleurt ze door de pis Haha!
Maar ik moet ze opnieuw ophangen want het draadje is te klein geworden Haha!:D

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:34

Deel heeft mijn moeder weggegeooid, paar aan de rijvereniging en de rest in een doos.

muppetmayo

Berichten: 3392
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:37

ze hangen aan mn hangmat boven mn bed Tong uitsteken (heb hangmat hangen met knuffels erin)

Onderschriftloos....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Duran123, Geralda1994, troi en 115 bezoekers