schockemole..of hoe je die naam ook schrijft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

schockemole..of hoe je die naam ook schrijft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 15:00

is het jullie ook opgevallen dat half saudie-arabie,korea, japan en de rest van azie zo'n beetje bij die kerel op stal staat ? die weet echt niet wat ie met zijn geld naar toe moet volgens mij..

en hij schijnt Lingh ook gekocht te hebben..of wou kopen

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:08

wou kopen
enne die saoeidianen,en jappanners en zo die zijn allemaal bij hem in training!!best goed gepresteerd!!!

maare die persoontjes komen aan geld door hun oliemaatschpijen,rijke papas en ga zo maar door Clown

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:57

Dat zijn toch allemaal prinsen! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:01

Schockemoehle is een ex-international met gruwelijk veel ervaring. Hij traint dus een aantal combinaties.

Verder is het niet zo dat hij niet weet wat hij met zijn geld moet doen en dan maar van pure ellende Lingh gaat kopen, hij organiseert elk jaar met zijn zakenpartner een grote veiling waar alleen absolute toppaarden geveild worden. De merrie Poetin is bijvoorbeeld op deze veiling verkocht. In aanloop daar naartoe koopt hij dus elk jaar een aantal hele goede paarden.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:29

En hij heeft een heeeeeeele leuke winkel.... Haha!

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:51

Met zijn geld mee naar toe moet? Al die Aziaten betalen er grof voor om bij hem op stal te staan. Die vent loopt binnen. Die affaire met die videoband is hij toch goed te boven gekomen. Schijnheilig

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:54

Affaire? Vertel? Tong uitsteken

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:56

Tyrza schreef:
Affaire? Vertel? Tong uitsteken


Je haalt me de woorden uit mijn mond! Tong uitsteken

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:59

Idd ik ben ook wel benieuwd naar die affaire

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:48

mdmoiselle schreef:
Met zijn geld mee naar toe moet? Al die Aziaten betalen er grof voor om bij hem op stal te staan. Die vent loopt binnen. Die affaire met die videoband is hij toch goed te boven gekomen. Schijnheilig


Bedoel je die barreeraffaire van jaaaren geleden??

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:33

Gerrie schreef:
Bedoel je die barreeraffaire van jaaaren geleden??


Ja, die ja. Toch vreemd. De Duitsers fluiten die foute Amerikaan uit in Aken, maar met Schockemoehle is niks mis, het is juist een graag geziene gast op de tv.

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:06

Ja en die foute Amerikaan doet toch gewoon mee op de OS...best vreemd eigenlijk...hij was in Aken niet meer welkom, maar reed er gewoon rond dit jaar...
Verward
[sorry dit is een beetje off-topic]

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:14

djeez, over ouwe koeien uit de sloot halen gesproken.

Ik wou dat ik zoveel kijk op paarden had als die man.... Er zijn er wel meer die vreemde landen trainen (of individuele combinaties) Ik kan je alleen al in Nederland er een aantal opnoemen: Henk Nooren, Hans Horn en zo zijn er nog een heel aantal meer in binnen- en buitenland. Wat is er mis met anderen laten betalen om jouw kennis te delen?

In Duitsland gaat men alleen anders met zijn (ex) topsporters om. Daar wordt je gerespecteerd om je geleverde prestaties, hier in Nederland word je afgerekend op je laatste prestatie (positief of negatief) en worden prestaties uit het verleden gemakshalve maar vergeten.

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 23:18

Zep schreef:
Schockemoehle is een ex-international met gruwelijk veel ervaring. Hij traint dus een aantal combinaties.

Verder is het niet zo dat hij niet weet wat hij met zijn geld moet doen en dan maar van pure ellende Lingh gaat kopen, hij organiseert elk jaar met zijn zakenpartner een grote veiling waar alleen absolute toppaarden geveild worden. De merrie Poetin is bijvoorbeeld op deze veiling verkocht. In aanloop daar naartoe koopt hij dus elk jaar een aantal hele goede paarden.



heeft ie hem nou gekocht of niet ?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:42

Ik heb respect voor Schockemöhle, zo'n bedrijf (familie bedrijf dacht ik ook nog) komt niet uit de lucht vallen.
Ik neem aan dat ze daar keihard voor hebben gewerkt.

En als hij het vermogen heeft om toppers te kopen, tja waarom zal hij het niet doen.

Die man heeft zoveel paarden gekocht en verkocht.

Het is raar, maar roddels hebben meer vreugde bij mensen dan wanneer je zegt dat bepaalde personen er ook keihard voor werken.

supersambo

Berichten: 2133
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: waar mijn bed slaapt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 23:54

ik zeg niet dat die man er niet voor gewerkt heeft.. dat zal hij absoluut.. en ook niet dat ie geen dure paarden mag kopen.. vond het wel grappig dat al die mensen bij hem op stal staan... ze kunnen heel aardig meekomen...valt me niks tegen.. ben benieuwd oe dat verder gaat in de toekomst... of de europeanen dan serieuze concurrentie krijgen..en dan ook bij wereldbeker wedstrijden.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:21

Snap er nu nog weing van; welke affaire?