[spr]Andijk, 1e prijs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

[spr]Andijk, 1e prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 14:25

vanochtend gesprongen in Andijk, zag er allemaal best leuk uit. het klassieke parcours ging wel lekker, helaas was ik zo dom om op hindernis 2 te ruim te gaan,w aardoor de balk ging, maar verder bleef oet mooi rustig en we waren verder dan ook foutloos! zat flink te balen, maja ik moet niet zeuren, was mijn 3e x in het M Haha! gelukkig wist ik dat het mijn fout was

2e parcours was progressief(alleen niet opbouwend, dus gewoon klassiek met barrage maar niet voor punten Verward Verward Verward erg vaag was dat!) maar oke, daar gingen we foutloos Knipoog en toen de barrage, krap,krapper,krapst!! jahoor oetje kan dat wel! *LOL* we waren foutloos en werden utieindelijk 1e! maarliefst 150 Euro Cool ik weer blij! Lachen
was toch behoorlijk druk, ene stuk of 35 man in het M

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:28

150 euro! zohee, dat is binnen. Super gereden dus! Gefeliciteerd!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:32

Wow, wat is het prijzengeld hoog bij jullie! Gefeliciteerd!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:40

150 euro?????????????????????? hallo dan!!!! Ik was al helemaal blij met me 30 eurotjes vanochtend... pffft
Nou gefeliciteerd hoor! Gaat lekker hard zo!

Lotjah

Berichten: 35
Geregistreerd: 07-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:22

Hier in de buurt denken ze je blij te maken met bekers en linten! Verward

3 September: ~*Hippiade*~ Z1-D/E

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 18:09

thanx! ja ze dachten eens veel geld te geven! dat zie je hier neit veel hoor! maar het was ook een selectie voor JJ, alleen dat was in het 1e pc. het 2e pc gaven dus ook 150 Euro weg:')

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:50

Wow goed zeg, gefeliciteerd! Netjes prijzengeld ook voor de M! Wanneer moet je eens in Friesland rijden? Misschien kom ik je wel eens tegen dan!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:22

vandaag stalgenootje is ook wezen spingen in de M... Was mooi opgezet daar..Heb jouw trouwens helemaal niet gezien reddy Lachen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 22:13

obelix schreef:
vandaag stalgenootje is ook wezen spingen in de M... Was mooi opgezet daar..Heb jouw trouwens helemaal niet gezien reddy Lachen


vlgens mij ik jou wel Verward stond jij bij dat paard die ook was losgebroken? wij reden namelijk net weg met de trailer(auto van Da veterenair centrum NHN)

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:11

gefeliciteerd,gaat lekker bij je met al die geldprijzen!

Z1+4

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:46

gefeliciteerd Tab! Het gaat wel lekker zo denk ik Verward Haha!

Jammer van die balk in het klassiek, maar je bent iig door de finish gereden...Knipoog
En je hebt het in het progressief weer flink goed gemaakt

Ik vond het trouwens heel apart dat er bij het klassiek voor de winnaar 2 dekens waren Verward Of was dat alleen bij het ZZ zo Clown

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 23:51

gomir schreef:
gefeliciteerd Tab! Het gaat wel lekker zo denk ik Verward Haha!

Jammer van die balk in het klassiek, maar je bent iig door de finish gereden...Knipoog
En je hebt het in het progressief weer flink goed gemaakt

Ik vond het trouwens heel apart dat er bij het klassiek voor de winnaar 2 dekens waren Verward Of was dat alleen bij het ZZ zo Clown


ja idd erg stom vond ik dat! Boos! gunde ze de nmr 1 van het progressief geen deken Schijnheilig *LOL*
dominique greeve had hem in het M. knol redde zich overal uit Bloos!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 00:07

Ik moest in het L progressief na haar starten, maar toen ging het niet meer zo erg. Niet dat het bij mij nou zo lekker ging, maar het viel me op.

In het L-Klassiek reed ze trouwens wel heel netjes

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 07:03

reddytobias schreef:
vlgens mij ik jou wel Verward stond jij bij dat paard die ook was losgebroken? wij reden namelijk net weg met de trailer(auto van Da veterenair centrum NHN)



Ja dat klopt ja.. Hij was losgebroken voor t springen en die wond had ie opgelopen na het springen... Knipoog Gek paard..Heb jou overigens niet gezien maar zal wel komen omdat we druk met paard waren...

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers