Dit is echt bizar vind ik...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Dit is echt bizar vind ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 17:42

Sancho, mijn verzorgpaard staat bij mijn grootmoeder op de wei achter het huis, en de weide grenst op akkers. Buiten de eigenaresse, haar vader(die hem soms wel eens in haar plek eten geeft) en ik komt er niemand op de weide. En toch heb ik al geregeld gezien dat wanneer ik aankom, het paard opgesloten op het achterste stuk van de weide staat. Dat mag eigenlijk niet want dan kan hij niet in de stal lopen om te drinken. Ik dacht de eerste twee keer dat de eigenaresse of haar vader het paard er misschien even heeft gezet omdat op een ander deel voedsel wordt gestrooit, niet dus volgens mijn grootmoeder (die alles goed in de gaten houdt Knipoog ) en dus doe ik de draad open zodat hij terug de stal binnen kan lopen. Ik praat hier met de eigenaresse erover en zij weet van niks, ook haar vader niet. Ze was best geschrokken net als ik want ik vind de gedachte dat iemand onbekend in Sancho's wei komt wel angstaanjagend natuurlijk. Ten eerste: waarom zou iemand in godsnaam een paard zomaar opsluiten? de weide is achter het huis gelegen en kan toch niet iedereen er zomaar op.

Wat vinden jullie hiervan, zie ik spoken of is dit inderdaad raar?

edit: typfout

Arvensis

Berichten: 2304
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:10

Hmmz... ut is inderdaad raar.. mss kun je een val op gaan zetten.. of {klinkt mss raar} een cameratje neerzetten....
want het is idd raar als iemand anders in je weiland zou komen..

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:10

Dat is wel raar idd...kunnen jullie niet een paar dagen om de beurt de wei goed in de gaten houden (wel verdekt opgesteld) zodat degene die dat doet betrapt kan worden? Eventueel kun je daarmee naar de politie, want het zomaar betreden van privé terrein is verboden.

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 18:41

Idd, net als wat Ineke2 zegt, goed opletten, en misschien vaker langs komen, zodat je toevallig net diegene (als het zo is) in de wei is kan betrappen!

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 19:23

ja idd, maar het is zo raar dat niemand het opmerkt... mijn grootmoeder loopt er de hele dag rond aangezien ze er woont. En dan moeten ze al door de mais komen om niet gezien te worden. Om dan gewoon een paard op te sluiten moet je toch niet goed bij je verstand zijn Verward

Arvensis

Berichten: 2304
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:39

zowiezo, wat heeft het voor nut om een paard op te sluiten??? nix tog... net als laatst was er een tong van een paard afgesneden, weet niet precies hoe het gegaan was.. maar dat slaat tog helemaal nergens op??

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 01:52

idd, wat schiet je daarmee op? Maar ja... er zijn ook mensen die bij ons de stroom van de wei halen... voor de lol.. o wat lollig, dan loopt mijn verzorgpaard straks op de weg...

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:28

Vreemd, kan het toch niet zijn dat iemand een beetje vergeetachtig is?
Rare mensen om voor de lol een paard op te sluiten.

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:34

Getsies! Pas maar op straks zijn het ENGE mensen met ENGE plannen die stiekum in die wei rondwandelen......je weet maar nooit tegenwoordig.
Ik was allang heel erg in paniek geraakt hoor..... Van mijn beetjes moet iedereen afblijven! Boos!