ik en breitie @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

ik en breitie @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 16:23

Vandaag was de grote dag Haha! voor de eerste keer op mijn paardje rijden Haha! Vanmorge om 8 uur zat ik al paraat in de auto en iets van 10 over 8 gingen we op weg Tong uitsteken ritje van ruim een uur en 3 kwartier naar essen toe Haha! Ik kwam aardig krakkemikkig de auto uit aangezien we met de vito gingen en die maar 2 stoelen heeft en me pa en ma allebei meegingen, dus ik zat op een plek waar ik eigenlijk niet mag zitten Schijnheilig namelijk tussen de 2 stoele in Bloos! maargoed toen ik bij breitie kwam was dat al snel weer vergeten Haha! Nou ja nu genoeg gepraat hier de foto's Cheese!

Over mijn houding lijkt mij commentaar nog niet echt nodig want ik had al 9 maanden niet meer gereden Bloos! ik heb een nieuwzadel en zit voor het eerst op dit paard en dit is voor hem ook pas de 13e x dus het was allemaal erg wenne Bloos De gebruikelijke dingen weet ik ook allemaal Verder liep hij super fijn, natuurlijk nog slingerig maar het voelde zoooo goed Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit vind ik zelf de mooiste
Afbeelding

Ik heb ook nog een mooi filmpje maar weet niet hoe ik die er op moet zetten dus als iemand dat voor mij wil doen heel graag Haha!

En femke (kimmie261) ik vind het nog steeds top dat je hem voor me inrijd en ben er echt super blij mee OK dan! heel erg bedankt *LOL*


SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:31

mooi paard, hele warme kleur of niet.

ziet er goed uit

Anouska

Berichten: 749
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:32

Mooi paard heb je zeg! Ik vind alleen de laatste foto niet zo mooi, vind de tweede het beste, daar rij je hem mooi met zijn neusje eruit, op de andere foto's vind ik hem te diep lopen.

Alja

Berichten: 25582
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:43

heel mooi paard en ziet er super goed uit als hij nog maar zo kort onder het zadel is Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 16:45

Anouska : Paardje is pas voor de 13e keer onder het zadel dus word expres laag diep en rond gereden en niet opgericht.

alja: dankje Haha! hij liep ook erg fijn voelde echt heerlijk om weer te rijden Haha!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:48

mooi beestje mooi gangen!!
ziet er netjes uit!!

<3

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:48

Ik vind het een erg mooi paardje! Ben jij nou zo groot, of is het paardje zo klein? Belooft wat voor de toekomst!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 16:50

ik ben groot en het paardje is aardig klein haha. ik ben 1,81 en het paard 1.60 maar hij groeit nog een stukje en krijgt natuurlijk ook nog meer massa. Hij toont al een aardig stukje groter

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:53

Hij hoeft niet echt groter te worden, maar wel meer massa te krijgen.. maar dat duurt nog even! Leuk he voor het eerst op je eigen paardje? Ik heb die van mij ook gekocht toen hij nog niet zadelmak was> is dus altijd even kijken hoe je er opppast.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 16:56

ja echt super!!! ik kom er niet met mijn benen onder uit en vind het wel een mooie hoogte zo. Zou ook wel een paard van 1.70 willen hebben maar was te verliefd op deze toen ik hem zag dus helaas Haha!

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:57

Ik wilde een paardje van min. 170 en toen werd het er een van net 1.60.. (inmiddels 1.64)

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 16:58

haha het zelfde probleem dus Haha! naja ik vind niet dat het lelijk staat ofzo dus hij mag blijve Haha!

Anouska

Berichten: 749
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:01

Breitling schreef:
Anouska : Paardje is pas voor de 13e keer onder het zadel dus word expres laag diep en rond gereden en niet opgericht.



Ja, maar laag en rond rijden hoeft niet te betekenen dat hij achter de loodlijn komt. En ik snap natuurlijk dat je hem niet opgericht gaat rijden als hij net onder het zadel is, maar ik heb de mijne ook laag in de hals ingereden, maar wel met het neusje eruit.

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:05

Anouska schreef:
Ja, maar laag en rond rijden hoeft niet te betekenen dat hij achter de loodlijn komt. En ik snap natuurlijk dat je hem niet opgericht gaat rijden als hij net onder het zadel is, maar ik heb de mijne ook laag in de hals ingereden, maar wel met het neusje eruit.


Sommige paarden vinden het in het begin gewoon makkelijk om te diep te lopen. Ik vind dat je dat pas later eruit moet gaanwerken, want anders verstoor je het evenwicht.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 17:07

dat snap ik, maar niet alles gaat in 1 keer perfect he Knipoog

ancy_is_cool
Berichten: 62
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:08

Leuk paardje!! Alleen vind ik ( zo lijkt het in ieder geva op de foto's) dat je je beugels wel ene gaatje langer kan doen... En je hebt je haden helemaal tegen je benen aan.. neem je teugels anders 5 cm korter.. je sluit hem nu iets te veel op zeg maar ( zo lijkt het in ieder geval!!)
noujah!!



VEEL PLEZIER MET JE PAARD!!

Ancy en Floris 4 EVAHH

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:10

ancy_is_cool schreef:
Leuk paardje!! Alleen vind ik ( zo lijkt het in ieder geva op de foto's) dat je je beugels wel ene gaatje langer kan doen... En je hebt je haden helemaal tegen je benen aan.. neem je teugels anders 5 cm korter.. je sluit hem nu iets te veel op zeg maar ( zo lijkt het in ieder geval!!)
noujah!!



VEEL PLEZIER MET JE PAARD!!

Verward Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 17:12

ancy_is_cool schreef:
Leuk paardje!! Alleen vind ik ( zo lijkt het in ieder geva op de foto's) dat je je beugels wel ene gaatje langer kan doen... En je hebt je haden helemaal tegen je benen aan.. neem je teugels anders 5 cm korter.. je sluit hem nu iets te veel op zeg maar ( zo lijkt het in ieder geval!!)
noujah!!



VEEL PLEZIER MET JE PAARD!!


Zoals de beugels nu zitten vind ik het fijn rijden Haha! en zo kort zit ik nog niet hoor Lachen

Op sommige fotos lijkt dat idd zo, maar ik heb ook nog een filmpje en daar heb ik dat helemaal niet. (weet alleen niet hoe ik deze hier op moet zetten Verward ) op 1 foto heb ik me handen ook te ver uit elkaar. maarja ik was allang blij dat ik na 9 maanden weer te paard zat dus ben al heel blij met hoe het nu gaat

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:13

Penny gesingaleerd Clown
Leuk paardje!
Ziet er leuk uit!En dekje past er goed bij!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 17:14

En van opsluiten is trouwens helemaal geen spraken

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:15

Lekker ontspannen.
Mooi setje btw ook *LOL*
Het paard is niet zo groot of zie ik dat verkeerd, hij oogt erg klein Haha!

Dat diep lopen dat komt er met dermate wel beter uit te zien.
Het paard moet even een plekje vinden waarbij hij het beste loopt Haha! , en waar hij zijn evenwicht het makkelijkste heeft, komt wel .

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 17:18

jaaa dat dekje ga ik van femke jatte Schijnheilig

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 17:22

parouscha schreef:
Lekker ontspannen.
Mooi setje btw ook *LOL*
Het paard is niet zo groot of zie ik dat verkeerd, hij oogt erg klein Haha!

Dat diep lopen dat komt er met dermate wel beter uit te zien.
Het paard moet even een plekje vinden waarbij hij het beste loopt Haha! , en waar hij zijn evenwicht het makkelijkste heeft, komt wel .


Hij liep zeker fijn ontspannen, ik had bijna niks in mijn handen vandaar dat ik ook niet goed een vuist maak Bloos wilde hem ook niet meteen perfect gaan rijden ofzo, gewoon lekker een ontspanne ritje, vond het al heerlijk om er op te zitten Haha! De lengte van mij en mijn paard staat hier ergens boven Haha!

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:32

Ziet er egt cool uit! OK dan!
Gaat nog wat worden! Tong uitsteken

    You can't control the clouds that you are under
    A symphony takes patience, a little pain and wonder
    Some days are violins, and some are thunder


__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 17:36

dankje Haha! ik hoop het Tong uitsteken


Weet iemand misschien hoe ik hier een filmpje neer kan zetten? krijg je denk ik een stuk beter beeld van als van foto's Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 89 bezoekers