Nieuw paardje op proef

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Nieuw paardje op proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 16:12

Nou ja paardje, hij is ongeveer 1.75 hoog. Meer een kasteel dus Haha! . Gister is hij aangekomen na een reis van 4 uur (rotweer en files). Ik ben lekker even met hem gaan wandelen om hem alles op stal te laten zien. Dat was natuurlijk heel spannend! (voor foto's zie profiel)
Vandaag heb ik hem even gelongeerd en daarna een klein half uurtje gereden. Hij heeft nog helemaal geen conditie en is vrij mager bespierd. Dus hij heeft vast een heleboel liefde, aangevuld met een paar scheppen mais nodig om weer helemaal op te bloeien.
Hij was gelukkig superbraaf, want ik zat een beetje met knikkende knieën en zweethandjes op zijn rug. Hij heeft geen stap verkeerd gedaan, terwijl het best wel waaide en er een paard liep te bokken en te piepen in de longeerbak naast de buitenbak. Een hele coole kikker dus en dat is precies wat ik wil. OK dan!
Daarna zijn we aan de hand even de boel buiten de manege gaan verkennen, even kennis gemaakt met auto's, honden, scooters en de tram en op een paar verbaasde blikken na, reageerde hij ook nu weer heel cool. Ik heb echt weer even genoten vandaag!
Ik ben wel een beetje treurig over het vertrek van Noah Huilen , maar ik ga gewoon duimen dat hij heel snel iemand vind die lekker met hem naar buiten wil gaan! Duimen jullie mee?

rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:17

wel een paardje met lef dus. schrikt niet zo snel hopen dat ie zo blijft.

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:19

Leuk! Foto's Tong uitsteken

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:26

ikl ga meeduimen voor Noah

leuk paardje hoor je nieuwe aanwinst! ik hoop dat het nu alles helemaal goed gaat (heb je verhalen in je profiel gelezen)!

heel veel succes dr mee!!

Iris14

Berichten: 63
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Wolphaartsdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:11

Hey echt gaaf man dat je paard zo'n coole kikker is! Ik heb ook sinds 2 weken een paardje maar ze moet nog erg wennen hoor! In ieder geval heel veel plezier met je ouwe reus!!!;) Groetjes Iris.

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:49

Ik heb je topics een beetje gevolgd en ik hoop dat je aan dit paard een hoop plezier gaat beleven. Heeft de nieuwe ook al een naam?Foto's in je profiel zijn een beetje klein dus ik kan hem niet echt goed bewonderen. Ik zal ook duimen voor Noah.

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 09:29

Haha, ik dacht eraan om hem Remi te noemen. Teovallig hè! Maar mijn zus vind het niets. Het moet iets met een R zijn dat lekker in de mond ligt en leuk af te korten is. Ik ben er nog niet uit.

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:08

Gefeli, Suus! Waar is Noah nu naar toe? Ik heb misscien een topic gemist, ik weet alleen dat de politie hem toch niet wilde...

Hmm, een leuke naam met een R... Ik vind Remi wel leu, of Rebus, Remus, Ramon, Roman, Royaal. Pfff, het zijn vrees ik allemaal een beetje 13 in een dozijn-namen. Hoe heet hij op zijn papier?

anca

Berichten: 1780
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:42

leuk paard die nieuwe

maar je schrijft dat je niet weet waar hij weg komt hoe bedoel je dit??