En toen werd ik opgebeld!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

En toen werd ik opgebeld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 13:53

Ik was op vakantie met mijn vader in Zuid holland. Het was top tot ik gebeld werd door een vriendin van me. Ze zei dat me paard een wondje had bij de kroonrand, bij een achterbeen. De volgende dag werd ik weer opgebeld, ze had een dik been. Dus ik zei dat ze de DA er maar bij moest halen. Bleek dus een ontsteking te zijn, en haar hele been was dik. Ze moest dus 2 maal per dag in de soda staan. En ik zat daar nog. Dus ik moest jan alleman regelen. Dan voel je je knap klote als je zo'n afstand van je paard verwijderd bent. Inmiddels kwam ik terug, ze kreeg net antibiotica van de DA. Heb ik weer! Altijd was! Ik haat het! Gelukkig door een zorgvuldige verzorging, word het been minder dik, en gaat het de goede kant op.

Wat ik alleen zo vaag vind is, ik had een mailtje gehad van me instructrice, van hey als je je paard zou willen verkopen zou je dat dan doen? Ok het wordt me echt te duur de laatste tijd, ondanks een baantje maar.. wat moet ik nou Scheve mond


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:03

Wat raar dat je instructrice dat zo vraagt??? Idd niet zo leuk als je zo ver zit en je paard krijgt wat!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:20

Dat is echt balen als je dan op vakantie bent.. Je weet dan allemaal niet wat er gebeurt. Hopelijk gaat dat snel weer beter. Hoe gaat het nu?
Inderdaad vreemd van je instructrice. Misschien weet ze iemand die haar wil kopen of zo?

MoonWencke

Berichten: 5443
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Bonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:25

Echt vervelend voor je! Gelukkig dat het al iets beter gaat.
En wat die instructrice betreft: Misschien kun je beter aan haar vragen wat
ze ermee bedoelt, voordat je allemaal vervelende dingen gaat denken.
Wat je moet doen: Bedenk wat voor jou en voor je paard het beste is.

.

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:15

Huh wat een rare reactie van jou instructrice?Dat zou ik toch maar ff uitzoeken waarom ze dat zo heeft gezegd.Niet echt motiverend zoiets!sterkte ermee

Kadans -->Z2
Graciano SJ --> Z1
En waar blijft mijn nieuwe crack ?

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 15:40

Fabiƫnne1 schreef:
Dat is echt balen als je dan op vakantie bent.. Je weet dan allemaal niet wat er gebeurt. Hopelijk gaat dat snel weer beter. Hoe gaat het nu?
Inderdaad vreemd van je instructrice. Misschien weet ze iemand die haar wil kopen of zo?


Haar been word al een stuk minder dik. En wat me instructrice betreft weet ik dat zelfs zei wel geinterreseerd is! Iedereen zegt ook dat ik het perfecte paard heb! Ik moet zeggen, als ze me paardje zou willen kopen, dan weet ik zeker dat ze de sport ingaat zonder het gebrek aan kosten. Het is een paard met kwaliteiten, maar ik kan die er niet uithalen op het moment. Dus ben wel nieuwschierig! Wil me paard wel zien groeien want ze zou voor mijn idee echt een grand prix paard kunnen worden~! Erg he, maar ik geloof er sterk in! Zo pienter paard! Dus ik vraag er wel een ton voor Tong uitsteken whaha grapje! Mja ik hoor het van me instructrice!

doeg!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:44

wel raar zeg als jij dnekt dat hij het goed gaat krigje bij haar en hij de sport ingaat dan is toch alles top ?


BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 16:03

horsewisper schreef:
wel raar zeg als jij dnekt dat hij het goed gaat krigje bij haar en hij de sport ingaat dan is toch alles top ?


Inderdaad, maar ik moet er nog maar even diep over na denken! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hanneke137, jitskenienke, Sting, Zunzuncito en 39 bezoekers