paspoort

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lazy
Berichten: 443
Geregistreerd: 26-07-04

paspoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 09:36

Weten jullie of een veulen controleur (zo heet dat toch) zelf contact opneemt of moet jij dat zelf doen????
Een kennis van mij wil over een paar week naar de keuring maar het veulen heeft nog geen paspoort en zonder paspoort mag je niet een paard vervoeren.

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 09:52

volgens mij moest je daarvoor naar het stamboek bellen, maar dat weet ik niet zeker. Je bedoelt een veulenschetser toch (?)

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 10:21

het lijtk mij dat je zelf contact op moet nemen, want ze bellen nartuurlijk niet iedereen af die een veulentje heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:43

Idd, je moet contact op nemen met het stamboek en dan wordt er een afpraak gemaakt.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:53

Ligt aan het stamboek.
Ik wordt altijd gebeld door de schetser wanneer hij wil komen.

Overigens hoef je geen paspoort te hebben bij een veulen wat nog bij de merrie loopt. Die kan je gewoon vervoeren samen, alleen het paspoort van de merrie is dan voldoende.
Ik krijg vaak zat de paspoorten in oktober binnen terwijl we vanaf juni al keuringen lopen in binnen en buitenland Haha!

lazy
Berichten: 443
Geregistreerd: 26-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 15:01

Dank je wel, ik vond het ookal zo raar want ze hebben zoveel schetsers en welke moet je dan bellen. Het leek mij ook makkelijker om het zo te doen, kan de schetser kijken wat in de buurt van elkaar ligt en die tegelijk doen hoeft hij ook niet elke keer op en neer.
Iig geval bedankt MarijeR kunnen ze gewoon naar de keuring ook zonder paspoort